Dat krijg je als je dat gebruikt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
iTunes.Ik wil muziek luisteren. Niet wachten tot je eindelijk eens klaar bent met updaten.
Ja ik groet hem nu standaard.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piles heb ik nog niet gezien. Maar die zal wel weer meelezen inderdaad.
quote:
Bevalt het je?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar ook om gewoon via mijn PC muziek te luisteren.
Daar zijn tig betere programma'squote:Op zaterdag 3 april 2010 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Maar ook om gewoon via mijn PC muziek te luisteren.
Werkt prima. Alleen jammer van die updates die zo lang duren.quote:
Groeten terug uit het veel mooiere Middelburg.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef Dzjenn. het volgende:
Groeten vanuit het altijd prachtige Vlissingen.
Nee neequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:10 schreef jna het volgende:
Het mooiste in Vlissingen en Middelburg is de trein richting Amsterdam
Ga ik ook zo heen!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groeten terug uit het veel mooiere Middelburg.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:12 schreef Puala het volgende:
Zeeland ben ik gister geweest. Wat een afgelegen rotzooi zeg
Ben je via Limburg gegaan dan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik deed er ruim 3 uur over om terug naar huis te komen, dat is niet grappig
Wat kwam je hier doen dan, vuile nep-immigrant?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik deed er ruim 3 uur over om terug naar huis te komen, dat is niet grappig
Een fok-ker ophalen en meenemen om te fotograferenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:20 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wat kwam je hier doen dan, vuile nep-immigrant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |