Omg, volgens mij heb ik je gevondenquote:
Ow god... en nu gaat Deceit natuurlijk ook onwijs zoekenquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb mijn piemel daar allang een keer gepost...
jij bent veeleisendquote:
Wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, volgens mij heb ik je gevonden!
Nou jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:36 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Fok search vindt niets, en ik ga niet zoeken. Ik ben Stroekie niet.
Je vriend vast ook!quote:
quote:
KPD komt niet terug in de search...quote:
En dan heb je er daarna een werkgerelateerde afspraak mee en dan zie je dat steeds voor je?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:38 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik was laatst wel werk gerelateerd aan het Googlen, en toen herkende ik opeens iemand van zijn DN-profiel.![]()
Ja wel hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
KPD komt niet terug in de search...
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan heb je er daarna een werkgerelateerde afspraak mee en dan zie je dat steeds voor je?
Ow dat zou ik wel hebbenquote:
En dan giechelend als een klein schoolmeisje er niks over durven zeggen, en je achteraf realiseren dat je een dozijn hints hebt gemist?quote:
Neejquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:43 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dan giechelend als een klein schoolmeisje er niks over durven zeggen, en je achteraf realiseren dat je een dozijn hints hebt gemist?
slaapsequote:Op zaterdag 3 april 2010 01:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen... ik heb al veel te veel over mezelf verteld het afgelopen half uur
straks nuchter en spijt ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen... ik heb al veel te veel over mezelf verteld het afgelopen half uur
dat heet geheugenquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:36 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Fok search vindt niets, en ik ga niet zoeken. Ik ben Stroekie niet.
Ik heb nooit ergens een spijt vanquote:
ik dus wel maar zeker niet van gisteravondquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nooit ergens een spijt van
Wat heb jij uitgespookt dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dus wel maar zeker niet van gisteravond
Ok dan... gezelligquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in amsterdam met wonderer en mike hunt pannenkoeken gegeten en karafjes rosé geslobberd
Hoiquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het voordeel van tegen jezelf praten is dat je weet dat je gesprekspartner iig niveau heeft.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in amsterdam met wonderer en mike hunt pannenkoeken gegeten en karafjes rosé geslobberd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |