abonnement Unibet Coolblue
pi_261763
quote:
op 04-30-2000 om 02:45 PM schreef tanjalies (in het topic "Nieuws van de Seki fanclub" het volgende:

.......
Er is voor de bewoners van BB tot aan nu aan toe nog steeds 24 uur per dag de mogelijkheid om, indien gewenst een telefoonnummer te bellen als er problemen zijn van welke aard dan ook. Er is voor zover bekend, door geen van de bewoners ooit gebruik van gemaakt.


Tja, die laatste zin. Om conclusies te trekken zouden we daar meer over moeten weten. Zowiezo zouden we meer moeten weten. Maar toch, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het uiteindelijk enorm is meegevallen met schadelijke gevolgen van BB op de deelnemers. Mogelijke schadelijke gevolgen waar vooraf psychologen voor hadden gewaarschuwd en waar een aantal Fokkers, waaronder ondergetekende, afgelopen herfst vele kritische topics over hebben volgeschreven.

Soms is het goed om eens kritisch naar jezelf te kijken. Bij deze. Hebben we ons vergist en was BB uiteindelijk níét schadelijk voor de deelnemers? Hebben Veronica en de producent destijds dusdanig zorgvuldig gewerkt bij de selectie en de psychologische begeleiding dat we achteraf moeten toegeven: ze hebben, als het gaat om het welzijn van de deelnemers, achteraf toch een schouderklopje verdiend?

Wacht, we hebben Mona. Zie ik haar bijna over het hoofd. Of zou zij de draad van haar pré-BB-leven inmiddels gewoon weer hebben opgepakt?

The trick is to keep breathing
pi_261764
Ik herrinner me Tanjalies van een paar weken terug die zei dat alleen Ruud echte psychische problemen nog heeft. Kan niet echt verwerken dat hij 2e is geworden en een beetje hoog in de bol krijgt van alle optredens nu.

Misschien dat het nu beter gaat met de neanderthaler ...

  maandag 1 mei 2000 @ 16:11:00 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_261765
En niet te vergeten Big Bart, die is ook niet blij, iedere dag vroeg zijn bed uit...dagen onderweg....allemaal vrouwlijk schoon...., en ik zie hem nu helemaal nooit meer, pas ging die op vrijdag "FF" weg, en kwam die een week later pas weer terug. Zo heb ik er ook niet veel plezier in.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_261766
Zeg Jump,

Als er 1 is die het goed geregeld heeft is het Bart wel, maar dat lees ik tussen jouw regels ook. Wat Ruud betreft, ja dat is waar, alleen heeft hij wat er na BB gebeurd is zelf allemaal zo gewild. Hij is voldoende gewaarschuwd om het kalm aan te doen, maar die adviezen heeft hij een beetje in de wind geslagen. Al met al is hij er niet slechter van geworden. In financieel opzicht gaat men er van uit dat hij er meer aan over heeft gehouden dan Bart. Insiders hebben het over ruim 1 miljoen bruto verdient in de laatste maanden.


  maandag 1 mei 2000 @ 20:08:00 #5
2909 Pissed Off
I'm like totally Pissed O
pi_261767
Ach.. schei toch eens uit met dat gezeik..
Als je zo simpel en camerageil bent om in een BB-house of De Bus te stappen..hou je daar echt niks van over hoor..behalve als je geluk hebt een beetje geld...als je het een beetje slim aanpakt kan dat inderdaad oplopen tot een miljoentje of zo..want dit zijn nu eenmaal de standaard bedragen in omroepland..Die Bart heeft toen die tijd wel BB gewonnen maar was totaal niet tv interessant verder...Die Ruud daar integen is de simpelmind himself..of course...maar dit heeft hem wel meer simpatie bij het klootjesvolk opgeleverd..dus voor omroepbazen interessant...om daar zelf ook weer aan te verdienen...En zo zal het ook met die Bus gaan...Jop zal nog wel eens z'n kop op tv laten zien en die Esmeralda natuurlijk ook..als was het alleen maar in de nodige Veronica spelletjes...
De rest van die Bussers zullen we nooit meer wat van horen...gelukkig...

Pissed off

Pissed Off
  dinsdag 2 mei 2000 @ 10:20:00 #6
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_261768
Maar waar praat je nou over, 1 miljoen brutto , dus min belasting, houd je 750 000 over, toch?
Wat denk je daar mee te kunnen doen, het is te weinig om te stoppen met werken, maar het is te veel om ff op te maken. Als je stopt met werken en je zit met een ego zo groot als almere, en is dat geld wel zo op. Blijven werken is de enigste optie als je er plezier van wilt hebben. Maar ruud is zo stom om alles aan te pakken wat die tegenkomt, dus die stort binnen kort in, en dan...
Nee, dan pakt bart het toch wel wat beter aan, die hoeft niet zo nodig over al naar toe. En als hij wat doet is het voor de fun, dat zie ik ruud niet zo snel doen. Tuurlijk bart heeft ook geld nodig, en zal dus ook dingen voor het geld moeten doen, maar hoeft dan niet gelijk midden in de schijnwerpers te staan. Daar ben ik trots op, ik kan zeggen dat mijn broer BB gewonnen heeft (hoeft meestal niet) en ik hoef me nergens voor te schamen, of dat de mensen me aankijken van "je broer heeft dit of dat gedaan" dat gebeurd gelukkig ook niet.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_261769
quote:
op 05-02-2000 om 10:20 AM schreef Jumparound het volgende:
Maar waar praat je nou over, 1 miljoen brutto , dus min belasting, houd je 750 000 over, toch?
Wat denk je daar mee te kunnen doen, het is te weinig om te stoppen met werken, maar het is te veel om ff op te maken. Als je stopt met werken en je zit met een ego zo groot als almere, en is dat geld wel zo op. Blijven werken is de enigste optie als je er plezier van wilt hebben. Maar ruud is zo stom om alles aan te pakken wat die tegenkomt, dus die stort binnen kort in, en dan...
Nee, dan pakt bart het toch wel wat beter aan, die hoeft niet zo nodig over al naar toe. En als hij wat doet is het voor de fun, dat zie ik ruud niet zo snel doen. Tuurlijk bart heeft ook geld nodig, en zal dus ook dingen voor het geld moeten doen, maar hoeft dan niet gelijk midden in de schijnwerpers te staan. Daar ben ik trots op, ik kan zeggen dat mijn broer BB gewonnen heeft (hoeft meestal niet) en ik hoef me nergens voor te schamen, of dat de mensen me aankijken van "je broer heeft dit of dat gedaan" dat gebeurd gelukkig ook niet.

Word je zelf nou ook nog wel eens herkend, Jump?
Ja, Bart heeft het volgens mij beter voor elkaar dan Ruud. Zo'n 80 % van de mensen die ik hierover heb gehoord, vind dat Ruud veel te veel aan het "bijschnabbelen" is. Ze vinden hem daardoor steeds irritanter aan het worden, en bij mij is dat eigenlijk net zo. In het huis vond ik Ruud een sympathieke vent, maar erbuiten valt dat toch vies tegen. Wat kan die man slecht tegen zijn verlies zeg.

  dinsdag 2 mei 2000 @ 13:55:00 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_261770
Af en toe eens, niet vaak. Meestal is het in de kroeg, en dan begint iemand van " he ben jij niet.........." En soms is dat leuk, en soms niet, ik denk dat je daar gewoon nuchter tegenover moet blijven stann, anders is het ook niet leuk meer.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')