abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79890291
Denk dat er hier over al een zelfste topic is maar ben niet echt zeker dus ff voor de zekerheid ...
zit nu al met paar weken Met een wille harde plek op toompje je zou kunnen zeggen heel klein bultje maar je voelt het amper alleen is het hard als je er op duwt ..
Er is geen kopje op dus geen zweertje , je kan het niet uitknijpen fzo ...
Maar Paar maand geleden is het toompje ingescheurd geweest ... te hevig te droog en ...
Het "bultje" is iets lichter als als de kleur van myn huid ...

Daarom de vraag zou het litekenweefsel kunnen zijn ?
weet niet hoelang het er al is maar myn vriendin ontdenkte het maar pas paar weken geleden omdat het toen wat lichter als we seks hadden ..
Dacht eerst aan een soa maar aangezien ik al jaar met haar verkeer en zij clean is en ik maagd was toen ik met haar begon te vrijen lijkt my de kans klein dat het een soa zou zijn ...
Het bultje doet geen pijn , iriteerd niet , niets van klachten zit er eigelijk heel onschuldig maar is gewoon een dom zicht :p

Mvg Steve
  zaterdag 3 april 2010 @ 00:15:00 #2
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79890318
Hoe weet je zeker dat zij clean is? Test gedaan?
pi_79890367
Zij was ook maagd
was ik vergeten erin te zetten
sorry ...
pi_79890460
Ga naar de huisarts?
pi_79890527
Is gewoon een littekentje denk ik. Ik heb ook ergens daar beneden een bultje onder mn huid, een litteken van toen ik vroeger van een klimrek was gedondert dat deed weken pijn en mn moeder was bang dat ik onvruchtbaar zou worden
pi_79890546
was ik van plan maar hy is op vakantie daarom wou ik eerst ff hier horen misschien wisten jullie het wel
Maar Als ie uit verlof is ga ik zoiezo is op controle je weet maar nooit wat het is
Maar aangezien ik er geen last van heb zal het maar iets onschuldig zijn
Denk persoonlijk litekenweefsel maar ben niet zeker ... Het is gewoon iets vry hard
Zeker geen zweer of vocht fzo ... zit gewoon juist op de plek waar het gescheurd was ...
en kan er zo hard op knijpen als ik wil pijn doen het ook niet ^^ of ik moest echt teveel kracht zetten maar dan doet het by iedereen pijn
pi_79891232
Je kan op z'n minst het even aan de dokter laten zien..

Een klein bultje kan ook duiden op genitale wratten ..
Als je een SOA test doet en je hebt wel het virus in je maar op dat moment openbaart dat virus zich niet.. kan je gewoon een SOA-test uitslag krijgen waarin staat dat je niets hebt.
Toch kan je zonder ook maar geslachtsgemeenschap te hebben voor een hele tijd toch opeens 1 of meerdere kleine wratjes ontdekken.

En verder... tja het kan littekenweefsel zijn.. dat het is meest waarschijnlijk... maar het zekere voor het onzekere, ja toch? je weet het nooit!
pi_79891263
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 00:54 schreef Wenxi het volgende:
Je kan op z'n minst het even aan de dokter laten zien..

Een klein bultje kan ook duiden op genitale wratten ..
Als je een SOA test doet en je hebt wel het virus in je maar op dat moment openbaart dat virus zich niet.. kan je gewoon een SOA-test uitslag krijgen waarin staat dat je niets hebt.
Toch kan je zonder ook maar geslachtsgemeenschap te hebben voor een hele tijd of nooit toch opeens 1 of meerdere kleine wratjes ontdekken. Het is ook op andere manieren overdraagbaar dan alleen seks.

En verder... tja het kan littekenweefsel zijn.. maar je weet het nooit!
pi_79891301
Damn.. ik loop te kloten...
wilde me bericht aanpassen aangezien ik las dat jullie alle twee nog maagd waren..
duss.. maar quoten 'm perongeluk!
pi_79891394
haha never mind ^^
Wss Litekenweefsel maar zal voor de zekerheid laten testen
Maar aangezien vrat er normaal wat anders uit ziet en toch wat dikker zou zijn
tis echt een kleine verspringing
misschien 1 mm fzo ... Echt niet veel dus denk eerder litekenweefsel ... maar kan natuurlijk altijd
Maar dan zou het toch dikker moet zijn denk ik ?
pi_79891468
nee dat hoeft niet...
een genitaal wratje kan een doorsnede hebben van een millimeter.. en ook nagenoeg niet uitsteken...

maar ik denk niet dat dat het is... maar goed, ik ben geen huisarts dusja
pi_79891492
een genitale wrat hoeft er overigens niet het zelfde uit te zien als een wrat op een ander lichaamsdeel..
en nee het ziet er ook niet altijd uit als een ontplofte bloemkool, zoals ze er uit zien al ga je ze googlen ofzo
pi_79894683
:p maarja zal volgende week is langs dokter gaan voor zekerheid je weet meer nooit ^^
en als het een wratje is zalfje erop en paar daagjes is ie weg :p
pi_79895878
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_79896959
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:46 schreef Adolecens het volgende:
Heb je hier al gekeken? [TVT] Te kort toompje - Te strakke voorhuid | Deel 3
het leuke is, dat niemand daar kijkt en als je daar zo'n vraag stelt krijg je er geen antwoord op, terwijl een nieuw topic erover beginnen meer mensen trekt = meer kans op goeie antwoorden.
pi_79897017
idd enigste reden waarom ik nieuw topic begin ^^
nieuwe topics trekt mensen altyd :p is op elk forum zo ^^
dus daarom :p
pi_79897041
Niemand kijkt om naar TVT's

» Er is al 59 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!

kijk maar
pi_79897135
lange tyd ^^
maarja heb al paar goede antwoorde gekregen ...
fwel zijn het wratten zoals ze zeggen maar dan zou myn vriendin er toch ook last vna moette beginne kryge
en het is egt gwn iets glad ... en taai eig
net als littekenweefsel alleen iets andere kleur en dan net waar het scheurtje s geweest nzo ^^
duz lijkt wss weefsel en geen wrat maar zal toch maar naar dokter gaan je weet maar nooit :p
doe het maar meer voor de vriendin dat zij ook zeker is want als het wratten zijn heeft zij het natuurlijk ook ^^
pi_79898041
maar euhm 1 klein vraagje
moest het een wrat zijn zou het dan niet groter worden ?
is namelijk al maand dat ik weet dat ik het heb
en er verandert eigenlijk niets aan ... heb juist ng eens ligge duwe en kan het byna helemaal plat duwe ? wat toch by een wrat niet zou kunnen gaan ? fwel soms ?
pi_79898199
quote:
Dacht eerst aan een soa maar aangezien ik al jaar met haar verkeer en zij clean is en ik maagd was toen ik met haar begon te vrijen lijkt my de kans klein dat het een soa zou zijn ...

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79898216
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:23 schreef vosss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pi_79898424
Het is gewoon zo. Zonder dat zij een test doet kun je niet op zeker zeggen dat ze geen SOA heeft.
Ze kan wel zeggen dat ze altijd veilig gedaan heeft, maar ook dat weet je niet. Fuck, misschien weet zij het niet eens meer.

Enige oplossing is om beiden een SOA test te doen voordat je een relatie instapt en dan nog weet je niet 100% zeker dat vriendinlief niet met een ander in bed ligt.

En dat is gewoon zo en je weet het
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79908581
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 11:34 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

het leuke is, dat niemand daar kijkt en als je daar zo'n vraag stelt krijg je er geen antwoord op, terwijl een nieuw topic erover beginnen meer mensen trekt = meer kans op goeie antwoorden.
Ik sloot het topic dan ook niet he.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_79916965
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Steve1991 het volgende:
maar euhm 1 klein vraagje
moest het een wrat zijn zou het dan niet groter worden ?
is namelijk al maand dat ik weet dat ik het heb
en er verandert eigenlijk niets aan ... heb juist ng eens ligge duwe en kan het byna helemaal plat duwe ? wat toch by een wrat niet zou kunnen gaan ? fwel soms ?
HAHA, heb ik je nu angst aangepraat?? maar ja dat kan, wratten hoeven niet te veranderen van vorm of grootte...
enne.. ik weet niet of je zoiets kan plat drukken....
ik heb ze namelijk niet... heb er alleen voor geleerd... =)
pi_79919284
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:00 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ik sloot het topic dan ook niet he.
en daarom kon ik het ook even zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')