i know, had valse hoopquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee wat denk je dan, ze gooien alleen maar rotzooi in de uitverkoop.
Ah k dan, ja ben ook van de kroegentocht in rdamquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben meestal in Lef, soms in Regenboog en Strano
was jij niet diegene naar dat fuckfest in R'dam gegaan? hoe was dat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ah k dan, ja ben ook van de kroegentocht in rdamalleen bij lef werd ik niet bepaald gewaardeerd
Say whut?quote:
Die zijn naar Bel Ami acteurs aan het kijken, alleen dit keer niet thuis?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef oinaru_isan het volgende:
Alle hippe [homo]'s zijn al de stad in, dus het blijft waarschijnlijk nog lang heel rustig.
Ja ik heb ze nog welquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:25 schreef mike_hunt het volgende:
Wie heeft hier z'n amandelen nog?![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)ijpt_zich_kapot.html
O vandaar dat ik thuis benquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:04 schreef oinaru_isan het volgende:
Alle hippe [homo]'s zijn al de stad in, dus het blijft waarschijnlijk nog lang heel rustig.
Weet je........... ik vrees toch echt van wel.quote:
aaah...k hoop niets ernstigs met je moeder??quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je........... ik vrees toch echt van wel.
it's a saturdaynight.
What am I doing at home?
O ja... ik kwam van mijn mama af, want die ligt in het ziekenhuis
EN ik heb met mijn beste vriendin ons laatste avondmaal gehad (toch een beetje Pasen) want die vertrekt deze week naar God weet waar al is het maar ff weg van de kanker
Boeeehoooeeehooeeeee!!!
jochie toch wat erg voor je, ik kan me alleen maar voorstellen hoe dit voor je voeltquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je........... ik vrees toch echt van wel.
it's a saturdaynight.
What am I doing at home?
O ja... ik kwam van mijn mama af, want die ligt in het ziekenhuis
EN ik heb met mijn beste vriendin ons laatste avondmaal gehad (toch een beetje Pasen) want die vertrekt deze week naar God weet waar al is het maar ff weg van de kanker
Boeeehoooeeehooeeeee!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |