maar wel met meer haarquote:Op maandag 5 april 2010 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent net Dr. Phil met zijn colloquialism.
En tequilaquote:Op maandag 5 april 2010 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles waar te voorstaat is verkeerd behalve bij tevreden en te bed
daar krijg ik koppijn vanquote:Op maandag 5 april 2010 16:43 schreef Yoppie het volgende:
[..]
En tequila![]()
En een hele goeiemiddag allemaal
quote:Op maandag 5 april 2010 18:03 schreef Ang3l het volgende:
De iPhone kan er niet tegen als ie uit je handen glijdt en op ene betonnen vloer valt.... tenminste, de phone wel... het glas niet. 1000 stukjes.
quote:Op maandag 5 april 2010 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
moet ik ook gaan zwaaien ?
Wel goedemiddag allemaal
Ja hallo, iedereen laat z'n telefoon wel een x vallen hoorquote:
leuke pasen gehad, nog boys versierdquote:
via t-mobile was het ook >150 ,-zeker geweestquote:
wel ff je stoute foto's eraf halenquote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef Ang3l het volgende:
Meteen regelen:
Woensdag brengen
Donderdag waarschijnlijk al ophalen
59,- eur
Valt me nog mee.
Via t_mobile is het veeeeeeeeeeeeeeeel duurder geloof ik, plus dat ie dna helemala opgestuurd wordt
waarom niet, nog steeds geen leuke kandidaten gezienquote:
omdat ik niet kan flirtenquote:Op maandag 5 april 2010 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet, nog steeds geen leuke kandidaten gezienDe kerk was as usual
Die staan er geen opquote:Op maandag 5 april 2010 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel ff je stoute foto's eraf halen![]()
Flirten is net zo moelijk hoorquote:Op maandag 5 april 2010 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ik niet kan flirtenen ik heet geen nuno dus in een gewone kroeg heb ik sowieso al geen succes
![]()
nee ga mezelf niet voor gek zettenquote:Op maandag 5 april 2010 18:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Flirten is net zo moelijk hoorgewoon proberen
quote:Op maandag 5 april 2010 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die staan er geen op
[ afbeelding ]
Kijk nou hoe zielig ie is......
wel nee rapaz dat valt wel mee, maar nu ga ik uit. Ciao allemaalquote:Op maandag 5 april 2010 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee ga mezelf niet voor gek zetten![]()
I know, maar daar ga ik me eeeecht niet aan branden hoo, voor 59 eurquote:
die remix van haar van Fight for this love werd grijs gedraaid in alle gayclubs in Bangkok. It grows on me, vond er eerst geen reet aan.quote:
quote:
Ziet er best sneu uit jaquote:Op maandag 5 april 2010 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou hoe zielig ie is......
quote:
Nog nooit van die hele serie gehoord.quote:Op maandag 5 april 2010 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, deel 5 was ZO slecht dat ie niet eens grappig meer was
weer dezelfde local bar?quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zaterdag uit geweest en gegourmet verder niks
quote:Op maandag 5 april 2010 20:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
moet steeds grimassen als ik je ava zie.
Ook maar daar was het dodelijk rustig dus zijn we ook naar andere kroegen geweest.quote:
die heb ik al tijdenquote:O je hebt nieuwe foto's.. zit je nou voor een aquarium? en waarom ben je nat?
quote:
In de VS? als ik de tweede foto mag geloven.quote:Op maandag 5 april 2010 20:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ook maar daar was het dodelijk rustig dus zijn we ook naar andere kroegen geweest.
[..]
die heb ik al tijden, dat was in seaworld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |