Ik weet niet, maar ik denk het niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef Isegrim het volgende:
Kun je je oog eigenlijk uit je oogkas halen en terugstoppen zonder permanente schade?
je hebt toch van die lui die hun oog er (half) uit kunnen ploppen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef Isegrim het volgende:
Kun je je oog eigenlijk uit je oogkas halen en terugstoppen zonder permanente schade?
Ja, daar dacht ik dus ook aan. En je hebt bepaalde ver doorgefokte hondenrassen (chihuahua o.a.) waarbij dat soms spontaan gebeurt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:52 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
je hebt toch van die lui die hun oog er (half) uit kunnen ploppen?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef Isegrim het volgende:
Ja dat kanquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef Isegrim het volgende:
't Deed geen pijn?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:57 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ja dat kan
Bij mij in het ziekenhuis een keer gedaan
Maar die werd er voor de helft uitgekiept zeg maar.
En je voelt er niets van het kietelt alleen
Ja. Bij een operatie hebben ze bij mij allebei mn ogen er compleet uitgehad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef Isegrim het volgende:
Nee het kietelt alleenquote:
Ieuw nasty.quote:Op zondag 4 april 2010 00:00 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee het kietelt alleen
Ging met een soort papier achter dingetje achter me oog
en dan duwen zodat me oog naar voren kiepte
En toen kon die achter me oog kijken of er niets zat
Dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Bij een operatie hebben ze bij mij allebei mn ogen er compleet uitgehad.
Weer een evaring erbijquote:
En waarom niet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |