Oh wacht ja hallo maak het toch allemaal niet zo verwarrend!quote:Op maandag 5 april 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik heb geen foto van je dus heb hem nog gewoon in mijn broek zitten...
Of bedoelde je dat niet?
quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Herstellende van een griep/dikke verkoudheid
Mama in het ziekenhuis
Afscheid genomen van beste vriendin
iPhone stukgekletterd op de grond
Vrolijk Pasen.
Ik ga naar bed.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik heb geen foto van je dus heb hem nog gewoon in mijn broek zitten...
Of bedoelde je dat niet?
AH huismerk badschuim.quote:Op maandag 5 april 2010 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]Allemaal rimpels en alles..!
Ik had laatst lekkage bij mijn ouder die op vakantie waren. Ik bloot n gaat de bel en wil stiekem kijken om een hoekje wie er aan de deur staat, hoor ik *klate*klater* uit de keuken komen...
Maar wat had j? Aromatherapie??
Welterusten, lekker goed slapen en morgen is het weer dinsdag met nieuwe dingen en opgeknapt en... Nou ja: goed slapen!!quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Herstellende van een griep/dikke verkoudheid komt goed![]()
Mama in het ziekenhuis Komt goed![]()
Afscheid genomen van beste vriendin Komt terug(tenminste, ze gaat tijdelijk naar Portugal toch en zo ja dan is het eng dat ik dat onthouden heb
![]()
iPhone stukgekletterd op de grond Da'skut![]()
Vrolijk Pasen.
Ik ga naar bed.
Damn gozer... *knuffelquote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama in het ziekenhuis
Vrolijk Pasen.
Ik ga naar bed.
Al je geld is al opgegaan aan je haarspul... ik snap hetquote:
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama in het ziekenhuis
Vrolijk Pasen.
Ik ga naar bed.
Het schuimt lekker.quote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al je geld is al opgegaan aan je haarspul... ik snap het.
Keep on dreamingquote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen... morgevroeg om half 8 staan er (hopelijk wat lekkere, strakke, jonge) bouwvakkers op de stoep om wat kitranden in de badkamer te fixen.... Trusten
zullen we dikke 45+ers zijn, schilders zijn meestal welquote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen... morgevroeg om half 8 staan er (hopelijk wat lekkere, strakke, jonge) bouwvakkers op de stoep om wat kitranden in de badkamer te fixen.... Trusten
Hmmz... Nie echt het pasen waar je op hoopt...quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama in het ziekenhuis
Vrolijk Pasen.
Ik ga naar bed.
is dat zo, is dat een eigen constatering of een vasstaand feit, terwijl al de badschuimen ph neutraal zijn. *bekentenis* ik ben nog al een geurenfreak en gooi altijd bij ieder bad zon 750 ml fles en zit daar dan ook zeker 80 minuten in, dat doe ik weekelijks al zeker een jaar, ik merk vooralsnog niets aan mijn huidquote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Het is slecht voor je huid om lang in een schuimbad te liggen.
en dat noemt mij een dramaqueen! misschien gaan we te veel met elkaar om en is het besmettelijk *knuff*quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama in het ziekenhuis
Vrolijk Pasen.
Ik ga naar bed.
Ik óverdramatiseer echter niet en verzin er niets bijquote:Op dinsdag 6 april 2010 05:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dat noemt mij een dramaqueen! misschien gaan we te veel met elkaar om en is het besmettelijk *knuff*
*knuffel*quote:Op dinsdag 6 april 2010 06:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik óverdramatiseer echter niet en verzin er niets bij
have a save journey back homequote:Op dinsdag 6 april 2010 06:54 schreef wonderer het volgende:
Nou mensen, ik smeer hem weer, 't was leuk in Nederland maar nu is het tijd om naar huis te gaan
He?? what the fuck?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was jij niet diegene naar dat fuckfest in R'dam gegaan? hoe was dat?
Mjah. Lekker janken.quote:
Wie niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh aan die eerste heb ik me wel eens schuldig gemaakt.
"usw"quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie niet.
En ik weet ook wel dat ik blij mag zijn dat ik over een gesneden vinger kan zeuren, wnat als dat het ergste is wat me fysiek overkomt dan valt het relatief gezien allemaal nog wel mee. MAAR DAN NOG!
Vermoeiend.
Ik heb het ook echt niet (alleen) over deze reeks.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:30 schreef Stroekie het volgende:
zonder geklaag en gemopper van deze en gene heeft deze reeks geen bestaansrecht meer
Nou, dan doe je dat! Wagentje laten staan, en dan lekker in het ochtendzonnetje met een lekkere beagle van om de hoek naar je werk wandelen. Lekker ontspannen rustig voor de geest beginnen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik geef al maanden geen gas meer, dus langzamer rijden gaat alleen nog maar als ik te voet ga.
Ik had inderdaad beter kunnen blijven dromenquote:
volgende keer vraag je gewoon om Mike Delfino om je piping te fixen ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had inderdaad beter kunnen blijven dromen
Maar het is gefixed
bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer vraag je gewoon om Mike Delfino om je piping te fixen ?
Nee want dan maak ik van mijn achtertuin letterlijk een moordkuilquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh en Ang3l... het is goed om het er eens allemaal uit te gooien... maak van je hart geen moordkuil
Da's goed voor de grondquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want dan maak ik van mijn achtertuin letterlijk een moordkuil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |