abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79906887

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.

XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 70 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 28 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Harness
- Brick
- Horseshoe

FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak

Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet heb kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer

Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

1UP
Anthraxx
Automatic_
Beefcake
Bootje84
Borisz
Buurvrouw_Rietman
CasB
Cat22
Cosmo
Crientj
Dawnbreaker
Lienzz
Eevv
Enfermera
Faceoff
Gateway
Glasbak
GlenSpey
Kn0x
Hara
Heroinjunk
iBenny
Krioro
MarkM
MMUFC
Morretje
Mirjam
NelisZ
Nune
Laster
Niddy
Lorteti
Peekies
Pien85
poehej
Sjowhan
Solique
Super-Gabber
Tazar_Yoot
The_Dean
Tombolafan
Trainfreak
Trusten
Vicky
Xebber
Xxiessiexx
Zeroku
Maffemuts

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.

Wil je weten hoeveel je moet planten voordat je een mastery haalt?
Hier is een goede site

Nieuw in Farmville: Co-Op farming! Wat houdt het in? Je vormt met een aantal buren een groepje waarmee je een bepaald aantal gewassen teelt. Lukt je dat binnen een bepaalde tijd, dan krijg je XP en coins als beloning.
Voor meer info: klik hier.

Deze OP is hier te vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:07:38 #2
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79906896
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn job maar verlaten. Alles is al gezaaid, tegen de tijd dat ik druiven kan zaaien (en een dag later kan oogsten) is alles al klaar gok ik. Ik ga wel kijken als ik mijn zonnebloemen oogst. Wie weet kan ik dan ergens meedoen.
Ik moet mijzelf er nog even in verdiepen, haha. Ik had net wel iets geaccepteerd, maar volgens mij werkt het niet helemaal.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 april 2010 @ 17:07:50 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_79906902
Und we boeren verder .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_79906912
Meteen de co-op in de OP gezet. Ik wist niet goed waar ik hem kwijt kon, dus maar onderaan gezet.
In de wiki moet hij nog aangepast. Wie is daar handig in?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_79906943
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik moet mijzelf er nog even in verdiepen, haha. Ik had net wel iets geaccepteerd, maar volgens mij werkt het niet helemaal.
Ik mag alleen maar meedoen met één job druiven (die ik dus net verlaten heb). Pumpkin of andere druiven mag ik niet.
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:10:50 #6
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_79906994
ik co-op ook met een paar veldjes.... de rest had ik net zelf ingezaaid
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:11:12 #7
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79907002
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik mag alleen maar meedoen met één job druiven (die ik dus net verlaten heb). Pumpkin of andere druiven mag ik niet.
Hmm oke... Ik heb al een keer bij druiven op "join" geklikt & bij pompoenen ook, maar er blijft staan dat ik nergens aan mee doe (ofzo)
pi_79907217
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:11 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hmm oke... Ik heb al een keer bij druiven op "join" geklikt & bij pompoenen ook, maar er blijft staan dat ik nergens aan mee doe (ofzo)
je moet eerst op die co-op knop drukken en dan pas kun je een job krijgen
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:20:02 #9
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79907290
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:17 schreef Dyr. het volgende:

[..]

je moet eerst op die co-op knop drukken en dan pas kun je een job krijgen
Ik druk op de Feed op co-op, daarna kom ik op FB en staat er een mega pijl om op te klikken en daarna zegt hij "er is niets om te joinen" o.i.d.
pi_79907460
TVP.
Mijn farm is de hele dag al kaal, ik kom er maar niet uit met een beetje leuk ontwerp
pi_79907587
ik ga zo druifjes harvesten voor de co-op
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:31:05 #12
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79907625
Het zal wel aan mij liggen met dat co-op gedoe
Hoe start je zo'n ding eigenlijk
pi_79907844
tvp
You dream it, I live it.
pi_79907925
Wat ik heb geharvest staat er nog niet bij, zal me benieuwen of het er bij komt nog
pi_79908055
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:31 schreef automatic_ het volgende:
Het zal wel aan mij liggen met dat co-op gedoe
Hoe start je zo'n ding eigenlijk
Geen idee. FV zegt dat ze de start beperken tot een paar users, om het systeem niet teveel te belasten. Zal later wel uitgebreid worden.

Wel vervelend dat je bij oproepjes op de feed niet kunt zien van welke groep het is. Laad ik mijn farm weer om bij het groepje uit te komen wat ik net verlaten heb.
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:49:21 #16
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_79908235
pi_79908363
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Geen idee. FV zegt dat ze de start beperken tot een paar users, om het systeem niet teveel te belasten. Zal later wel uitgebreid worden.

Wel vervelend dat je bij oproepjes op de feed niet kunt zien van welke groep het is. Laad ik mijn farm weer om bij het groepje uit te komen wat ik net verlaten heb.
Je kan bij de oproep wel zien om welk gewas het gaat
pi_79908605
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:54 schreef Puala het volgende:

[..]

Je kan bij de oproep wel zien om welk gewas het gaat
Ja, maar er lopen meer groepen per gewas.
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:05:46 #21
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_79908774
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan zal het daar wel aan liggen denk ik
Ik heb nu ook geen oproepjes
pi_79909040
Eens kijken of ik iets ga snappen van dat co-opperen...(Heet het zo )
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_79909273
Nee, het is coöpereren
You dream it, I live it.
pi_79909278
Schaamteloze tvp. .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_79909311
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik doe nu mee aan de pompoenen
Kijken of we goud gaan halen (daar zal ik mn wekker voor moeten zetten vrees ik )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')