Op verzoek verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 08 Mei 2000).]
Danny breekt in...
Vandaag ontvingen wij een e-mail van de hoge heren van veronica. Het plaatsen van de teksten van Nico Dijkshoorn is hier niet gewenst. Ze vergeten hierbij dat ze zelf, ZONDER bronvermelding, in de BB periode wel teksten letterlijk van ONS forum hebben gekopieerd, maar goed, Veronica is groot, Veronica is de Big Brother, zeg maar..
Gelieve geen columns van onze vriend nico meer te plaatsen.
Zowel veronica als Nico Dijkshoorn zouden daar heel dankbaar voor zijn, aldus het mailtje.
Ook op Fok kreeg hij maar max 10 reacties per column terwijl er toen ook al meer dan 2200 fokkers BB keken en posten op fok.
Lees het stukje: Mercury in nappa onderbroekje op forum.veronica.nl
Daarin wekt Nico bij mij de indruk dat hij een puber is van een jaar of 14, hoe kun je een legendarische band als Queen nou op zo'n domme manier afkraken. Queen wist 125.000 fans bij elkaar te brengen op 1 concert en stond 20 jaar aan de top. Je hoeft echt niet van die muziek te houden (ik ben ook geen mega-fan), maar om Queen te beoordelen op de enigszins extravagante kleding die Freddie Mercury droeg vind ik wel droevig....
quote:
op 05-01-2000 om 01:44 PM schreef Jumparound het volgende:Wat moet het sulletje nou of all places bij SBS6, bieden die meer geld of zo.
quote:
Maar hoe dan ook het is nog steeds 3 keer niets.
Precies Je brengt het antwoord zelf
------------------
It takes rubber balls to play waterpolo .
[Dit bericht is gewijzigd door Guus Muisarm (Datum 08 Mei 2000).]
Alles Afzeiken.
Dat kan heel leuk zijn maar gaat op de lange duur vervelen als het een maniertje wordt.
Hij zet goed in met zijn 'petje pitamientje' , bij de bulgaarse yoghurt begin ik me al wat te vervelen
en ter hoogte van de fitness apparaten heb ik het echt gehad
Duidelijk iemand die heel bloemig kan schrijven. Het zou wat mij betreft een veel beter stukkie zijn als hij zijn onderwerp nog een beetje in zijn waarde had gelaten, nu is het echt makkelijk scoren tegen mensen die zich niet kunnen verdedigen. Een goede columnist laat ruimte voor het positieve (ook al is dat moeilijk )
Conclusie:
Goedkoop schoppen.
Vandaag ontvingen wij een e-mail van de hoge heren van veronica. Het plaatsen van de teksten van Nico Dijkshoorn is hier niet gewenst. Ze vergeten hierbij dat ze zelf, ZONDER bronvermelding, in de BB periode wel teksten letterlijk van ONS forum hebben gekopieerd, maar goed, Veronica is groot, Veronica is de Big Brother, zeg maar..
Gelieve geen columns van onze vriend nico meer te plaatsen.
Zowel veronica als Nico Dijkshoorn zouden daar heel dankbaar voor zijn, aldus het mailtje.
[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 08 Mei 2000).]
Heb ik dat echt zelf gedaan?
Wat erg.
Toppie,mega-pik-sel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |