abonnement Unibet Coolblue
pi_261741

Zag effe de NIEUWE LINK niet...
'k was nog niet zo goed wakker zeker!
VAMOS!!!

Ik mis oliebol 2000!Weet iemand hoe het met haar gaat?????

Moet Kirk Olson er niet bij?

Quenda® mist veel namen

Fondaco,PC-Eend zijn de eerste die in mij opkomen, ik zal zo de lijst aanvullen, want deze lijst is verre van volledig.

Leuk dat je me nog niet vergeten bent, maar de laatste tijd volg ik het (wegens omstandigheden) niet meer zo fanatiek.
Komt wel weer.
Maar goed , Quenda is de eerste die mij te binnen schiet

Bagwan
Roache
Purple
Indy
Xena
Dinus
Renaisy
Pluisje
Darkthorn
Joqy
Coos
Ted
Danny
Jufr.Jannie
Zaza
Roedje
Meister

* Quenda® hoopt dat ze niemand vergeet, ook de verslaggevers van het 1e uur niet.
· Quenda® hoopt dat het met PC-Eend snel beter gaat, en dat hij dan ook weer van de partij is.
Bagwan!
Hij is degene door wie ik geïnspireerd raakte om er ook mee te beginnen.
Ik vind dat iedereen die zich heeft ingezet voor de streamverslagen wel een pluimpje heeft verdiend. Ik vind het ook moeilijk om een keuze te maken.
Maar ik zal er nog eens goed over nadenken.
Deze poll kan helaas maar 20 namen aan.
Ik heb het lijstje met namen van Quenda gezien en daaruit een selectie gemaakt waarbij het criterium voor mij was, 'de verslaggevers van de laatste paar weken'.
De blijvers dus. Zij die in het verleden hier de streamverslagen deden en waar je nu, om wat voor reden dan ook, niets meer van hoort heb ik dus maar weggelaten.
Sorry!!
Lieve Coos, haal mijn naam dan maar uit de poll
dan kan er weer een "oude" goede bij
op 04-24-2000 om 06:28 PM schreef Sanne het volgende:
Bagwan!
Hij is degene door wie ik geïnspireerd raakte om er ook mee te beginnen.

Ik voel me vereerd Sanne , maar jij doet het uitstekend!
(ja, ik lees nog wel eens hier )

Waar staat Bagwan nu? Of mag hij er niet tussen omdat hij hier is weggegaan?

Ik denk dat je je vergist hebt, er staat één keer Jogy en één keer Joqy. Ik heb hier nog niemand gezien die zich Jogy noemt, dus waarschijnlijk kun je die naam verwijderen.
Wat mij betreft kun je me er ook uithalen, ik versla maar heel af en toe, niet dat ik het niet graag doe, maar ik wacht nog op de kabelverbinding (en dat duurt nog minstens een maand). Maak dus maar plaats voor iemand die meer verslagen heeft in het begin.
Quenda en R@b zijn wat mij betreft "professioneel" goed.
Ik blijf dus voorkeur houden voor Appelflap Sanne.
Ik heb dit bericht alleen maar even geschreven om de topic naar boven te halen, zodat NIEMAND vergeet eer aan te doen aan wie ere toekomt.
Nog zes weken dan is de bus afgelopen. Hier op Fok zal de discussie over de al dan niet terechte winnaar nog wel een paar weken aanduren.
Nu heb ik gemerkt dat hoe langer de ‘oliebol-Award poll’ is, hoe langer het duurt om te laden.
Nu is mijn voorstel ieder weekend de twee met de minste of geen stemmen van de poll te verwijderen zodat we een échte’ finale krijgen met b.v. zes of zeven ‘genomineerden”. Een week na het beëindigen maken we de uitslag bekend!!!!
Jullie kunnen bellen a 1 gulden per minuut naar: 541451654848515184.
Kan iedereen zich hier een beetje in vinden????
Goed idee!
Doen!
Haal mij er maar vast vanaf, want anders neem ik te veel stemmen weg van diegenen, die het verdienen. (Smiley vergeten
ineens of ik me de pleuris post alleen maar om de award te winnen. Maar dat maakt mij niet uit, dat maakt mij echt niet uit.
PS. Had ik al gezegd dat ik best een aardige stem heb, hoop ik ooit iets mee te gaan doen.
Cynix is nu mijn maatje,
gewoon... ik trek wat meer met 'm op, weet je,.. de laatste tijd, dan,
....ehhh...nou...dat was ut !
Speciaal voor bovenstaande posters

Ze zijn niet ziek en toch braken zij
Zij braken nacht
Haal mij maar van dat lijstje, ik vind dat ik er niet thuis hoor
Sanne ik had even gemist dat jij nu Appelflap bent. Ik heb je stemmen bijelkaar opgeteld.
Ontdek net, dat je maar één keer mag stemmen, maar ik heb een aantal favorieten.
Betreft dit eens en nooit meer, of één keer per dag?
Een keer per acht uur of zo.
In de gevarenzone staan:
Roedje
Purple
Berney
Ik heb net zelf ook even mijn stem uitgebracht. Zelf heb ik een duidelijke favoriet.
Morgen gaan twee streamverslaggevers van de poll. Dus stem nogmaals voor je favoriete streamer. Wie komt er bij de laatste zes?
Bijf bij Bagwan....
Ja, dat zei Ramses Shaffy ook.
En je ziet hoe het daarmee afgelopen is.
Wat is daar gaande op die poll?!?!
Alert als wij hier op dit forum zijn weten wij wat een nek aan nek-race betekent: gesjoemel achter de scherme om ons, stemvee, nog eens extra aan te sporen....
hè!!!
Roedje en Berney zijn van de Poll verwijderd wegens GEEN stemmen.
Heb ik vals op een andere computer lekker NOG een keer op Quenda kunnen stemmen!
volgens mij wordt hier net zoals bij sbs de boel flink gesaboteerd......ik sta er geen eens bij....daarom hou ik er ook vanaf nu mee op streamverslagen te schrijven...daar die van mij kennelijk toch niet gewaardeerd worden...hou ik de informatie voor mezelf...ik volg nl stream via chello breedband....en waar sbs hun geluid uitzet...houd chello geluid aan....
tabee zegt berney
ik had jullie heel veel info kunnen geven nog,
maar ja het zei zo
Berney, ik zou het heel erg jammer vinden als je ermee stopte. Ik zit zelf ook bij Chello, en mede daardoor kan ik zoveel van de stream volgen. Stop dus niet, hoe meer mensen de streams verslaan, hoe beter het is... Die oliebollen-award is toch niet waar het hier over gaat? We volgen de bus omdat we het leuk vinden er over te zeuren en te kleppen.
Eventueel mag je mijn plaats in de poll wel hebben, maar stop asjeblieft niet!
Wat een gezeik over die award..kappen ermee. Ik heb het gevoel dat mensen teveel "gestreeld" willen worden over hoe goed ze wel niet zijn. Hoe noem je dat ook alweer.."vissen naar complimenten". Even is leuk maar dan moet het ophouden, het is hier op het forum al genoeg gezegd dat we het waarderen en hoeft toch niet elke keer weer. Hou toch op zeg!! Er zijn genoeg mensen die willen best verslaan maar hebben gewoonweg daar de tijd niet voor. Het gevaar van zo een Poll is dus dat er mensen overgeslagen worden en degene dat ook zo voelt zoals Berney nu en dat is doodzonde.
Dus deel dat ding uit. Laat om mijn part Oliebol dat zelf doen, dan is het origineel want ik meende mij te herrineren dat het van haar afkomstig is. Iets waar ik overigens nog steeds alle respect voor heb. En daarna kappen ermee, zand erover, topic naar beneden en doe gewoon.
Ik ga dus geen namen noemen en kiezen. ALLE mensen die op welke wijze ook een bijdrage leveren aan de Bus, hartelijk dank!! en nu weer gewoon verder.
Graag gedaan Dropje!
Laten we niet zo gaan zeuren over een oliebol-award!
Ik kijk de streams als ik dat leuk vind, en als ik zin heb schrijf ik een verslagje, voor de mensen onder ons die niet zoveel tijd hebben.
In diverse topics op dit forum is al aangegeven dat dit erg gerespecteerd wordt, en ik denk ook niet dat het de meeste mensen erg veel uitmaakt WIE de verslagen schrijft, als ze er maar zijn. En aangezien Appelflap en Quenda nu eenmaal de die-hard stream-verslaggevers zijn, is het logisch dat zij veel stemmen krijgen bij de award.
Maar nogmaals, waar hebben we het nou helemaal over!>!?!?!?!?!?

ik ben diep geroerd dat mijn verslagen toch gewaardeerd worden ....ok,berney gaat wel door met streamverslagen geven....
het gaat mij niet om de beste te zijn/of leukste,ik vind het gewoon leuk om te doen...als ik zin en tijd heb,en daar gaat het tenslotte om....die oliebollen awar kunnen ze in hun....stoppen

Lieve Berney,
Zoals Coos al schreef kunnen er maar 20 namen op de poll, dus daar zal het ook wel
aan liggen en is er van sabotage uiteraard geen sprake, maar ik sluit me bij Dropje,
pluisje en Appelflap dat je het niet te serieus moet nemen, ALLE streamverslaggevers
wor

pi_261742
  maandag 1 mei 2000 @ 01:17:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_261743
Nou, vrolijk...?

Persoonlijk zie ik de humor er wel van in, maar als 'bepaalde' mensen zich (onterecht) gepasseerd gaan voelen ofzo, dan, ach...

Weet juh, zelf hoef ik niet zo nodig populair te worden (jawel!,jawel!), als ik dat had gewild, had ik wel in de Bus gezeten, nietwaar? (no way!). Nu ik zie wat ze daar zoal in toelaten, had ik volgens mij (en niemand anders!) ook wel een kans gemaakt (nee hoor, geen enkele!).

Voor de duidelijkheid, tussen haakjes spreekt mijn alter ego. (jaja).

pi_261744
Zeg, ik voel mij niet gepasseerd hoor!!
Ik keek net effe naar de tussenstand en o wee ik sta op nr. 3!! Kijk, ik voel mij dan wel vereerd maar stond ik op nr. 10 dan had ik nog evenveel verslagen als nu (zoveel is dat overigens niet).
Kortom, doe je dingetje, ga vooral door, heb lol, maar ik laat me niet beïnvloeden door de poll. (wat?!? geen stem meer erbij? Voortaan maar weer hele dagen gaan verslaan)
pi_261745
t is wel goed coos...
ik heb niet eens geweten dat ik in een pol zat....want ik volgde deze topic niet,ja gister kwam ik erachter dat ik een week,erin zat en niemand op me gestemd had....toen had ik zoiets van laat maar zitten,dan worden mijn verslagen ook niet gewaardeerd....als niemand op je stemt,krijg je die gedachten...
ik vind het gewoon toppie om hier te komen weet je wel,en het gaat er mij niet om om de beste te zijn,weet je wel....noue,we gaan gewoon doorknallen he?doeiie


o,nee er wordt niet meer geknald.....berney haat zinloosgeweld

pi_261746
Wel gewoon doorstemmen ja, als ik er even niet ben!!!

POTVERDRIEDUBBELTJES

  woensdag 3 mei 2000 @ 13:55:00 #7
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_261747
Waaaaaat?

Sta ik zowaar in een poll, ik, die de afgelopen weken hier niet eens eens is geweest voor wat dan ook, en die eigenlijk alweer was vergeten dat de Bus bestond. Leuk hoor, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat ik helemaal niet zoveel streams verslagen heb. Weinig zelfs. Maar ik ben erg verguld. Ik denk dat ik maar weer eens wat vaker kom kijken hier, want voor je het weet daal ik in de peilingen! Hihi. Bah, ik moet weer werken, ajuu!

Ben te zaai voor een signature
pi_261748
Voor de dagploeg!

We beginnen deze 4 mei met eerst onze stem uit te brengen op de mensen van de streamverslagen!!!

De rest van de dag mogen jullie zelf invullen.

pi_261749
quote:
op 05-04-2000 om 02:44 AM schreef Coos het volgende:
Voor de dagploeg!

We beginnen deze 4 mei met eerst onze stem uit te brengen op de mensen van de streamverslagen!!!

De rest van de dag mogen jullie zelf invullen.



Had de dagploeg vrij vandaag???

pi_261750
NIEUW TESSA FILMPJE!!!

Als je op wie wint het millioen stemt HorrorTessa cadeau.

Met dank aan R@B. Ik heb een foto van hem
gejat.

Kunnen jullie gelijk even aan de steramverslaggevers denken.

Gatver, ik hoor het mezelf zeggen, "denk aan de portier".

pi_261751
DE KOMENDE 24 UUR GAAN ER WEER TWEE STREAMVERSLAGGEVERS DE POLL VERLATEN.

Stem nu nog even op je favoriet(e)

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')