Ik ben zelf ook dubieus; je kent mij toch?quote:
Hehe, dan is het inderdaad extra fijnquote:Op zondag 4 april 2010 17:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Ja na 3x een tentamen gedaan te hebben is het wel fijn om nu eindelijk eens te zien wat ze bedoelen
Maar dat kennen we allemaal wel, denk ik
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 4 april 2010 17:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook dubieus; je kent mij toch?
quote:
Ja ik weet niet hoe ik het handers moet noemen... Met zo'n bewegende trap, en op en neer gaande wandelpaden en ronddraaiende tonnen enzquote:Op zondag 4 april 2010 17:33 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
What the **** is een hollie hollie ...
http://www.google.nl/search?hl=nl&resnum=0&q=hollie%20hollie&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=iwquote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
ja
[..]
Ja ik weet niet hoe ik het handers moet noemen... Met zo'n bewegende trap, en op en neer gaande wandelpaden en ronddraaiende tonnen enz
Ik op m'n hakken erdoor... Kuttonnen...
Doos!quote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
ja
[..]
Ja ik weet niet hoe ik het handers moet noemen... Met zo'n bewegende trap, en op en neer gaande wandelpaden en ronddraaiende tonnen enz
de 15dequote:Op zondag 4 april 2010 17:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook dubieus; je kent mij toch?
[..]
Hehe, dan is het inderdaad extra fijn
Wanneer is je tentamen?
Pfffquote:Op zondag 4 april 2010 17:46 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&resnum=0&q=hollie%20hollie&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw
Zelfs google weet het niet... dus dan bestaat et niet
Is dat niet gewoon zo'n "spokend" spookhuis?quote:Op zondag 4 april 2010 17:44 schreef Samzz het volgende:
ja
[..]
Ja. Want ik ging op m'n bek. En die kermis meneer maar lachen hequote:
Lunaquote:Op zondag 4 april 2010 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
PfffVroeger heette het zo. Het heeft ook een tijdje .... Luna geheten en nu heet het Sjimmy of zo.
Maar ik noem het dus Hollie hollie.
aaahwquote:Op zondag 4 april 2010 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Want ik ging op m'n bek. En die kermis meneer maar lachen he
quote:Op zondag 4 april 2010 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
PfffVroeger heette het zo. Het heeft ook een tijdje .... Luna geheten en nu heet het Sjimmy of zo.
Maar ik noem het dus Hollie hollie.
Het is een tekenquote:Op zondag 4 april 2010 17:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Luna![]()
onze Berner Sennen heette Luna![]()
En heel toevallig hadden we het thuis net 3 seconden geleden over luna
Ja! Dat is mquote:
waarom doe je dan ook hakken aanquote:Op zondag 4 april 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Dat is mEn ik daar met m'n hakken door
Ga jij eens aankleden!quote:Op zondag 4 april 2010 18:02 schreef automatic_ het volgende:
Wij noemen dat het Luna Park, geweldig!
Tja als je mooi wil zijn... vind het wel getuigen van ballen dat je het wel hebt gedaanquote:Op zondag 4 april 2010 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Dat is mEn ik daar met m'n hakken door
Nou, het was niet de bedoeling daarin te gaanquote:
Luna park, dat is mquote:Op zondag 4 april 2010 18:02 schreef automatic_ het volgende:
Wij noemen dat het Luna Park, geweldig!
Tja, het stond niet in de planning naar de kermis te gaan. Maar goed. Tofjes was het welquote:Op zondag 4 april 2010 18:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja als je mooi wil zijn... vind het wel getuigen van ballen dat je het wel hebt gedaan
Ik ben al ruim tien minuten op plaats van bestemming!quote:
dan moet je je zeker aankledenquote:Op zondag 4 april 2010 18:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben al ruim tien minuten op plaats van bestemming!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |