quote:
al wat gevonden? Wielrennen, mooie sportquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:21 schreef tomtomaat het volgende:
2 wielervragen gemist, omdat ik racefietsen zat te bekijken op marktplaats
Heb pas een Cannondale Super Six gekocht, maar niet via marktplaats. Was gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
al wat gevonden? Wielrennen, mooie sport![]()
Nice, welke afmontage?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:29 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Heb pas een Cannondale Super Six gekocht, maar niet via marktplaats. Was gewoon nieuwsgierig.
"Hendrikus Andreas (Hennie) Kuiper (Noord Deurningen (Overijssel), 3 februari 1949) is een voormalig Nederlands wielrenner, die als professional actief was van 1973-1988. Daarna is hij tot en met 1996 ploegleider geweest."quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:32 schreef Nico_S. het volgende:
Die gast van Clingendael, hoe heet-ie ook alweer...
dat is ook goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:35 schreef Nico_S. het volgende:
Voornaam Rob??? Kom niet op de achternaam.
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:07 schreef BasOne het volgende:
*BAM*
*POW*
*KABLAAM*
Holy cheesecake Batman, i think we got them.
You're right Robin, Mr freeze won't put the freeze on Gotham.
quote:
1 van die klassiekers die je nooit vergeetquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:19 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dacht dat er wel ee hint nodig zou zijn.
Kolere, ik dacht dat er wel een hint nodig zou zijn geweestquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:22 schreef tomtomaat het volgende:
Ed en Willem bever?
De Lincoln vóór de ombouw tot Batmobile:quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
1 van die klassiekers die je nooit vergeet
Zo een zou ik er dolgraag 1 van willen hebbenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De Lincoln vóór de ombouw tot Batmobile:
[ afbeelding ]
Dat stukje gaat heel snel als je even niet oplet is het voorbijquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:26 schreef tomtomaat het volgende:Het begint met jufvrouw ooievaar, vandaar....
Gaat niet lukken. Er was er maar één (het was een showmodel) en die is dus omgebouwd tot de Batmobile.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:26 schreef BasOne het volgende:
[..]
Zo een zou ik er dolgraag 1 van willen hebben
Menachem Beginquote:
quote:
Dat ging vlot.quote:
Stand topic 1932:quote:
quote:
Ja iddquote:
een ontzettend slecht verfilmde film ook naar een boek van Stephen King, wat vond ik dat een dramaquote:
Ik vond het boek ook niet je van het, maargoed, ik ben verknocht aan The Stand en ITquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:30 schreef Dewardo het volgende:
[..]
een ontzettend slecht verfilmde film ook naar een boek van Stephen King, wat vond ik dat een drama
Zeroku +1
Stand topic 1932:
1 MadMaster
2 Ofyles2
5 Yankee
1 banaantjeEE
5 tomtomaat
1 lubje
4 BasOne
3 Terpentin07
1 TimmyAsd
1 Nico_S
1 nightcowboy
1 Dewardo
1 Zeroku
Ja halloquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:31 schreef Zeroku het volgende:is een Amerikaans schrijver van detective-thrillers, popzanger en pianist.
= ?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tour of Duty
1 van de drie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die 2 reken ik tot een van de eisen (1 van de 3 officiële talen in België spreken)
Nog 1 dus
Eupen-Malmedyquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
1 van de drie?
Rekenen ze duits nog steeds als officiele taal?
Had al genoeg problemen met de Franstaligen, laat staan de de Duitstaligenquote:
quote:
quote:Per vraag raad je een keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in een post als er maar om een ding gevraagd wordt (in het geval van meerdere vragen mag je uiteraard meerdere antwoorden in een post zetten).
Ik heb al 3 dagen paas vakantie, en ik ben niet nuchter meer, screw de type foutquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:14 schreef Berkery het volgende:
Je schoot wel raak, maar had wel een typefout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |