Is dat ergens terug te zienquote:Op zondag 4 april 2010 13:01 schreef Cherryblossom het volgende:
Vanochtend bij Loof of Love had ze een man een groenige beige broek aangetrokken met een (blauwe?) blouse en een grijs vest.
Die man zei voor het eest in zn leven ergens "nee" tegen... Dyanne stond met der mond vol tanden.. "wat zei je?" "zeg dat nog eens"
quote:Op zondag 4 april 2010 13:01 schreef Cherryblossom het volgende:
Vanochtend bij Loof of Love had ze een man een groenige beige broek aangetrokken met een (blauwe?) blouse en een grijs vest.
Die man zei voor het eest in zn leven ergens "nee" tegen... Dyanne stond met der mond vol tanden.. "wat zei je?" "zeg dat nog eens"
So true! Beter een goeie bips dan geen taille!quote:Op zondag 4 april 2010 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is er trouwens mis met dikke billendie moet je toch niet willen camoufleren..
Je hebt mooi dikke billen, maar je hebt ook van die grote, platte Hollandse konten. Muy onaantrekkelijk!! En de kont van die mevrouw vind ik inderdaad wel wat grootachtig.quote:Op zondag 4 april 2010 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is er trouwens mis met dikke billendie moet je toch niet willen camoufleren..
zo meteen dit maar eens bekijken op uitzending gemistquote:Op zondag 4 april 2010 13:01 schreef Cherryblossom het volgende:
"Schaa-aat, maakt deze broek mijn kont dik...?"quote:Op zondag 4 april 2010 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt mooi dikke billen, maar je hebt ook van die grote, platte Hollandse konten. Muy onaantrekkelijk!! En de kont van die mevrouw vind ik inderdaad wel wat grootachtig.
"Een driekwart broek is voor vrouwen met een maatje meer geen goed idee: dat maakt optisch korter."quote:Op maandag 5 april 2010 00:13 schreef ChatGirl het volgende:
Tof topic dit!![]()
Op haar site staan nog veel meer van zulke metamorfoses, zoals deze:
http://www.dyanne.nl/res/dynimg/pdf/960.pdf
Als ze mij zo zou kleden, dan kon ze het spul allemaal mee terug nemen. Met zo'n lap stof als zak vernaaid heb je helemáál geen figuur meer.
Ook dat. Wat een verschrikkelijk merk is dat tochquote:Op maandag 5 april 2010 01:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik trek nog geen Birkenstocks aan als ik geld toe krijg.
oh myquote:Op maandag 5 april 2010 01:12 schreef loveli het volgende:
[..]
"Een driekwart broek is voor vrouwen met een maatje meer geen goed idee: dat maakt optisch korter."
En dan een driekwart legging aantrekken?
Dat vestje zit ook veel te strak trouwensquote:Op zondag 4 april 2010 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ok_Of_Love_s1_a3.xml
Vanaf 33.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |