Dat leren op akoestisch is echt de meest grote bullshit ooit en moet je ooke cht niet naar luisterenquote:Op zondag 4 april 2010 17:40 schreef Kontiki het volgende:
Kun je al gitaar spelen? Ik wil hetzelfde maar gitaarspelers adviseren me meestal om eerst te leren spelen met een 'gewone' akoestische gitaar.
Ben zelf aan het kijken naar een Les Paul model van Epiphone. Wordt het meeste aangeraden voor beginners. Op www.musicstore.com hebben ze veel keuze.
Voorbeeldje:
http://www.musicstore.com(...)DuSiGqcAAAEnnj1P45d8
Mwah, voor 350 euro kun je toch best wat tofs kopen? Zo'n Les Paul van Epiphone als hierboven al ook genoemd werd heb je wel voor dat geld.quote:Op zondag 4 april 2010 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou wat meer geld uittrekken voor je gitaar, dat zijn niet echt de meest relaxe dingen
2e hands cube kopen hou je nog 250 over voor een gitaar, dan kom je bij de leuke dingen, in die prijsklassen van die die 125 Epiphone zit je echt met bagger kwalitietquote:Op maandag 5 april 2010 00:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mwah, voor 350 euro kun je toch best wat tofs kopen? Zo'n Les Paul van Epiphone als hierboven al ook genoemd werd heb je wel voor dat geld.
Best okay: http://www.feedback.nl/electrische-gitaren/epiphone/les-paul-std
Dan zou ik iig niet teveel aan de versterker uitgeven (zeker ff 2e hands kijken inderdaad) want het is toch waarschijnlijk alleen voor thuis en dan maakt het weinig uit wat je hebt als beginner.quote:Op maandag 5 april 2010 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
maar ik denk dat hij 350 voor het totaal wil met versterker ook
Dat vind ik een beetje krom, het blijft de helft van het geluid, een toneport oid ik misschien wel iets voor hem in dat budget dan heb je wel veel vershcillende gleuiden, en een kopteleoon daar zullen de buren ook blij mee zijnquote:Op maandag 5 april 2010 00:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan zou ik iig niet teveel aan de versterker uitgeven (zeker ff 2e hands kijken inderdaad) want het is toch waarschijnlijk alleen voor thuis en dan maakt het weinig uit wat je hebt als beginner.
Eens!quote:Op maandag 5 april 2010 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat leren op akoestisch is echt de meest grote bullshit ooit en moet je ooke cht niet naar luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |