Waar kijk jij naar dan ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze waren ruim favoriet en liggen ruim voor, ik zie Cambridge niet meer terugkomen, jij wel dan?
Ze liggen gelijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze waren ruim favoriet en liggen ruim voor, ik zie Cambridge niet meer terugkomen, jij wel dan?
Oxford stond al op 1.03, die hebben het wel weggegeven iig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:45 schreef zeebeschuit het volgende:
Cambridge1.08 nu te betfair
Ik lay 'm nu maar voor inzet terug bij loss.
Oxford suckers
Lijkt me wel, of hij is nog een jaar extra ingeschreven om mee te kunnen doen, hebben ze hier in NL ook bij de Varsity bij sommige verenigingen gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:05 schreef Zwansen het volgende:
Is die Hamburger daar dan dus nog officieel student?
Dat is volgens mij tegen de regels.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lijkt me wel, of hij is nog een jaar extra ingeschreven om mee te kunnen doen, hebben ze hier in NL ook bij de Varsity bij sommige verenigingen gedaan
Haha, die zijn wel erg diep gegaan dan. Maar niet geheel ongewoon bij het roeienquote:
Dat schijnt inderdaad zo te zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:17 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Dat is volgens mij tegen de regels.
Alle deelnemers zijn undergraduates en graduates.
Hamburger beweerde zelfs dat ze er bij zijn aanmelding voor de universiteit geen rekening mee zouden houden dat hij geskifft had op de olympische spelen en met zijn WU23 titel op zak toch een mooie aanwinst zou zijn voor de dark blues.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad zo te zijn.
Het is niet zo dat Oxford en Cambridge apart roeiers 'recruteren' puur voor deze race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |