Vandaag ontvingen wij een e-mail van de hoge heren van veronica. Het plaatsen van de teksten van Nico Dijkshoorn is hier niet gewenst. Ze vergeten hierbij dat ze zelf, ZONDER bronvermelding, in de BB periode wel teksten letterlijk van ONS forum hebben gekopieerd, maar goed, Veronica is groot, Veronica is de Big Brother, zeg maar..
Gelieve geen columns van onze vriend nico meer te plaatsen.
"Zowel veronica als Nico Dijkshoorn zouden daar heel dankbaar voor zijn," aldus het mailtje.
quote:
op 05-08-2000 om 12:34 PM schreef Danny het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid ook hieronder nog even waarom twee bovenstaande columns verwijderd zijn.Vandaag ontvingen wij een e-mail van de hoge heren van veronica. Het plaatsen van de teksten van Nico Dijkshoorn is hier niet gewenst. Ze vergeten hierbij dat ze zelf, ZONDER bronvermelding, in de BB periode wel teksten letterlijk van ONS forum hebben gekopieerd, maar goed, Veronica is groot, Veronica is de Big Brother, zeg maar..
Gelieve geen columns van onze vriend nico meer te plaatsen.
"Zowel veronica als Nico Dijkshoorn zouden daar heel dankbaar voor zijn," aldus het mailtje.
Het is toch goddomme niet te geloven he, denk je dat je goed, wat een stel
pisvlekken zeg daar bij VOO en als het waar is dat Nico er zelf ook dankbaar
voor zal zijn als zijn berichten hier niet meer geplaatst worden, heeft ie
voor mij ook afgedaan.
Wat men al niet doet om wat lezers naar een forum te lokken!
Ik ben een aantal maanden niet op het forum geweest en heb begrepen dat er in die tijd het nodige gebeurd is, ook t.a.v. G....
Maar hoe zit het met Nico/Doordevil? Is er knallende ruzie met hem geweest ofzo? Want anders kan ik dit niet meer begrijpen. Uit elke krant wordt hier geciteerd, maar juist Doordevils' column zou niet kunnen? En dat laat Doordevil, die hier destijds eigenlijk is 'doorgebroken' en die hier door de meesten op handen werd gedragen, gewoon gebeuren? Nee, ik geloof het niet, hier klopt iets niet.
Danny, wat is er aan de hand?????
Is een hele kinderachtige aktie van ze natuurlijk, dus opende ik meteen maar de tegenaanval...
--- Danny ---
Zie post hieronder...
Nico is prima in staat zichzelf hier te uiten denk ik.
... misschien is het ook wel begrijpelijk van Nico en moet ik niet zo moeilijk doen.
Nico zal een vergoeding van Veronica krijgen en daar is op zich zelf niks mis mee. Maar als we nu telkens zijn stukkies naar FOK gaan copieren dan komen hier de reacties en mist Veronica de "clicks". Dan heeft het voor Veronica geen zin en stoppen ze met de vergoeding voor Nico.
Dus voor iedereen die Nico's stukkies wil lezen, hier vind je ze (direct link, je hoeft zo niet die hele Veronica-site door te ploegen):
http://www.fokzine.net/
(Oei, nu zal ik Danny wel over me heen krijgen....)
--- Danny breekt in: ---
Inderdaad. Niet echt over je heen, maar hoe aardig ik Nico ook vind, ik ga natuurlijk niet clicks naar Veronica sturen.. Die zeuren over iets dat ze zelf ook hebben gedaan.
quote:
op 05-08-2000 om 01:07 PM schreef Danny het volgende:
Hierbij de vraag of bovenstaande posters vrijwillig iedere verwijzing naar Nico, Doordevil of Veronica willen verwijderen.
We willen immers niet nog MEER mailtjes. Veronica zal vast een gedeponeerd merk zijn en wie weet waar ze over gaan zeuren...
Dat is FOKZINE ook!!! , dus heren van VOO..............
[IMG]i/s/devil.gi f[/IMG]
Nico heeft er voor gekozen om zijn columns bij Veronica te plaatsen, laat ze daar dan ook maar mooi blijven. Opgeruimd staat......
Rob
quote:
op 05-08-2000 om 05:18 PM schreef R@b het volgende:
We zouden het ook niet leuk vinden als een of andere site continu de streamverslagen gaat copieeren naar zijn eigen site toe.
R@b, volgens mij hebben we het hier al een aantal maal over gehad.....de streamverslagen werden letterlijk overgenomen in de BB tijd, door de Big-Brother site!...(ik heb diverse malen mijn letterlijke texten daar terug kunnen lezen, op zich inderdaad totaal geen probleem, maar dan had men er wel bij kunnen zetten dat het van FOKzine gejat was!)( én er zijn inderdaad een aantal andere sites die ook dingen die hier op FOK geschreven worden, lekker naief, Altijd voor de waarheid aannemen en zonder schaamte copieren zonder bronvermelding, zo ook Veronica.)
Verdere discussies graag in Feedback!
Zie: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum1/HTML/000450.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |