Je weet niet war je over praat. Na 3 weken tour wint Cancellara niet eens meer in de tijdrit van Contador. Waarom zou hij dan -10 kilo en de daarbij behorende nadelen wel tijd op hem winnen? En dan heb ik het nog niet over de klim capaciteiten.quote:Op zondag 11 april 2010 20:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zijn watt/kg ligt veel hoger dan die van contador let op mijn woord hij pakt hem in.
Contador had 3 motoren voor zn neusquote:Op zondag 11 april 2010 21:57 schreef Internets het volgende:
[..]
Je weet niet war je over praat. Na 3 weken tour wint Cancellara niet eens meer in de tijdrit van Contador. Waarom zou hij dan -10 kilo en de daarbij behorende nadelen wel tijd op hem winnen? En dan heb ik het nog niet over de klim capaciteiten.
http://www.letour.fr/HISTO/fr/TDF/2009/1800/etape.html#ITE
Het is geen EPO wat Armstrong "mag" gebruiken.quote:Op maandag 5 april 2010 20:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Heel vaak. En zolang hij maar steeds dat doktersattest kan laten zien kan de EPO die is voorgeschreven niet als doping worden bestempeld. Dat bedoel ik dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |