quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:52 schreef Fortitudo het volgende:
Na normaal gesproken of op D66 of op CDA te stemmen heb ik er na een aantal Marokkanen ervaringen/aanvaringen (Mobiel gestolen door een Marokkaan uit ons voetbalteam, mijn broertje in elkaar geslagen door een groep Marokkanen, Marokkanen die mij van mn fiets af proberen te trappen met hun gejatte scooter na een meningsverschil, Marokkanen die mijn vader bedreigen op school) genoeg van.
Je gelooft het toch niet, dat die groep berbers, die rifapen denken dat ze alles kunnen maken hier in NL. Er wordt gewoon veel te slap opgetreden tegen dit uitschot.
Misschien zal Wilders niks bereiken, maar je kunt in ieder geval zeggen dat je hebt gestemd op iemand die dit afschuwelijke mensenras probeerde af te stoppen met hun activiteiten.
Ik ken ongeveer 20 marokkanen en elk van hen heeft het in zich: zodra zich de mogelijkheid voordoet om iets te krijgen wat niet aan het toebehoort, doen ze het.
Dit betreffen mensen met een uitkering tot en met mensen die frauderen op de universiteit. Altijd maar de neiging om dingen toe te eigenen die je niet verdient. Jatten, bedriegen, bedreigen, ga zo maar door.
Samenvatting: ik stem PVV komende verkiezingen, terwijl ik normaal D66/CDA stem.
De wondere wereld van Zhe-AnGeLquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ho nee...in dit geval is het geoorloofd
Stel dat er ineens een holbewoner hier voor je staat met een knots
Toevallig kwam hij terecht in de tijdsmachien van dr barrabas...nou en wat doe je dan?
Laat jij je lekker door die iq loze gevoelloze idioot op je knar meppen? Dacht het niet toch?
wo2 is al geweest hé?
Je vraagt om aandacht?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:08 schreef BlueMage het volgende:
Natuurlijk zullen TS en de andere PVV tokkies nooit gaan reageren op mijn post: het past immers totaal niet in hun wereldbeeld.
Wat een standaard excuus weer. "Er zijn ook Nederlandse criminelen". JA dat weten we ook welquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...enneh ook mijn familie en ik hebben te maken gehad met nare ervaringen met zowel Marokkanen als Nederlanders. Ik ga nou denk ik maar alle Nederlanders haten omdat een Hollandse jongen me verkracht heeft.
Nee hoor. Bovendien als ik om aandacht zou vragen zou jij juist mijn post moeten negeren. Dit doe je niet omdat je je aangevallen voelt.quote:
PVV tokkies? Jij weet zó goed wat voor mensen op de PVV stemmen. Goed joh!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:08 schreef BlueMage het volgende:
Natuurlijk zullen TS en de andere PVV tokkies nooit gaan reageren op mijn post: het past immers totaal niet in hun wereldbeeld.
Leuk he dingen verzinnen. De feiten liegen er gewoon niet om. Marokkanen zijn gewoon de grootste veroorzakers van criminaliteit in NL.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...enneh ook mijn familie en ik hebben te maken gehad met nare ervaringen met zowel Marokkanen als Nederlanders. Ik ga nou denk ik maar alle Nederlanders haten omdat een Hollandse jongen me verkracht heeft.
Er schijnen ook somalische piraten te zijn.....quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:09 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wat een standaard excuus weer. "Er zijn ook Nederlandse criminelen". JA dat weten we ook welDaar gaat het helemaal niet om.
Ik aangevallen? Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee hoor. Bovendien als ik om aandacht zou vragen zou jij juist mijn post moeten negeren. Dit doe je niet omdat je je aangevallen voelt.
Klinkt als een gevangenis.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:10 schreef Orealo het volgende:
Ik ben voor een heropvoedingskamp. Eénieder (ongeacht afkomst, geloof of omstandigheden) die zich niet kan gedragen in de maatschappij en dit meermaals laat zien, wordt daartoe veroordeeld en mag pas weer terugkeren zodra ze bewezen hebben dit wel te kunnen.
Dat kamp zou bestaan uit structuur, structuur en nog meer structuur. Eerste paar maanden geen eigen inbreng, alleen luisteren. Daarna ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
From g's to gents, zeg maar.
En meermaals niet kunnen gedragen valt onder:
- Stelen
- Mensen lastigvallen
- Alle geweldsdelicten
- Respectloos om gaan met de medemens
Uiteraard is het bovenstaande een last resort. Maar wel een effectieve, dunkt me.
Welk gedeelte van "nare ervaringen met zowel Marokkanen als Nederlanders" begreep je niet?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:09 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wat een standaard excuus weer. "Er zijn ook Nederlandse criminelen". JA dat weten we ook welDaar gaat het helemaal niet om.
Daarnaast, en nog belangrijker, maar juridisch lastig lijkt me, de bron aanpakken. Kinderen worden vaak zo door slechte opvoeding. Pak die ouders eens aan!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:10 schreef Orealo het volgende:
Ik ben voor een heropvoedingskamp. Eénieder (ongeacht afkomst, geloof of omstandigheden) die zich niet kan gedragen in de maatschappij en dit meermaals laat zien, wordt daartoe veroordeeld en mag pas weer terugkeren zodra ze bewezen hebben dit wel te kunnen.
Dat kamp zou bestaan uit structuur, structuur en nog meer structuur. Eerste paar maanden geen eigen inbreng, alleen luisteren. Daarna ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
- Stelen
- Mensen lastigvallen
- Alle geweldsdelicten
Uiteraard is het bovenstaande een last resort. Maar wel een effectieve, dunkt me.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:10 schreef Orealo het volgende:
- Stelen
- Mensen lastigvallen
- Alle geweldsdelicten
Een gevangenis klinkt als een ruime studentenkamer met kabeltelevisie en een ps3. Met genoeg ruimte om binnen de muren exact hetzelfde te doen als je daar buiten deed, met de toegevoegde waarde dat je van collegae tuig kunt leren.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:10 schreef Bulletslut het volgende:
Mensen die Zhe-Angel niet serieus nemen
Waarom alleen criminele Marokkanen ipv alle criminelen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:11 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Leuk he dingen verzinnen. De feiten liegen er gewoon niet om. Marokkanen zijn gewoon de grootste veroorzakers van criminaliteit in NL.
En ik zeg niet dat alle Marokkanen weg moeten, heb absoluut gene problemen met diegene die normaal deel uitmaken van de Nederlandse maatschappij. Maar alle criminele Marokkanen zie ik liever vandaag dan morgen op de trein worden gezet naar een werkkamp ergens in Polen.
Goed argument ook!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:12 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt
Ga jij eens je bomberjack aandoen, rechts hardcorewijf.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
En waarom schop jij henzelf niet eens een keer in die kloteballen van ze!???????????
Gvd...waarom laat nederland zich zo onderuit trappen..schop ze kapot man~!!!!!
WTF!!!!!
Waar zijn die echte kerels toch in ons land
En weer een argument tegen vrije verkiezingen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:59 schreef Fortitudo het volgende:
Als jij in je naaste familie zoveel nare ervaringen met Marokkanen zou hebben laat je wel eens je gevoel spreken ipv je rationele denken.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ga jij eens je bomberjack aandoen, rechts hardcorewijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |