quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:54 schreef Wenxi het volgende:
Je kan op z'n minst het even aan de dokter laten zien..
Een klein bultje kan ook duiden op genitale wratten ..
Als je een SOA test doet en je hebt wel het virus in je maar op dat moment openbaart dat virus zich niet.. kan je gewoon een SOA-test uitslag krijgen waarin staat dat je niets hebt.
Toch kan je zonder ook maar geslachtsgemeenschap te hebben voor een hele tijd of nooit toch opeens 1 of meerdere kleine wratjes ontdekken. Het is ook op andere manieren overdraagbaar dan alleen seks.
En verder... tja het kan littekenweefsel zijn.. maar je weet het nooit!
het leuke is, dat niemand daar kijkt en als je daar zo'n vraag stelt krijg je er geen antwoord op, terwijl een nieuw topic erover beginnen meer mensen trekt = meer kans op goeie antwoorden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:46 schreef Adolecens het volgende:
Heb je hier al gekeken? [TVT] Te kort toompje - Te strakke voorhuid | Deel 3
quote:Dacht eerst aan een soa maar aangezien ik al jaar met haar verkeer en zij clean is en ik maagd was toen ik met haar begon te vrijen lijkt my de kans klein dat het een soa zou zijn ...
Ik sloot het topic dan ook niet he.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:34 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
het leuke is, dat niemand daar kijkt en als je daar zo'n vraag stelt krijg je er geen antwoord op, terwijl een nieuw topic erover beginnen meer mensen trekt = meer kans op goeie antwoorden.
HAHA, heb ik je nu angst aangepraat?? maar ja dat kan, wratten hoeven niet te veranderen van vorm of grootte...quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Steve1991 het volgende:
maar euhm 1 klein vraagje
moest het een wrat zijn zou het dan niet groter worden ?
is namelijk al maand dat ik weet dat ik het heb
en er verandert eigenlijk niets aan ... heb juist ng eens ligge duwe en kan het byna helemaal plat duwe ? wat toch by een wrat niet zou kunnen gaan ? fwel soms ?
en daarom kon ik het ook even zeggenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik sloot het topic dan ook niet he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |