Dat is te weinig sorry. En nieuw zit er geen nunchuck bij.quote:Op zondag 4 april 2010 14:28 schreef RGS18 het volgende:
Ik bied 20 euro incl. verzendkosten voor een wii controller. Aangezien 35 euro zelfs duurder is dan nieuw prijs.
Sorry, ik ruil niet...quote:Op zondag 4 april 2010 14:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ruilen tegen een Xbox 360 (mod) met zo'n 50 spellen, twee controllers, Gitaar/Microfoon? Kan niet meer online alleen, maar voor de rest nog prima...
Ik hoor het wel
het ziet er meer uit als een OEM controller, maar geen originele Wii.quote:Op zondag 4 april 2010 16:27 schreef RGS18 het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon originele Wii controllers met daarbij frabrieksgarantie.
HIj denkt dat hij voor alles nieuwprijs kan vragen (voor sommige dingen zelfs meer dan nieuwprijsquote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef Snever het volgende:
Je weet dat een wii nieuw ¤ 169,- kost in de winkel?
Ja, het is ook maar een vraagprijs (het liefst had ik ook bieden gedaan).quote:Op maandag 5 april 2010 12:40 schreef Snever het volgende:
Je weet dat een wii nieuw ¤ 169,- kost in de winkel?
Daarom, lijkt me al sterk.quote:Op maandag 5 april 2010 12:28 schreef Fratz het volgende:
[..]
het ziet er meer uit als een OEM controller, maar geen originele Wii.
originele Wii controllers hebben namelijk nog "Wii" onderaan staan.
plaatje:
[ afbeelding ]
180 (er zit ook al 1 set bij de wii bij)quote:Op maandag 5 april 2010 15:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoeveel minimaal voor de Wii en 2 sets controlllers?
Bod genoteerd, maar nog steeds te weinig. En de prijs 180 was met 2 sets controller + nunchuck.quote:Op maandag 5 april 2010 17:43 schreef Jeffrey_San het volgende:
100 euro voor de console geboden (met 1 controller+nunchuk) aangezien ik voor 180 een nieuwe kan krijgen
heb je ook nog een foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |