abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:41:08 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79913638
Want het moet eerst nog Pasen worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:43:19 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_79913725
En als ik in de Duitse supermarkt kijk,
kan Flappie maar beter uit de buurt blijven.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_79913745
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
Want het moet eerst nog Pasen worden.
Vallen Pasen en Pesach altijd samen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:47:06 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79913868
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:

Vallen Pasen en Pesach altijd samen?
Nee, niet altijd.
Het einde van Pesach is dit jaar toevallig wel op 2e Paasdag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_79913998
Je hoeft niet te antwoorden Golfer. Maar mis je het niet om feestdagen te vieren? Ik hecht niet erg aan data en vier christelijke dagen op mijn manier. Maar ik vier wel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79913999
TerugVindFlappie
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:53:40 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79914092
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
Je hoeft niet te antwoorden Golfer. Maar mis je het niet om feestdagen te vieren? Ik hecht niet erg aan data en vier christelijke dagen op mijn manier. Maar ik vier wel.
Voor mij zijn het geen feestdagen, want ik ben niet gelovig opgevoed.
Ik heb niets met zowel de Joodse als de Christelijke 'feest'dagen, behalve dan dat ik op sommige van die laatsten in Nederland een vrije dag krijg.
Poef.....gone! ©golfer
pi_79914137
Grappig, niemand kent een POP. Misschien Lein, maar die slaapt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zaterdag 3 april 2010 @ 20:56:14 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79914183
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
Grappig, niemand kent een POP. Misschien Lein, maar die slaapt.
Wat voor pop?
Poef.....gone! ©golfer
pi_79914209
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Voor mij zijn het geen feestdagen, want ik ben niet gelovig opgevoed.
Ik heb niets met zowel de Joodse als de Christelijke 'feest'dagen, behalve dan dat ik op sommige van die laatsten in Nederland een vrije dag krijg.
Naja, ik zou sommige dagen vieren omdat het bij het seizoen hoort. Soms vind ik de tijd voorbij razen. En bij die dagen stilstaan is wel fijn.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79914252
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat voor pop?
Persoonlijk Ontwikkelings Plan. Ik ken het uit de verstandelijk gehandicapten zorg.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79914359
Hoi! Terug van het baby-knuffelen! Ohhhhhhhh hij was zo lief en zo schattig en ik moest huilen! En mijn broer ook! En mijn schoonzusje ook! Oh wat is ie mooi en lief! En waarom wonen ze potverdorie 160 kilometer verderop?

Zo. En nu even teruglezen! Ben vooral benieuwd hoe het uitstapje van DE gegaan is vandaag!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:03:26 #13
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_79914414
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:58 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Persoonlijk Ontwikkelings Plan. Ik ken het uit de verstandelijk gehandicapten zorg.
Ach joh, daar wordt je bij ons ( en ook in veel andere bedrijven, inclusief onderwijs volgens mij) ook mee doodgegooid.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_79914431
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:01 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Terug van het baby-knuffelen! Ohhhhhhhh hij was zo lief en zo schattig en ik moest huilen! En mijn broer ook! En mijn schoonzusje ook! Oh wat is ie mooi en lief! En waarom wonen ze potverdorie 160 kilometer verderop?

Zo. En nu even teruglezen! Ben vooral benieuwd hoe het uitstapje van DE gegaan is vandaag!
Mooi dat je een fijne dag had Tezz!
Ik heb nog niks gehoord van DE.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 april 2010 @ 21:04:05 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79914438
Zojuist een hapje gemaakt uit de Proost(blad van G&G). Gehaktballetjes met feta en een dipsaus van ui/geroosterde paprika. Officieel moest er lamsgehakt in maar dat was niet verkrijgbaar in den regio en heb maar runderggehakt gebruikt. Weet niet of dat de verstandigste keus is als vervanging .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_79914468
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:03 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ach joh, daar wordt je bij ons ( en ook in veel andere bedrijven, inclusief onderwijs volgens mij) ook mee doodgegooid.
Lol, ik moet het voor de bijstand doen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79914502
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:04 schreef borisz het volgende:
Zojuist een hapje gemaakt uit de Proost(blad van G&G). Gehaktballetjes met feta en een dipsaus van ui/geroosterde paprika. Officieel moest er lamsgehakt in maar dat was niet verkrijgbaar in den regio en heb maar runderggehakt gebruikt. Weet niet of dat de verstandigste keus is als vervanging .
Het is natuurlijk anders maar imho is het de beste keus idd!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79914574
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:01 schreef Tezz het volgende:
Het is andersom, waarom woon jij helemaal daaro
En babyknuffelen =
pi_79914587
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 20:58 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik ken het van alle studies die ik heb gedaan En Dude kent het vast en zeker ook!
pi_79914590
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:03 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Mooi dat je een fijne dag had Tezz!
Ik heb nog niks gehoord van DE.
Ik zie het inderdaad, nog geen DE nieuws!

Ohhhhhh om even in CUL-sferen te blijven (ahum): wij hebben voor de verandering weer eens bij de MacDonalds gegeten...... We komen er nooit, omdat er ten eerste niet eentje in de buurt zit en ten tweede we beiden niet van het freet-schuur-principe zijn. Daarnaast houdt dochterlief niet van friet, dus eigenlijk hebben we er niets te zoeken.
Maar goed, ik heb een big Tasty op en ik moet je zeggen: burp! Smaakte best aardig, hoewel de entourage (freetschuur dus met allerlei gescheiden vaders met kinderen om je heen) de smaak niet ten goede kwam, haha!

Maar goed, we zijn er weer voor een jaar van af zullen we maar zeggen.........
pi_79914597
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het is andersom, waarom woon jij helemaal daaro
En babyknuffelen =
Ja precies, dat zei mijn broer ook, haha!
pi_79914643
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:08 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ik zie het inderdaad, nog geen DE nieuws!

Ohhhhhh om even in CUL-sferen te blijven (ahum): wij hebben voor de verandering weer eens bij de MacDonalds gegeten...... We komen er nooit, omdat er ten eerste niet eentje in de buurt zit en ten tweede we beiden niet van het freet-schuur-principe zijn. Daarnaast houdt dochterlief niet van friet, dus eigenlijk hebben we er niets te zoeken.
Maar goed, ik heb een big Tasty op en ik moet je zeggen: burp! Smaakte best aardig, hoewel de entourage (freetschuur dus met allerlei gescheiden vaders met kinderen om je heen) de smaak niet ten goede kwam, haha!

Maar goed, we zijn er weer voor een jaar van af zullen we maar zeggen.........
Ocherm... mooi dat het meeviel
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_79914657
Goeieavond. Ook weer wakker. Ik haal nooit het einde van een film zodra ik languit op de bank ga liggen Wel gezellig....de katten lagen lekker bij me
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:03 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Check! Bij ons heet dat Personal Development Management Plan. en je wordt er aan het einde van het jaar vrij hard op afgerekend
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_79914658
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:08 schreef Tezz het volgende:

Wij doen altijd een mcDonalds als we bij vega-familie hebben gegeten, en dat is ook maar hooguit 2X per jaar en dan is het lékker joh
  zaterdag 3 april 2010 @ 21:11:34 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_79914663
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 21:04 schreef borisz het volgende:
Klinkt lekker.
Er is toch wel een Turkse winkel ofzo in IJmuiden waar ze lamsgehakt verkopen?
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')