quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind net een aantal 80 cent postzegels. Kan ik die nog gebruiken en zo ja, wie wil er een kaartje?
quote:dan moet je op het postkantoor van die bijplakzegels gaan halen, die waren 5 cent, dus zullen nu wel 3 ¤cent zijn.
Ik vind net een aantal 80 cent postzegels. Kan ik die nog gebruiken en zo ja, wie wil er een kaartje?
Atrimar dus een kaartje * Isabeau zoekt kaartje
ik heb kaartjes en ga ze gewoon nu schrijven
quote:Ik ook?
Op dinsdag 14 mei 2002 14:25 schreef Isabeau het volgende:
owkay, stuur ff je adres naar isabeau@rendo.dekooi.nlik heb kaartjes en ga ze gewoon nu schrijven
Guldenpostzegels
Postzegels met waardeaanduiding in guldens, uitgegeven vanaf 1977, en postzegels met dubbele waardeaanduiding blijven voor onbepaalde tijd geldig. U kunt deze dus gewoon gebruiken. U dient dan wel te plakken tot het geldende tarief. Tot 28 januari 2002 worden hiervoor bijplakzegels van fl. 0,05 en fl. 0,10 verkocht.
Vanaf 28 januari 2002 zullen hiervoor speciale bijplakzegels (EUR 0,02) verschijnen. Postzegels in euro's zijn overigens - net als nu postzegels in guldens - alleen te gebruiken in Nederland.
quote:Ha ah .. ik wil wel een kaartje hoor
quote:Done
owkay, stuur ff je adres naar isabeau@rendo.dekooi.nlik heb kaartjes en ga ze gewoon nu schrijven
quote:*mailt adres door*
quote:ja, kan het dan ook gewoon meenemen
Op dinsdag 14 mei 2002 14:28 schreef Atrimar het volgende:
Leuk dan komt het kaartje ongeveer tegelijk met jou hier aan
ps: en niet zeuren over boetes bij die 80 cent
quote:Wie krijgen er nu een kaartje? ik?
Op dinsdag 14 mei 2002 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Zeven kaartjes gaan nu de deur uit. Instuurtermijn van adressen is verlopen
ps: en niet zeuren over boetes bij die 80 cent
quote:Dan krijg je 'm dit weekend pas hoor
Op dinsdag 14 mei 2002 14:55 schreef Atrimar het volgende:
Ruturn to sender ...
quote:ik stuur een mail
Op dinsdag 14 mei 2002 23:28 schreef blup het volgende:
Ikke wil een kaartje als je er siriues een stuurd moet je maar even mailen voor me adres
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |