Zei ik dat dan ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee. Er zijn meer vrouwen, dus zo belangrijk ben je niet
Daar leek het verkapt wel opquote:
Met de bus van Oldenzaal naar Hengelo ????quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In de bus van Hengelo naar Almelobeetje kut, moest ook al met de bus van oldenzaal naar Hengelo
achja, wel een slecht Twente weer zien winnen.. Met een biertje natuurlijk
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Niet doen alsof je veel mensenkennis hebt dan he
Klinkt als een zondagquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:22 schreef Redbaron het volgende:
Weer een typische zaterdagavond, geen fuck op tv en ik verveel me...
Ze werken aan het spoor, dus rijden er bussenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Met de bus van Oldenzaal naar Hengelo ????
Er gaat geen bus maar trein of is er wat met syntus ofzo
Joah, wordt gezellig bier drinkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, nog maar een week tot de meet
ME of welke film?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm wat zal ik eens gaan doen... gamen of een film kiekn?
Hmm heb hier een handjevol films stoan.quote:
Nagenoeg elke film is downloadbaarquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm heb hier een handjevol films stoan.
American History X doet t altijd goed.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm heb hier een handjevol films stoan.
Hek al te vaak gezienquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
American History X doet t altijd goed.
Da mag heul niequote:Op zaterdag 3 april 2010 21:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nagenoeg elke film is downloadbaar
Goeiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |