Ik moest zo janken bij GTO somsquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik vond dat plaatje zo geweldig toen ik hem zag
[..]
Modjes kunnen soms best lief zijn
Ik huil trouwens heel snel bij films, boeken, series, anime, etc
Mijn mamma heeft Een schitterend gebrek voor me meegenomenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:08 schreef Dewardo het volgende:
[..]
bij boeken heb ik dat eigenlijk nooit, maarja ik lees eigenlijk alleen thrillers
Krijg ik honger van.quote:
Of Platvoet en zijn vriendjes.quote:
hele dag gestaan, en daarna ook nog bijeenkomst tot 21:30...quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ook last van mijn benen
Hoezo msn erbij? Gewoon tegen 1 iemand praten, dan lukt ;t makkelijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:09 schreef Gotrick het volgende:
Gaat best snel hier zeg... met msn er bij hou ik dat niet bij joh
kun je idd de goede stukken meteen zienquote:
Je kunt wel zeggen dat stoep de TT niet moet verneuken omdat anders de SC weer dicht gaat he...quote:
Bambi vleesquote:
quote:
jaaaaaaquote:
Ik was een keer aan het voicechatten met een vrind van me, en hij was afgeleid, dus ik zette anime op (Pretear), na twee afleveringen begon ik te snotteren. Ik was helemaal vergeten dat hij nog aan de lijn zat, en ik hoor ineens, middenin een zeer dramatische scene, vrij hard, You're not crying, are you? op zo'n lachende manierquote:
Ja maar... ja maar...quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo msn erbij? Gewoon tegen 1 iemand praten, dan lukt ;t makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |