Verschil is dat PSV al jarenlang kut clubjes thuis makkelijk verslaatquote:Op maandag 5 april 2010 12:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, en als Feyenoord niet had gelijk gespeeld tegen clubs als NAC, Heracles en NEC had Feyenoord kampioen geworden.
en dan faal ikquote:
quote:
Met de nadruk op thuis ja.quote:Op maandag 5 april 2010 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV al jarenlang kut clubjes thuis makkelijk verslaat
Like VVV en Sparta zekerquote:Op maandag 5 april 2010 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een keertje geen kampioen worden kan best. Als je nu 6 keer op een rij de titel mist dan begint het wel structureel te wordenquote:
Vorig jaar werden jullie ook geen kampioen volgens mijquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een keertje geen kampioen worden kan best. Als je nu 6 keer op een rij de titel mist dan begint het wel structureel te worden
Publiek Ajax komt met de schrik vrij na 0-1 tegen ADO:quote:Op zondag 4 april 2010 19:36 schreef Ironhide het volgende:
Achterban Twente en PSV kan weer tevreden terugkijken op een geslaagde speeldag:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Publiek Ajax komt met de schrik vrij na 0-1 tegen ADO:
[ afbeelding ]
Hele smakeloze post.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Dikkers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moest ik lachenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Dikkers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Dikkers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Triest mannetje...quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Dikkers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet grappig, falert.quote:
Met het plaatje bedoelde ik te zeggen het de Joden/Ajacieden zijn die geluk hebben gehad. Hoezo lucky PSV?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga weg man, dit kan echt niet hoor
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:35 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Met het plaatje bedoelde ik te zeggen het de Joden/Ajacieden zijn die geluk hebben gehad. Hoezo lucky PSV?
FedExpress meeloper...het was gwoon een stevige grapquote:Op woensdag 7 april 2010 15:39 schreef FedExpress het volgende:
ik moest lachen omdat ik dat niet aan had zien komen. De achtergrond van de foto is natuurlijk niet grappig...
Inderdaad, VVV en Sparta zijn daar prima voorbeelden van.quote:Op maandag 5 april 2010 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |