Nee, niet altijd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Vallen Pasen en Pesach altijd samen?
Voor mij zijn het geen feestdagen, want ik ben niet gelovig opgevoed.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
Je hoeft niet te antwoorden Golfer. Maar mis je het niet om feestdagen te vieren? Ik hecht niet erg aan data en vier christelijke dagen op mijn manier. Maar ik vier wel.
Wat voor pop?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
Grappig, niemand kent een POP. Misschien Lein, maar die slaapt.
Naja, ik zou sommige dagen vieren omdat het bij het seizoen hoort. Soms vind ik de tijd voorbij razen. En bij die dagen stilstaan is wel fijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor mij zijn het geen feestdagen, want ik ben niet gelovig opgevoed.
Ik heb niets met zowel de Joodse als de Christelijke 'feest'dagen, behalve dan dat ik op sommige van die laatsten in Nederland een vrije dag krijg.
Persoonlijk Ontwikkelings Plan. Ik ken het uit de verstandelijk gehandicapten zorg.quote:
Ach joh, daar wordt je bij ons ( en ook in veel andere bedrijven, inclusief onderwijs volgens mij) ook mee doodgegooid.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Persoonlijk Ontwikkelings Plan. Ik ken het uit de verstandelijk gehandicapten zorg.
Mooi dat je een fijne dag had Tezz!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:01 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Terug van het baby-knuffelen!Ohhhhhhhh hij was zo lief en zo schattig en ik moest huilen! En mijn broer ook! En mijn schoonzusje ook! Oh wat is ie mooi en lief! En waarom wonen ze potverdorie 160 kilometer verderop?
Zo. En nu even teruglezen! Ben vooral benieuwd hoe het uitstapje van DE gegaan is vandaag!
Lol, ik moet het voor de bijstand doen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach joh, daar wordt je bij ons ( en ook in veel andere bedrijven, inclusief onderwijs volgens mij) ook mee doodgegooid.
Het is natuurlijk anders maar imho is het de beste keus idd!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:04 schreef borisz het volgende:
Zojuist een hapje gemaakt uit de Proost(blad van G&G). Gehaktballetjes met feta en een dipsaus van ui/geroosterde paprika. Officieel moest er lamsgehakt in maar dat was niet verkrijgbaar in den regio en heb maar runderggehakt gebruikt. Weet niet of dat de verstandigste keus is als vervanging.
Het is andersom, waarom woon jij helemaal daaroquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:01 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Terug van het baby-knuffelen!Ohhhhhhhh hij was zo lief en zo schattig en ik moest huilen! En mijn broer ook! En mijn schoonzusje ook! Oh wat is ie mooi en lief! En waarom wonen ze potverdorie 160 kilometer verderop?
Ik ken het van alle studies die ik heb gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Persoonlijk Ontwikkelings Plan. Ik ken het uit de verstandelijk gehandicapten zorg.
Ik zie het inderdaad, nog geen DE nieuws!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mooi dat je een fijne dag had Tezz!
Ik heb nog niks gehoord van DE.
Ja precies, dat zei mijn broer ook, haha!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is andersom, waarom woon jij helemaal daaro
En babyknuffelen =
Ocherm... mooi dat het meevielquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad, nog geen DE nieuws!
Ohhhhhh om even in CUL-sferen te blijven (ahum): wij hebben voor de verandering weer eens bij de MacDonalds gegeten...... We komen er nooit, omdat er ten eerste niet eentje in de buurt zit en ten tweede we beiden niet van het freet-schuur-principe zijn. Daarnaast houdt dochterlief niet van friet, dus eigenlijk hebben we er niets te zoeken.
Maar goed, ik heb een big Tasty op en ik moet je zeggen: burp! Smaakte best aardig, hoewel de entourage (freetschuur dus met allerlei gescheiden vaders met kinderen om je heen) de smaak niet ten goede kwam, haha!
Maar goed, we zijn er weer voor een jaar van af zullen we maar zeggen.........
Check! Bij ons heet dat Personal Development Management Plan. en je wordt er aan het einde van het jaar vrij hard op afgerekendquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach joh, daar wordt je bij ons ( en ook in veel andere bedrijven, inclusief onderwijs volgens mij) ook mee doodgegooid.
Wij doen altijd een mcDonalds als we bij vega-familie hebben gegeten, en dat is ook maar hooguit 2X per jaar en dan is het lékker johquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:08 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhh om even in CUL-sferen te blijven (ahum): wij hebben voor de verandering weer eens bij de MacDonalds gegeten...... We komen er nooit, omdat er ten eerste niet eentje in de buurt zit en ten tweede we beiden niet van het freet-schuur-principe zijn. Daarnaast houdt dochterlief niet van friet, dus eigenlijk hebben we er niets te zoeken.
Maar goed, ik heb een big Tasty op en ik moet je zeggen: burp! Smaakte best aardig, hoewel de entourage (freetschuur dus met allerlei gescheiden vaders met kinderen om je heen) de smaak niet ten goede kwam, haha!
Klinkt lekker.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:04 schreef borisz het volgende:
Zojuist een hapje gemaakt uit de Proost(blad van G&G). Gehaktballetjes met feta en een dipsaus van ui/geroosterde paprika. Officieel moest er lamsgehakt in maar dat was niet verkrijgbaar in den regio en heb maar runderggehakt gebruikt. Weet niet of dat de verstandigste keus is als vervanging.
Het komt allang niet meer voor. Maar na zware gesprekken mocht ik van mezelf een Whopper. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij doen altijd een mcDonalds als we bij vega-familie hebben gegeten, en dat is ook maar hooguit 2X per jaar en dan is het lékker joh![]()
klinkt niet gek!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:15 schreef Den_Haag het volgende:
vandaag thais gegeten. Nieuw tentje ontdekt, daghap thais voor 12,50
Dat klinkt okquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:15 schreef Den_Haag het volgende:
vandaag thais gegeten. Nieuw tentje ontdekt, daghap thais voor 12,50
In de Turkse winkel op de kennermerlaan hebben ze geen vleesquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt lekker.![]()
Er is toch wel een Turkse winkel ofzo in IJmuiden waar ze lamsgehakt verkopen?
Ik ken het maar negeer het bewust.. net als mijn eigen POP..quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
Grappig, niemand kent een POP. Misschien Lein, maar die slaapt.
Ik uit het onderwijs.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je rustig aan doet? Je weet alles!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:35 schreef DarkElf het volgende:
nee hoor doe heel rustig aan, wil zeker mijn eigen glazen niet ingooien
Heb trouwens wel teruggelezen maar mijn hoofd is wat vergeetachtig, kan mij iig de tuin foto' s van G en B herinneren (wat een verschil zeg en nu hebben jullie echt een fijn plekje) en iets dat niet zeker is of de beurs volgend jaar doorgaat sun? Klote zou dat zijn zegEn sol is weer beter geloof ik, Cybermans heeft heel veel geld uitgegeven
en steer heeft een liter aan luchtjes staan?
Hahaha wat liefquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:01 schreef Tezz het volgende:
Zo. En nu even teruglezen! Ben vooral benieuwd hoe het uitstapje van DE gegaan is vandaag!
midnight blue ofzo? of iets met parel en blauw erin (de naamquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor kleur A6 DE? Leuk dat je ff naast de mr kon rijden
En retteketet AZ
Hehehe, iedereen wachtte op jouw verhaal hoor!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:17 schreef DarkElf het volgende:
Goedenavond!
Het is allemaal heel goed gegaanHet was heel fijn om weer naast de mr te zitten en heel vertrouwd weer lekker samen weg te zijn. Ben van 13 uur tot 16 uur weggeweest en heb maar 1 flinke dip gehad (helemaal wit weggetrokken, suizende oren enzo ) dus heb maar 1 proefrit meegemaakt, de ander heb ik even uitgezeten in een lekkere stoel met een fles water erbij. Blijkbaar gebruik je de hele dag met alles wat je doet je buikspieren en die zijn flink toegetakeld bij mij natuurlijk dus mijn buik werd er wel gevoeliger op. (geen pijn). Mijn energieniveau is + 0.75 denk ik dus snel uitgeput, daarom moest ik ook ff uitpuffen en opladen weer.
Maar ik ben helemaal niet ontevreden, ik had gedacht dat ik vaker dipjes zou hebben en het was er maar 1 ... ben dooooooooooooooodmoe nu, heb van kwart voor 18 tot 20 uur geslapen en heb nu knalrode wangen van moeheid maar ben wel heel blij dat alles goed gegaan is.
En besef mij nu ook dat de dr' s gelijk hebben met hun waarschuwingen. Waar ze eerst steeds benadrukten dat ik echt heel ziek was/ben en dat het lang zou gaan duren (nou dat is gebleken) benadrukken ze nu steeds dat herstellen tot een acceptabel energieniveau echt een hele tijd gaat duren en ik denk dat ze gelijk hebben.
Als, en das alleen als alles goed blijft gaan natuurlijk, ik volgende week naar huis mag zal ik ook echt een hele tijd rustig aandoen moeten doen... kan ook niet anders want mijn lijf wil niet meer. Opstaan uit een stoel kost al best moeite bijv, bukken kan ik nauwelijks, en als er iets op de grond ligt/valt heb ik een probleem want bukken dus... en door mijn knietjes gaan lukt wel maar mijn beenspieren zijn zo zwak dat ik never meer alleen overeind kom... allemaal dingen die je best beperken natuurlijk.
Kortom; goeie dag! auto uitgezocht (wordt een a6) en heerlijk met de mr geweest dus ik ben een tevreden DE
(sorry voor t lange verhaal)
Ohhhhh die was gewoon helemaal beduusd! Ze is helemaal verliefd op haar neefje... En vond ook alles fascinerend: de dikke buiken-foto's (ze heeft haar tante natuurlijk wel met dikke buik gezien, maar de blote-buiken-foto was toch wel indrukwekkend) en ook vooral de borstvoeding. Ademloos keek ze toe......quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:37 schreef DarkElf het volgende:
en Tezz heeft babygeknuffeld! Fijn om ze gezien te hebben dusHoe vond Bente het?
Oh wel een hele aardige film ja. En Reese Witherspoon als brunette isquote:
Ehhhhhhhhhh Braam?? Er hoort iets anders bij dat bier hoor schat!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:17 schreef Braamyo het volgende:
WHOE!!!!!!!!!!!!
bier en vrienden, tra-lala-lala
bier en vrienden, traaaaaa-laaaaa-laaaa-laaa
FEEESCHT !!!!!!
Ah....je bent terug van bivak en je gaat je week verplichte geheelonthouding nu even vieren door er flink alcohol naar binnen te gooien?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:17 schreef Braamyo het volgende:
WHOE!!!!!!!!!!!!
bier en vrienden, tra-lala-lala
bier en vrienden, traaaaaa-laaaaa-laaaa-laaa
FEEESCHT !!!!!!
tot morgen lieve DEquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:29 schreef DarkElf het volgende:
*instorttijd
Bye liefjens, fijne avond nog en tot morgen
Kan Morgan Freeman anders dan geweldig dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
Morgan Freeman speelt echt een geweldige rol als Mandela in Invictus.
Inderdaad. heb hem nooit een slechte rol zien spelen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:40 schreef LieLie het volgende:
Kan Morgan Freeman anders dan geweldig dan?
Ook dat ja, ik ga lekker plat zo, het is weer mooi geweest voor vandaag. Heerlijk genoten en gegeten bij mijn mams en zo lekker een friss en schoon bedje in met eem boekquote:
Sommige moeders daar noemen hun kind op internet niet bij hun naam maar geven ze een bijnaamquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit ff te lurken in het OUD fototopic van die kindertjes, kom ik een kindje tegen dat teigetje heet.
Of lees ik nou verkeerd? Wie noemt zijn kind nou Teigetje?![]()
Of is het de nickname van de moeder
Het kindje heet andersquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:44 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit ff te lurken in het OUD fototopic van die kindertjes, kom ik een kindje tegen dat teigetje heet.
Oh in dit geval is het btw de user die teigetje heet volgens mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sommige moeders daar noemen hun kind op internet niet bij hun naam maar geven ze een bijnaam
Nee, de user heet Keshetquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oh in dit geval is het btw de user die teigetje heet
ah toch......bedacht me nl dat er ook een user is die teigetje heet hier op fokquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, de user heet Keshet
En ze hebben een dochtertje en die noemen ze hier op het forum Teigetje
Tjeetje, dat zal toch niet echt zijn? Zal vast een nickname zijn!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:44 schreef Bluezz het volgende:
We'll, that's possible.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's ver
Succes en ik geloof dat ik je op Twitter heb gevonden.
Waar werk je ook al weer?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:50 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan zo ons bed opzoeken!
Morgen ook drukke dag!
Als ik hier na maandag niet geweest ben, dan hebben ze me denk ik opgegeten op het werk omdat de kaartjes te duur zijn/de kassa vastloopt en ze tien minuten moeten wachten/ze in de rij hebben gestaan terwijl ze dat niet hoeven/één of ander dier binnen in z'n hok ligt en niet buiten/ het kortingsbonnetje uit de libelle niet meer geldig is/of om een andere reden...#mensenwordennietleukervandefeestdagen
Fijne Pasen allemaal!
Oh, en graag met rust laten verder, die twitterquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's ver
Succes en ik geloof dat ik je op Twitter heb gevonden.
Welquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
We'll, that's possible.
Maar dan heb je nu dus een naam en een foto, en weet ik nog altijd niet hoe je heet!
Maar 't is toch een chinees!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:05 schreef Duderella het volgende:
Steer heet toch 'Dirk' of zo? Iets heel geks!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:05 schreef Duderella het volgende:
Nee jouw naam is geen naam. Daar heeft Dirk gelijk in.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar 't is toch een chinees!
En hij zei van mij dat mijn naam 'geen naam was', nou zeg ik je..
Dude, zeg nou zelf, mijn naam is hartstikke een naam.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:05 schreef Duderella het volgende:
LieLie is erg op haar privaLie gesteldquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:11 schreef Tezz het volgende:
Dirk, vertel eens hoe LieLie heet? Ben wel benieuwd nu!
Ik ben gewoon vrij makkelijk terug te vinden, met die naam. Wat wel weer blijktquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
LieLie is erg op haar privaLie gesteld
Lilolleke.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:11 schreef Tezz het volgende:
Dirk, vertel eens hoe LieLie heet? Ben wel benieuwd nu!
Wat is dat nu weer?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben aan het Chatrouletten nu. Kansloos.
http://www.chatroulette.com/
Ja! Pm!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vrij makkelijk terug te vinden, met die naam. Wat wel weer blijkt![]()
![]()
Maar ik wil het Tezz wel even PM-en
Nieuwste rage momenteel. Is een website waarbij je verplicht webcam en microfoon moet gebruiken, en willekeurig aan een andere chatter wordt gekoppeld. Basically zie je 10% masturberende mannen, 30% mannen met een ontbloot bovenlijf, 30% verveelde mannen, 15% mensen die hun webcam ergens anders op gericht hebben en 5% giegelende pubermeisjes.quote:
Daar gaan we weer inderdaad.quote:
Ja halloooo, ik had ook eerlijk kunnen vertellen dat je Lilulleke heet hè?quote:
Zo, doe maar modern, juf Dudequote:Op zaterdag 3 april 2010 23:22 schreef Duderella het volgende:
Wij hebben laatst chatroulette in de les gedaan! (Een student begon erover en ik zei: lamazien!) Zo grappig! De hele les op de webcam van een student op chatroulette gezet en dat was hartstikke leuk! Spaanse student die helemaal enthousiast was en nu een uitwisseling gaat regelen!
Oh shit, ik heb al tweekeer een pm gehad van Lielalie. Nu even een spannend verhaal bedenken dus....quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Daar gaan we weer inderdaad.
En als er nou eindelijk eens een goede rel van kwam!
Je moet weten wanneer je moet buigen en wanneer je moet bukken, steer.quote:
De bassist op dat nummer is ook de bassist die Alan Parsons verlaten had voordat ze het album Stereotomy opnamenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Tezz het volgende:
Woehaha! Ik heb Nikita van Elton John op de koptelefoon! Nostalgie!
Waarin hij een fijne mannelijke Rus bezingt, trouwens, want Nikita is absoluut geen vrouwelijke naam in Rusland!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:25 schreef Tezz het volgende:
Woehaha! Ik heb Nikita van Elton John op de koptelefoon! Nostalgie!
Ik had geen idee dat jouw nick daar vandaan kwam!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De bassist op dat nummer is ook de bassist die Alan Parsons verlaten had voordat ze het album Stereotomy opnamen
APP rocks!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De bassist op dat nummer is ook de bassist die Alan Parsons verlaten had voordat ze het album Stereotomy opnamen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Waarin hij een fijne mannelijke Rus bezingt, trouwens, want Nikita is absoluut geen vrouwelijke naam in Rusland!
Ja hè?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Het blijft een prachtig nummer, maar die riedeltjes en voorspelbare akkoorden zijn toch wel erg jaren tachtig....
Mijn man draait veel '70. Heerlijk vind ik het! Ik ben geen ster in het onthouden van artiesten, jaartallen en titels, maar ik kan zowat alle muziek uit die jaren meezingen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hè?
Ik ben zelf meer seventies-fan, maar maf inderdaad hoe herkenbaar de riedeltjes zijn bij een bepaald decennium. Je kan het zó plaatsen.
Roxettequote:
Wat is MOTD?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:41 schreef borisz het volgende:
Zojusit mijn ringtone aangepast. Heb nu de MOTDringtone
Match of the Dayquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Match of the Day. Worden de samenvattingen van het Engels voetbal uitgezonden op de BBC
.
Een sterke vrouw!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RoxetteIk heb ze tijdens Night of the Proms live gezien
Tof. Maar de zangeres is inmiddels heeeeeeeeeeeel fragiel geworden. Toch errug knap dat ze nog op het podium staat.
Zeker weten. En zingen kon ze ook nog best ok. Hier en daar een tikkie vals, maar goed.... Tof optredenquote:
Leuk he? Nerdenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
De laatste paar avonden heb ik lekker zitten nerden en nu heb ik een mooi fileservertje waar al mijn muziek en belangrijke dingen (lees: downloads van kookprogramma's, films en tv-series) op staan
Misschien nog ff wat geld uitgeven aan een mooi nieuw harde schijfje of zo
Meer TB's is goed
![]()
Maar zo eerst wat drank denk ikEn voorbereidingen doen voor de Boeuf Stroganoff voor morgen
En klassiek? En metal? Hardrock? hiphop?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:49 schreef borisz het volgende:
Ohja muziek. Ik kan van alles hebben, 80/90 allemaal prima
. 70 is ook leuk
. Mijn smaak is heel breed
.
Die eerste drie zijn allemaalquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En klassiek? En metal? Hardrock? hiphop?
Ik vind eigenlijk alles prima, met uitzondering van R&B, dat vind ik echt heelmaal niksquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En klassiek? En metal? Hardrock? hiphop?
Jaquote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
JaSoms wel
Servertje bevat nu 2.3 TB aan harde schijven. Er komt nog 2.5 bij denk ik
En dan project Luie Bank opstarten (lees: een poging doen om alle DVD's te rippen naar ISO's zodat ik echt de bank niet meer hoef af te komen als ik film wil kijken
)
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Die eerste drie zijn allemaal. De leuke hiphop houdt op bij het jaar 2000, daarna is het meerendeel van de hophip/urban/R&B troep.
Wat ze op 3FM draaien is over het algemeen niet helemaal mijn ding meerquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:53 schreef Bluezz het volgende:
En ik probeer op de hoogte te blijven door regelmatig naar radio 3 te luisteren, ik vind radio 2 vaak zo oubollig en het lijkt wel of het erger wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwjah...dat gaat me dan te ver, maar misschien een TV in het toilet die is doorgelust met de normale TVquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe je goed
Postoel nodig voor ernaast?
Radio 2 uitbollig? Ik geloof dat ze juist bij R2 aan het vernieuwen waren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Nee, R&B is ook niet mijn ding. Wel de oude soul van de jaren 60.
En rock & pop. En ik probeer op de hoogte te blijven door regelmatig naar radio 3 te luisteren, ik vind radio 2 vaak zo oubollig en het lijkt wel of het erger wordt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:56 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:56 schreef Bluezz het volgende:Het is maar goed dat ik dat wist voordat ik je ontmoette, anders had ik je ingeruild voor een ander exemplaar met meer smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:56 schreef Bluezz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Alleen al van het lezen van dit berichtje krijg ik trek.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:56 schreef Duderella het volgende:
En mijn echtgenoot staat al een uur ui te karameliseren en bouillon te trekken voor de soep van morgen. Het ruikt hier naar een frans restaurantje in een pittoresk dorpje. En dus heb ik trek.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:56 schreef Bluezz het volgende:Op mijn externe harde schijf heb ik daar ook wel wat mp3tjes vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit is ook leuk trouwens
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Kejje nagaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen al van het lezen van dit berichtje krijg ik trek.
Ik ben even in de keuken gaan kijken, maar volgens mij past hij er wel goed op, op die billen.quote:Op zondag 4 april 2010 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm, past die echtgenoot wel op de lekkere billen die mooie nieuwe broek met dat kokkerellen?
Ik ga zo even een flensje proberen te maken met die rechtsdraaiende sojameel
Dromquote:Op zondag 4 april 2010 00:03 schreef Duderella het volgende:
Ik ben even in de keuken gaan kijken, maar volgens mij past hij er wel goed op, op die billen.Maar wel goed dat je het even zei, zodat ik even ben gaan checken! Beter be safe than sorry.
Welke film hebben we het over?quote:Op zondag 4 april 2010 00:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff echt geen idee waar jullie het inmiddels over hebben, zit hier met tranen op mijn wangen.. wat een geweldige film!![]()
Walk the line (over Cash dus). Prachtige film inderdaad. Zeker aan het eind als je bedenkt dat Cash vlak na zijn vrouw gestorven is en hoe hij er uit zag in de clip van Hurtquote:
Het lijkt mij een mooie film, alleen jammer dat ik mijn hele leven lang al een bloedhekel aan countrymuziek en al helemaal aan Cash heb gehad, dus ik hoef die film niet te zien.quote:Op zondag 4 april 2010 00:07 schreef TAV74 het volgende:
Walk the line (over Cash dus). Prachtige film inderdaad. Zeker aan het eind als je bedenkt dat Cash vlak na zijn vrouw gestorven is en hoe hij er uit zag in de clip van Hurt
Dat gevoel ken ik wel.. maar de laatste paar jaar ben ik een klein deel van het coutry-bluegrass segment zeer gaan waarderen.. al moet ik zeggen dat Dylan, Young en Joplin, die hun roots toch ook echt in die hoek hebben, al veel langer favorieten zijn van me! Het moet wel iets extra's hebben, een beetje alternatief zijn. Vind dan ook niet alles van Cash even leuk.. net als Parton: paar nummers vind ik helemaal geweldig maar niet alles..quote:Op zondag 4 april 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lijkt mij een mooie film, alleen jammer dat ik mijn hele leven lang al een bloedhekel aan countrymuziek en al helemaal aan Cash heb gehad, dus ik hoef die film niet te zien.
Je hebt country en country. Country rock en dingen als Cash (niet alles overigens) vind ik wel erg gaaf.quote:Op zondag 4 april 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lijkt mij een mooie film, alleen jammer dat ik mijn hele leven lang al een bloedhekel aan countrymuziek en al helemaal aan Cash heb gehad, dus ik hoef die film niet te zien.
Nee, dank u. Not my cup of tea.quote:Op zondag 4 april 2010 00:15 schreef TAV74 het volgende:
Je hebt country en country. Country rock en dingen als Cash (niet alles overigens) vind ik wel erg gaaf.
Dit bijvoorbeeld:
Typisch muziek die alleen werkt als het direct op je gevoel werkt. Kan me voorstellen dat je het niets vindt.quote:
Je kent het?quote:
LOL ze hebben een kleine aanpassing aan de tekst gedaan om het ook in Amerika te kunnen verkopenquote:
CD hebben we hier welquote:Op zondag 4 april 2010 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kent het?If not, het album is echt de moeite waard
Ik heb geen zin om het te beluisteren nu.quote:Op zondag 4 april 2010 00:24 schreef borisz het volgende:
[..]
LOL ze hebben een kleine aanpassing aan de tekst gedaan om het ook in Amerika te kunnen verkopen.
1969 San Quintin.quote:
Those darn partners.quote:Op zondag 4 april 2010 00:27 schreef golfer het volgende:
Mijn keukenprinsesje heeft net flensjes voor zichzelf staan bakken en nu ruikt het hele huis weer er naar.
Johquote:
''Fucked'' hebben ze ''messed'' van gemaaktquote:Op zondag 4 april 2010 00:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het te beluisteren nu.
Welke aanpassing?
hehehe heb het album al een tijdje in huis.. Door Serious request getipt en toen gekocht..quote:Op zondag 4 april 2010 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kent het?If not, het album is echt de moeite waard
Jep heb ze ook door SR leren kennenquote:Op zondag 4 april 2010 00:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehehe heb het album al een tijdje in huis.. Door Serious request getipt en toen gekocht..Kan Little Lion Man inmiddels ook zelf spelen en zo
![]()
OMGquote:Op zondag 4 april 2010 00:28 schreef borisz het volgende:
[..]
''Fucked'' hebben ze ''messed'' van gemaakt
Tja, je kunt wel Fucked zingen op Letterman, maar dan wordt je halve refrein weggebeeptquote:
With darn bottomsquote:
Jan Rot, mijn liefie!quote:
Het 'vrije land' maar als je fuck zegt wordt je opgehangen.quote:Op zondag 4 april 2010 00:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. je moet toch wat he.. Rare jongens die Amerikanen![]()
quote:
Van 2 kanten bespeelbaar ook.quote:
It's the land of the free?? Who ever told you that is your enemy!quote:Op zondag 4 april 2010 00:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Het 'vrije land' maar als je fuck zegt wordt je opgehangen.
Heb nu voor het eerst een echte hele fles gekochtquote:Op zondag 4 april 2010 00:34 schreef Sunnythesun het volgende:
en ik klink nog steeds een beetje als haar met mijn schorre stem en een slok whisky op![]()
Ja, een tiet in beeld en het hele land staat op zijn kop, maar als Rambo een stuk of 5000 vietnamezen neerschiet is geen enkel probleem. Ofwel: bloot is een stuk kwalijker dan geweldquote:Op zondag 4 april 2010 00:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Het 'vrije land' maar als je fuck zegt wordt je opgehangen.
Doe je goed. Borissie.quote:Op zondag 4 april 2010 00:36 schreef borisz het volgende:
Heb nu voor het eerst een echte hele fles gekocht. Ook maar direct goed begonnen met laphroaig 10
Hier Lagavulin momenteel, ook lekker mildquote:Op zondag 4 april 2010 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb nu voor het eerst een echte hele fles gekocht. Ook maar direct goed begonnen met laphroaig 10
Jan wil louter jongensmeisjes.quote:
En wel weer de grootste producent en verkoper (dus vraag zat naar) van harde porno.quote:Op zondag 4 april 2010 00:37 schreef TAV74 het volgende:
Ja, een tiet in beeld en het hele land staat op zijn kop, maar als Rambo een stuk of 5000 vietnamezen neerschiet is geen enkel probleem. Ofwel: bloot is een stuk kwalijker dan geweld
Jaquote:Op zondag 4 april 2010 00:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, een tiet in beeld en het hele land staat op zijn kop, maar als Rambo een stuk of 5000 vietnamezen neerschiet is geen enkel probleem. Ofwel: bloot is een stuk kwalijker dan geweld
quote:Op zondag 4 april 2010 00:35 schreef TAV74 het volgende:
Jan Rot is leuk inderdaad. Hebben we 2 jaar terug nog heerlijk relaxed naar zitten kijken op het Lowlands terrein. Hij stond ergens "los" op het terrein met zijn bandje als een soort generale repetitie voor de theatershow waar hij allemaal vertaalde hits speelde (oa Hotel California)
Welke boezem? kijkt naar beneequote:Op zondag 4 april 2010 00:38 schreef Duderella het volgende:
Jan wil louter jongensmeisjes.
Onze boezems staan Jan danig in de weg.
Om met mijn vriend Bill Hicks te spreken:quote:Op zondag 4 april 2010 00:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.
Of de pro-lifers die voor de doodstraf zijn. En zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Kunnen we samen grommen als Joplinquote:Op zondag 4 april 2010 00:36 schreef borisz het volgende:
[..]
K I P P E N V E L. Dat album Pearl, grijsgedraaidquote:Op zondag 4 april 2010 00:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Kunnen we samen grommen als Joplin
Zo iets:
Dat introtje red ik nu gemakkelijk![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 00:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Om met mijn vriend Bill Hicks te spreken:
If you're so pro-life, do me a favour: don't lock arms and block medical clinics. If you're so pro-life, lock arms and block cemeteries.
Oh, wat een heerlijk nummer is dat toch.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
K I P P E N V E L. Dat album Pearl, grijsgedraaidgewoon om te huilen zoooo mooi.
Ze is niet dood, ze leeft !quote:Op zondag 4 april 2010 00:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Sonja!Ik had het van de week nog over Sonja.. Ik mis Sonja..
Hij is fijnquote:Op zondag 4 april 2010 00:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Om met mijn vriend Bill Hicks te spreken:
If you're so pro-life, do me a favour: don't lock arms and block medical clinics. If you're so pro-life, lock arms and block cemeteries.
Ja lekkere muziekquote:Op zondag 4 april 2010 00:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kunnen we samen grommen als Joplin
Zo iets:
Dat introtje red ik nu gemakkelijk![]()
Coolquote:Op zondag 4 april 2010 00:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehehe heb het album al een tijdje in huis.. Door Serious request getipt en toen gekocht..Kan Little Lion Man inmiddels ook zelf spelen en zo
![]()
quote:
Heb een stille hoop dat ze op Lowlands komen..quote:Op zondag 4 april 2010 00:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolIk had ze bijna live gezien vorig jaar
Op Crossing Border. Maar ik kon maar een dag fotograferen en geen twee
Ook leukquote:
Katequote:
26 april Tivoliquote:Op zondag 4 april 2010 00:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb een stille hoop dat ze op Lowlands komen..![]()
Hier niet tegenquote:
Ehm dat is wel okquote:
Morgen? Zit je dan nog bijna 23 uur nonstop aan de computer?quote:Op zondag 4 april 2010 01:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.. anders zit ik hier morgen nog![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 01:14 schreef golfer het volgende:
Ik ben vanaf Woodstock al een beetje verliefd op de meest vals zingende zangers ooit:
Slaap lekker!quote:
Ja SCH en AZ moeten hun werk maar doen komende weken.quote:Op zondag 4 april 2010 01:17 schreef golfer het volgende:
TAV en Boris: ook al winnen 'we' morgen van die Hagenezen dan nog blijft het bijna onmogelijk om die achterstand weg te werken.
quote:Op zondag 4 april 2010 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Oh Jimi komt ook nog ff langs hier met Hey Joe op woodstock.
Bedankt he sunny
Jimiquote:Op zondag 4 april 2010 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Oh Jimi komt ook nog ff langs hier met Hey Joe op woodstock.
Bedankt he sunny
Ja is leuk.quote:Op zondag 4 april 2010 01:31 schreef PdeHoog het volgende:
JimiIk vind zijn versie van Star Spangled Banner echt helemaal geweldig
Mijn collega liet me dat een keer horen
Zelfs bij VI zijn ze van mening dat als we alles winnen we kampioen worden....quote:Op zondag 4 april 2010 01:17 schreef golfer het volgende:
TAV en Boris: ook al winnen 'we' morgen van die Hagenezen dan nog blijft het bijna onmogelijk om die achterstand weg te werken.
zekerquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhh Braam?? Er hoort iets anders bij dat bier hoor schat!
Ik ook niet. Ben 1 keer naar een concert van Tori Amos geweest, met ex en zijn ex met haar nieuwe vriend (ja, volgen we het nog?). Concert was echt doodsaai, nog voordat het halverwege was, zat ik ergens achteraf in een raamkozijn te bellen met vriendinnen omdat het ZO SAAI was.quote:
ohh hopelijk gaat het weer wat beter met je moeder, cyberquote:Op zondag 4 april 2010 09:27 schreef cybermans het volgende:
Goede morgen allemaal... kunnen jullie wat minder tikken zeg... sinds gister avond bijna een heel topic vol... mooi dat ik dat niet allemaal terug ga lezen. 9,5 uur slapen is fijnnnnnnnnnnnnnn
Tijdens bezoekuur maar een thermoskan koffie mee, me ma vond koffie daar niet te drinken
gaat alweer beter met moeders... ze begint al opstandig te wordenquote:Op zondag 4 april 2010 09:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh hopelijk gaat het weer wat beter met je moeder, cyber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |