Plak twee tegels onder een paar oude schoenen en trek die aan als je in de keuken bent. Dan sta je altijd op de zwarte tegels.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Het ontbijt klaarmaken wordt wel een stuk lastiger, als je niet op de witte tegels wilt staan.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Plak twee tegels onder een paar oude schoenen en trek die aan als je in de keuken bent. Dan sta je altijd op de zwarte tegels.
Kewl!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Het ontbijt klaarmaken wordt wel een stuk lastiger, als je niet op de witte tegels wilt staan.
Ik was er niet bij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kewl!
Geeft dat geen toestand in huis, zo'n vloertje leggen?
Daar passen mijn nieuwe peper- en zoutmolen leuk bijquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Alles wat in de keuken is, moet zwart of wit zijn. Schijnt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar passen mijn nieuwe peper- en zoutmolen leuk bij
Nah!quote:
Het was zijn idee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!Zit je nou alles over te laten aan ehh...? Zo van "jij wilde de vloer, dan wil ik de file. Succes. Dag."
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie?quote:
Kan je niet sparen voor een heel schaatset, waar elk stuk een ander kruid isquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar passen mijn nieuwe peper- en zoutmolen leuk bij
Zegt me ook niks. Maar hij was vast oud.quote:
Het is een grap.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er mis met de witte tegels?
Owquote:
Verbaasd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow
Het had me niet verbaast trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |