uurtje maarquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:17 schreef Deceit het volgende:
hoeveel tijdsverschil heb jij?
Ja daag, dat wordt dan PMquote:
Ik zit er klaar voorquote:
Misschien zit je in de wind... ik heb het lekker aangenaam warmquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:08 schreef Deceit het volgende:
hoe kan het bij jouw 20 graden zijn als ik het hier buiten ijs ijs ijs koud heb?
Ik ben ermee opgehouden... jullie zoeken maarquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar blijft mijn PM trouwens vulture![]()
dan nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ermee opgehouden... jullie zoeken maar
Ik ben meestal in Lef, soms in Regenboog en Stranoquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
waar ben je dan te vinden?? welke kroegies
Hmm ben aant lunchen, krijg verse friet en hamburger voorgeschoteld![]()
Buikjes van Fok'ers?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aan piemels hebben we niks....buikjes wil ik zien..
je kan je eigen buik ook in de spiegel zien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja als ik die van mezelf wil zien kijk ik wel in de spiegel.
En als ik heel veel bier ga zuipen en ga vreten hoef ik alleen maar naar beneden te kijken om hem te zienquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan je eigen buik ook in de spiegel zien.
En dat is hándig!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als ik heel veel bier ga zuipen en ga vreten hoef ik alleen maar naar beneden te kijken om hem te zien
Maar dan heb je een spiegel nodig om je eigen piemel te zien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als ik heel veel bier ga zuipen en ga vreten hoef ik alleen maar naar beneden te kijken om hem te zien
Hoef je geen spiegel aan te schaffen, alleen verwacht ik dan wel nekklachten van het langdurig naar beneden kijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |