Natuurlijk heb je gelijk. Maar van witteboordencriminaliteit, drugshandel, liquidaties etc.. ondervind ik niet direct last.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zware criminelen?
Dit is een zware crimineel mijn beste jongen.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Van een blanke man hadden ze geen foto's gemaakt, maar nee van een Marokkaan weer wel. Typische telegraaflezer die buurman. Als ze die jongens gewoon een buurthuis geven, en zorgen dat ze zich vermaken, dan was er niets aan de hand. Misschien moeten ze een nieuw logo ontwerpen voor de gemeente. Of gescheiden loketten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:35 schreef Severus het volgende:
Geenstijl gisteren:
[ afbeelding ]
Wat heb ik toch te doen met die jongens, dat ze iedere keer zo in het nieuws komen!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad. Van een blanke man hadden ze geen foto's gemaakt, maar nee van een Marokkaan weer wel. Typische telegraaflezer die buurman. Als ze die jongens gewoon een buurthuis geven, en zorgen dat ze zich vermaken, dan was er niets aan de hand. Misschien moeten ze een nieuw logo ontwerpen voor de gemeente. Of gescheiden loketten.
Het is wel typisch ja. Al had Geenstijl denk ik ook wel een blanke inbreker geplaatst.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad. Van een blanke man hadden ze geen foto's gemaakt, maar nee van een Marokkaan weer wel. Typische telegraaflezer die buurman. Als ze die jongens gewoon een buurthuis geven, en zorgen dat ze zich vermaken, dan was er niets aan de hand. Misschien moeten ze een nieuw logo ontwerpen voor de gemeente. Of gescheiden loketten.
Tuurlijk, dat spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:41 schreef Severus het volgende:
[..]
Het is wel typisch ja. Al had Geenstijl denk ik ook wel een blanke inbreker geplaatst.
Wel vind ik dat die jongens een keuze hebben. Dit hoeft niet je beroep te zijn in Nederland. Als ik Koos werkeloos zou zijn, zou ik nog lopende band werk gaan doen als het echt moest. Maar niet gaan stelen van mensen die wel aan het werk zijn. Principekwestie.
Als dit serieus is:quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Als dit serieus is:
(Let niet op de titel en SBS)
Waarom zou ik serieus zijn. Ik maak me niet druk om Marokkanen. Als zij zich wel druk om mij maken, geeft dat alleen maar aan dat ze 100% fan van me zijn. Niet om arro over te komen ofzo maar het is toch zo,,,yD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XD XD XDquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom zou ik serieus zijn. Ik maak me niet druk om Marokkanen. Als zij zich wel druk om mij maken, geeft dat alleen maar aan dat ze 100% fan van me zijn. Niet om arro over te komen ofzo maar het is toch zo,,,yD?
Alternatief mag men zelf bedenken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:02 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ok, wat is volgens jou het beste alternatief dan? Met kopjes thee drinken komen we er niet meer, er zijn gewoon harde maatregelen nodig.
Volkert van der G. en Karst T. waren wel links extremisten. Die zijn net zo erg.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat spreekt voor zich.
Het is ook ongelukkig dat een groot aantal lastpakken Marokkaans is, maar het wordt ook wel erg benadrukt moet ik zeggen. Stel je voor dat de moordenaar van Pim Fortuyn, Volkert van de G. een Marokkaan was, of dat Karst T. een Marokkaan was. Dan was waarschijnlijk het leger ineens ingerukt.
Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:54 schreef luckass het volgende:
Gelukkig bijna weer een PVV topic vol.
Dan kunnen die idioten weer even niet reageren.
Oké.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Zo verloopt de gemiddelde discussie met een GL-figuur dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |