Dan gooi ik hem op slotquote:
whahahahah!!!quote:Op zondag 4 april 2010 13:40 schreef Aestivate het volgende:
Volgende concepten zijn volgens geruchten "post like tong80!", een show die vrijwel zeker een spectaculaire downtime op de servers van FOK! zal veroorzaken! Deze show houdt heel Nederland in zijn greep!
Schrijf je nu ook in voor de show "Herrie in de cockpit" met Herman den Blijker en beleef een echte helicoptercrash! Doe dan gelijk ook mee met de "Investigate like Alberto" en vlieg geheel undercover met de KLM naar Amerika! Dat dit kan in Nederland! (tickets eigen geld).
Ik had overwogen er aan mee te doen.quote:Op zondag 4 april 2010 17:23 schreef Adelante het volgende:
Als ze nou een serie als "Fuck, like Kim Holland" hadden gemaakt, had ik overwogen er eens naar te kijken.
Nah. Dan was "Naai Patricia Paay" een beter format geweest.quote:Op zondag 4 april 2010 17:23 schreef Adelante het volgende:
Als ze nou een serie als "Fuck, like Kim Holland" hadden gemaakt, had ik overwogen er eens naar te kijken.
Live op tv opbiechten dat je een Mickey Hoogendijk hebtquote:Op zondag 4 april 2010 17:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nah. Dan was "Naai Patricia Paay" een beter format geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |