De religie van vrede en verdraagzaamheidquote:Op zaterdag 3 april 2010 02:29 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat 2 strenggelovige ouders (zoals de TS dat vertelde) hun dochter ergens anders laten slapen. Meestal gebeurt dat niet. In mijn familie mogen ongetrouwde vrouwen dat ook niet. Ze mogen zelfs niet eens alleen of met vrienden/dinnen uitgaan zonder dat er een familielid aanwezig is. En getrouwde vrouwen worden ook goed in de gaten gehouden. Alles om er voor te zorgen dat zij geen mannen tegenkomen zoals de TS die hun onreinigen. En mijn familie is nog niet eens zo streng zoals de ouders (gezien hun kleding) van dat meisje.
Als het meisje zwanger is dan heeft ze een groot probleem en ook wanneer haar familie en/of haar toekomstige verloofde twijfelen aan haar maagd zijn. Ze kan alleen maar hopen dat ze niet zwanger is en als ze niets zegt (of haar vriendin) en dat haar familie er nooit achterkomt. Aan de andere kant las ik dat ze zich zo snel laat nemen door een onbekende vent dat ze waarschijnlijk ook wel vaker rond gehoert heeft. Het is dus niet alleen jou schuld, maar jij mag wel hopen dat de familie nooit achter jou adres komen.
Blijf in vervolgd van Moslimmeiden af.
Daar is een woord voor: Recruitenquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Een moslim vrouw mag alleen met een moslim man trouwen. Mannen mogen wel met een niet moslim vrouw trouwen. (En het geloof overdragen natuurlijk).
Binnenkort zul je moeten gaan bekeren tot de islam en trouwen met haarquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Jason__ het volgende:
Als ze haar kut reinigt, kan dat helpen of niet?
Aub mensen ik zit echt met diepe problemen want als haar ouders erachter komen gaat ze echt dood want haar moeder is zo een boerka-drager en die vader ook ofzo..
Arme jij, dat lijkt me echt fucking kutquote:Op zaterdag 3 april 2010 02:29 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat 2 strenggelovige ouders (zoals de TS dat vertelde) hun dochter ergens anders laten slapen. Meestal gebeurt dat niet. In mijn familie mogen ongetrouwde vrouwen dat ook niet. Ze mogen zelfs niet eens alleen of met vrienden/dinnen uitgaan zonder dat er een familielid aanwezig is. En getrouwde vrouwen worden ook goed in de gaten gehouden. Alles om er voor te zorgen dat zij geen mannen tegenkomen zoals de TS die hun onreinigen. En mijn familie is nog niet eens zo streng zoals de ouders (gezien hun kleding) van dat meisje.
Als het meisje zwanger is dan heeft ze een groot probleem en ook wanneer haar familie en/of haar toekomstige verloofde twijfelen aan haar maagd zijn. Ze kan alleen maar hopen dat ze niet zwanger is en als ze niets zegt (of haar vriendin) en dat haar familie er nooit achterkomt. Aan de andere kant las ik dat ze zich zo snel laat nemen door een onbekende vent dat ze waarschijnlijk ook wel vaker rond gehoert heeft. Het is dus niet alleen jou schuld, maar jij mag wel hopen dat de familie nooit achter jou adres komen.
Fixedquote:Op zaterdag 3 april 2010 08:31 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Daar is een woord voor: Recruiten hersenspoelen
Komt op hetzelfde neer, ze krijgen er alleen geen geld voorquote:
Een beschrijving van de hel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:29 schreef LinkseVriend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |