De Graafschap en al zijn fans, gefeliciteerd!!!quote:De Graafschap heeft de titel opgeëist
in de Jupiler League.De Doetinchemmers
klopten Go Ahead Eagles in de slotfase,
na een 0-2 ruststand,met 3-2.
De bezoekers uit Deventer kregen binnen
een kwartier de sfeervolle Vijverberg
muisstil.Kieftenbeld (afstandsschot) en
Reimerink (uit een 'onmogelijke' hoek)
lieten Terol kansloos.De thuisploeg kon
nauwelijks kansen creëren en vond pas
vlak na rust via Vargas de aansluiting.
Pasveer hield Powel en Rose van de 2-2
af,maar de druk van De Graafschap werd
steeds groter.In het slot betaalde zich
dat uit.Wormgoor en Nalbantoglu zorgden
ervoor dat De Graafschap na een jaar
alweer terugkeert naar de eredivisie.
http://www.gelderlander.n(...)ie-De-Graafschap.ecequote:Op zondag 4 april 2010 14:52 schreef Adelante het volgende:
Houden ze nu ook die gare Kalezic of gaan ze het met een echte trainer proberen?
Stfu, dit is altijd al zo geweest en dit zal altijd zo blijven.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 15:17 schreef Hostility het volgende:
[..]
De Graafschap ja. Die kneuzen van psv hebben de naam gejat.
Ik heb tijdens de wedstrijd continue met 112 al ingedrukt op me telefoon gezeten. Mijn hart sloeg vaak over.quote:Op zondag 4 april 2010 15:56 schreef Lov1 het volgende:
Man, wát een spektakelstuk daar op de Vijverberg! Kampioenen!!!!
Graafschap en Cambuur erin, RKC en ADO eruitquote:Op zondag 4 april 2010 15:33 schreef Rucebo het volgende:
Leuke club. Hopelijk komt ook Cambuur nog erbij, die spelen ook wel leuk.
Willem II mag van mij ook wel. Die spelen al jaren waardeloos.quote:Op zondag 4 april 2010 16:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Graafschap en Cambuur erin, RKC en ADO eruit
ADO wil ik eruit hebben omdat er te veel debielen daar zijn in het stadion. En als Willem II ook eruit gaat moeten dus die Ga Door Arenden (quote:Op zondag 4 april 2010 16:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Willem II mag van mij ook wel. Die spelen al jaren waardeloos.
En dat zegt een Friesquote:Op zondag 4 april 2010 17:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
ADO wil ik eruit hebben omdat er te veel debielen daar zijn in het stadion. En als Willem II ook eruit gaat moeten dus die Ga Door Arenden () erbij komen.. ook te veel debielen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |