Pfff ik haal nooit zo ver vooruit, zie morgen of overmorgen wel wat ik ga makenquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Zometeen als de F1 kwalificatie af is maar even heel veel boodschappen halen.
Rotfeestdagen
Zijn die supermarkten op de Paasdagen gewoon open dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pfff ik haal nooit zo ver vooruit, zie morgen of overmorgen wel wat ik ga maken
Jumbo op Kop van Zuid wel. 365 dagen p/jquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn die supermarkten op de Paasdagen gewoon open dan?
Ja oke. Maar da's voor hier wel ietwat ver wegquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jumbo op Kop van Zuid wel. 365 dagen p/j
M'n oudersquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja oke. Maar da's voor hier wel ietwat ver weg
Waar ga je vanavond gourmetten?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij is iedereen weg...
Flurry?
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het opvallen als ik gewoon aanschuif?
Niet slecht, maar ik herken ECHT Fergie er niet inquote:3. Beautiful Dangerous (Featuring Fergie)
Vind ik niet zo, ballad-achtig maar zijn stem komt niet echt tot z'n recht.quote:7. Gotten (Featuring Adam Levine Of Maroon 5)
Is vrijwel geheel instrumentaal.quote:9. Watch This (Featuring Dave Grohl And Duff Mckagan)
Meneer I. vindt die Fergie helemaal lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Lol bij Paradise City vind ik het soms ook echt niet als Fergie klinken, ze heeft nog best lekkere rock-stem
Jaloersquote:
Hier is mijn hele vijvernetje net in elkaar gehageldquote:En het zeikt hier van de regen
Ik heb een suikerbrood meegenomen en zometeen ga ik cake bakken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaloers
[..]
Hier is mijn hele vijvernetje net in elkaar gehageld
Wat eet jij allemaal bij je paasontbijt?
Ik heb inspireeeeesjun nodig.
OMG, het klínkt zelfs lachwekkend en ongeloofwaardig he?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb een suikerbrood meegenomen en zometeen ga ik cake bakken.
Ga jij dan echt uitgebreid met Heer G. aan tafel zitten met een feestelijke gedekte Paastafel?
Wat vind je van Paradise City? Ze zingt het refrein dus...quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
Ah die met Adam Levine vind ik wel mooi hoor!
You just get me like I've never been gotten before.
Ik niet heur, meneer I. ligt toch altijd veel langer in bed dan ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus, gaan jullie ook helemaal braaf lekker paasontbijten enzo? Ik ga morgen (en vast ook maandag) gewoon 's avonds wat lekker maken, maar verder doe ik er niks bijzonders eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |