slaapt nogquote:
en de hele dag een chagrijnige kop aan zien nee dankjequote:
ja maar wie zet zijn wekker nou op weekendenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik verveel me ook, meneer met wie ik naar de stad ging is zijn wekker weer eens vergeten te zetten..
dan had hij het ZELF niet moeten zeggen dat hij de wekker op 10 uur zou zettenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ja maar wie zet zijn wekker nou op weekenden
daar heb je wel weer gelijk in wou ook naar de stad maar marietje licht nog te snurken en het begint net te regenen anders ga ik wel op tweede paasdag booschappen doen + nieuwe kleren kopenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:57 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
dan had hij het ZELF niet moeten zeggen dat hij de wekker op 10 uur zou zetten
Klinkt als een leuke vriendin.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
daar heb je wel weer gelijk in wou ook naar de stad maar marietje licht nog te snurken en het begint net te regenen anders ga ik wel op tweede paasdag booschappen doen + nieuwe kleren kopen
en dan is het straks weer van "nou is het zeker mijn schuld dat we niet naar de stad zijn gegaan /chagrijnig"
vanaf 02:00 ofzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke vriendin.
Hoelang slaapt ze al?
ga ik eerst effe naar de winkel om wat voor het avondeten te halen ben denk een half uurtje tot een uur weg als ze dan nog slaapt maak ik haar wakkerquote:
Wat ben jij lief. Zo'n vriendje wil ik ook wel..quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ga ik eerst effe naar de winkel om wat voor het avondeten te halen ben denk een half uurtje tot een uur weg als ze dan nog slaapt maak ik haar wakker
oohquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
daar heb je wel weer gelijk in wou ook naar de stad maar marietje licht nog te snurken en het begint net te regenen anders ga ik wel op tweede paasdag booschappen doen + nieuwe kleren kopen
en dan is het straks weer van "nou is het zeker mijn schuld dat we niet naar de stad zijn gegaan /chagrijnig"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |