Hij was van mijn broertje die afgelopen zondag onverwacht door een acute hartstilstand is overleden. 3 weken na zijn 40ste verjaardagquote:
Heavy zeg! Gecondoleerd. Eventueel nog wel interesse.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:54 schreef jefjef het volgende:
[..]
Hij was van mijn broertje die afgelopen zondag onverwacht door een acute hartstilstand is overleden. 3 weken na zijn 40ste verjaardag
sorry aangepast bieden vanaf 375,-quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:51 schreef BrandX het volgende:
wellicht interesse. Wat is de vraagprijs en waar eventueel op te halen?
Dank je!quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Heavy zeg! Gecondoleerd. Eventueel nog wel interesse.
aangepastquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
'Bieden vanaf' doen we helaas niet aan, graag even een richtprijs toevoegen!
op te halen in Doetinchem of afspreken in Arnhem centraalquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:51 schreef BrandX het volgende:
wellicht interesse. Wat is de vraagprijs en waar eventueel op te halen?
laatste fw versie dus ik denk 3.1.3 zal straks wel kijken. Bieden mag natuurlijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:18 schreef bambino het volgende:
Er is vorige week een iphone 3gs 32gb verkocht voor 400 euro.
Dus misschien is je vraagprijs een beetje aan de hoge kant.
Zou je kunnen kijken welke versie de telefoon op draait (3.1.2 of 3.1.3)
Dank je en je bod staat genoteerdquote:Op zondag 4 april 2010 00:56 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
ten eerste gecondololeerd met het verlies,
ik vind het zo raar om meteen zakelijk te beginnen, maar ik denk dat wij daarom hier zijn, dus neem mij niet kwalijk.
maar zoals hierboven al gemeld, vind ik eerlijk gezegd een richtprijs van 400 euro ook veel voor een 3g versie, terwijl een 3gs voor 350 weg ging. Ik ben wel bereid een naar mijn mening redelijke bod te doen van 300,- euro incl verzekerd verzendkosten.
(ik neem aan dat doosje en alles nog erbij zitten?)
een reactie om je topic hoger in de lijsten te krijgen voor meer views.quote:Op maandag 5 april 2010 00:37 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
wat is een kick of kik of wat dan ook?
je ziet toch dat men vraagt waarom iets verkocht wordt? Dus kun je het er net zo goed bijzetten.quote:Op maandag 5 april 2010 09:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja en dan ook nog Erfstuk erbij zetten, alsof we het uit medelijden dan gaan kopen.
komt op mij ook vrij macaber over eerlijk gezegdquote:Op maandag 5 april 2010 02:49 schreef Merkie het volgende:
Vreemd topic. Ik vind het erg raar om de spullen van je overleden broer binnen een week na zijn dood op internet te verpatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |