Geen idee.quote:
Deze 3e set die ik gekregen heb is nu ongeveer een half jaar oud.quote:Op zondag 4 april 2010 19:36 schreef Chowi het volgende:
Hoe oud zijn die speakers dan?
Oh ja, terechte klacht.
Koop dan op z'n minst de X530. Ik heb ze al zeker n jaar of 5, en nog nooit problemen mee gehad. Je moet ook niet van die setjes van 7,50 bij de mediamarkt kopen.quote:Op zondag 4 april 2010 19:40 schreef LuxeBenen het volgende:
[..]
Normaal klopt dat wel, maar wat betreft pc speakers...
Heb de Z2300 waar ik toendertijds ¤150,- voor neer heb geteld.quote:Op zondag 4 april 2010 19:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
Koop dan op z'n minst de X530. Ik heb ze al zeker n jaar of 5, en nog nooit problemen mee gehad. Je moet ook niet van die setjes van 7,50 bij de mediamarkt kopen.
Wat heb je er mee gedaan dan? Ik heb ook een z2300, opblazen is iig zo goed als onmogelijk. Als je hem half open draait wordt je al weggeblazen. Draai je dan ook nog de bass open en je hebt een hartritmestoornis for lifequote:Op zondag 4 april 2010 19:57 schreef LuxeBenen het volgende:
[..]
Heb de Z2300 waar ik toendertijds ¤150,- voor neer heb geteld.
Gewoon af en toe aangezet en muziek mee geluisterd etcquote:Op zondag 4 april 2010 20:04 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wat heb je er mee gedaan dan? Ik heb ook een z2300, opblazen is iig zo goed als onmogelijk. Als je hem half open draait wordt je al weggeblazen. Draai je dan ook nog de bass open en je hebt een hartritmestoornis for life
Die woofer van de z2300Wat een geluid zit daar in
Heb je die unit waarmee je het volume regelt wel goed aangesloten? Als die er niet perfect in zit doet hij het niet.. ik kan me niet voorstellen dat ie kapot isquote:Op zondag 4 april 2010 20:09 schreef LuxeBenen het volgende:
[..]
Gewoon af en toe aangezet en muziek mee geluisterd etcHet is niet dat ik hem van 4 hoog heb geflikkerd oid
Ja heb al 50 keer deze sessie gehad vanmiddag: afgekoppeld, schoongemaakt, aangesloten, geprobeerd, gevloektquote:Op zondag 4 april 2010 20:12 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Heb je die unit waarmee je het volume regelt wel goed aangesloten? Als die er niet perfect in zit doet hij het niet.. ik kan me niet voorstellen dat ie kapot isDat ding heeft bij mij aardig wat draaiuren gemaakt, en ook aardig lomp hard.. en kapot wil die heul niet
Brand het lichtje van die control unit? Misschien is die voeding gewoon kapoet.quote:Op zondag 4 april 2010 20:15 schreef LuxeBenen het volgende:
[..]
Ja heb al 50 keer deze sessie gehad vanmiddag: afgekoppeld, schoongemaakt, aangesloten, geprobeerd, gevloekt
alles brandquote:Op zondag 4 april 2010 20:17 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Brand het lichtje van die control unit? Misschien is die voeding gewoon kapoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |