Helemaal rood wel ja, maar ze komen uit een nestje van 4, waren allevier helemaal rood 2 katers en 2 poesjes, ging er met 3 weg haha, mijn schoonzus nam het andere poesjequote:Op zondag 4 april 2010 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook 2, een van net een jaar en een van wat ouder.
maar rode vrouwtjes zijn vrij apart toch?
D.-tjequote:
Ik kan het me wel voorstellen na zoveel tijd. En toch hè, wees niet verbaasd als Edison toch nog eens terugkomt. Zoals ik al eens vertelde vond ik een kat die al 3 maanden werd vermist van twee straten verder. Dan heb je er drie!quote:Op zondag 4 april 2010 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor 2 katertjes![]()
Deze kittens komen uit 2 nestjes die over 9 weken weg mogen
quote:Op zondag 4 april 2010 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat met mijn domme kop een topic in het verkeerde subforum te openen![]()
Ik vind het zo ongezellig zonder een kattebeest in huis, dus nu meteen maar 2 zodat ze iets aan elkaar hebben en als Edison toch nog terug komt hebben we er 3!quote:Op zondag 4 april 2010 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen na zoveel tijd. En toch hè, wees niet verbaasd als Edison toch nog eens terugkomt. Zoals ik al eens vertelde vond ik een kat die al 3 maanden werd vermist van twee straten verder. Dan heb je er drie!
vrouwtje van mij is wel meet klein beetje wit. die ander is helemaal rood.quote:Op zondag 4 april 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal rood wel ja, maar ze komen uit een nestje van 4, waren allevier helemaal rood 2 katers en 2 poesjes, ging er met 3 weg haha, mijn schoonzus nam het andere poesje
Ik ook ja, die zijn altijd zo lief en gekquote:Op zondag 4 april 2010 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
vrouwtje van mij is wel meet klein beetje wit. die ander is helemaal rood.
ik heb alleen rode katten gehad
Pumba en Timonquote:
Jij gaat straks lekker in Spanje wonen en dan neem je een paar kattenquote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef hondjes het volgende:
Ik mis ook poezen![]()
Maar met dat heen en weer gereis kan ik ze nog niet nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |