Eggcelent, Nan sluit spam voor mijn neus, jij stelt subfora in voor ik op invoeren kan drukken. Ik ga wel wat anders doen.... Eieren zoeken ofzo...quote:Op zondag 4 april 2010 15:27 schreef Dizer het volgende:
Subforum ingesteld. Zul je ze misschien sneller vinden nu!
quote:Op zondag 4 april 2010 15:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Eggcelent, Nan sluit spam voor mijn neus, jij stelt subfora in voor ik op invoeren kan drukken. Ik ga wel wat anders doen.... Eieren zoeken ofzo...
ach, dat ken iedereen overkomen ja.quote:Op zondag 4 april 2010 15:17 schreef onderjas het volgende:
Mensen die het verschil tussen kunnen en kennen niet kunnen.
Hey hou eens op met slowchat en ga eens zoeken naar eierenquote:Op zondag 4 april 2010 15:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ach, dat ken iedereen overkomen ja.
Gekookt en beschilderd!quote:Op zondag 4 april 2010 15:36 schreef onderjas het volgende:
Sorry blauwen meneren. Moeten de eieren gekookt zijn? Moeten ze scharrelen? Mogen het ook witte eieren zijn?
Ik heb nog zoveel vragen.
Iets korter dan hardgekookt.quote:Op zondag 4 april 2010 17:34 schreef QuanCore het volgende:
Ik heb spontaan zin in een ei. Hoe lang moet je een ei koken voor een zachtgekookt ei?
Iets langer dan een zachtgekookt ei natuurlijk.quote:Op zondag 4 april 2010 17:39 schreef QuanCore het volgende:
[..]
Oke, en hoe lang voor een hardgekookt ei dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |