Als het een sneer naar Assiej is zeg dan maar niks nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:45 schreef Redbaron het volgende:
ik wil iets zeggen maar doe t toch niet om vrede te bewaren
We hebben het nu even beperkt tot uitgaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja was het maar zo'n feest
Ik heb ook genoeg gezeur van ouders hoor, alleen op andere vlakken.
Eens is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als het een sneer naar Assiej is zeg dan maar niks nee.
Gohquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:45 schreef Redbaron het volgende:
ik wil iets zeggen maar doe t toch niet om vrede te bewaren
Hahaquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het nu even beperkt tot uitgaanDe tijd doen mijn pa en ma niet moeilijk over... De mensen met wie ik ga ook niet, maar ze willen wel alles tot in den treure weten. Mijn ma tenminste
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als het een sneer naar Assiej is zeg dan maar niks nee.
look who's talking, jij begon met dat je een o zo briljante opmerking wou plaatsenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee ik laat het kansloze wel aan jou over...
Inderdaad... Ik vraag hen toch ook niet wat ze gaan doen en met wiequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha
lastig he, soms is het net een kruisverhoor
Lijkt me heel gezellig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens is.
Binnenkort nog eens een terrasje pakken? Als het weer goed is, tenminste
Kijk wel uit, straks word er ongewenst aan me gezetenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Jongens ga niet op elkaar lopen zeiken.
Het is verdomme pasen! Jezus staat bijna weer op.
Laten we morgen meeten in de kerk! Alles wordt ons dan vergeven.
Of is dat toen hij gekruisigd werd?
Maar nee even serieus.
Doe een beetje normaal
Jij hebt er wel verstand van he...quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar nee even serieus.
Doe een beetje normaal
Hier plaatsen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezellig.Zal ik je die 3 foto's van laatst PMen? Of zal ik ze hier plaatsen.
Ze zijn leuk hoor.
Maakt me niet uit, PM'en mag, plaatsen ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezellig.Zal ik je die 3 foto's van laatst PMen? Of zal ik ze hier plaatsen.
Ze zijn leuk hoor.
INDERDAAD!!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar nee even serieus.
Doe een beetje normaal
Nee de ballen verstandquote:
Ben jij ook weer eens onder de mensen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:59 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb toch zo'n zin in volgende week he. Gezellig samen eten en een potje bowlen![]()
Is je Caps lock blijven hangen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
INDERDAAD!!!
VREDE OP AARDE MENSEN!
VOOR IEDEREEN JOSTI EEN HOSTI!!
LATEN WE ELKAAR LIEFHEBBEN IN PLAATS VAN AL DAT GEZEUR!!!
Ze vieren de wederopstanding van Jezus, drie dagen na zijn kruisiging. Na veertig dagen is het Hemelvaart, de dag dat Jezus naar de hemel gaatquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee de ballen verstand![]()
Ik weet nog iets met pasen dat ze met palmbladeren op de weg gingen leggen ofzo van vroeger.
AMENquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze vieren de wederopstanding van Jezus, drie dagen na zijn kruisiging. Na veertig dagen is het Hemelvaart, de dag dat Jezus naar de hemel gaat
dat was ik dit weekend ook geweest als ik mn loon had gehadquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben jij ook weer eens onder de mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |