abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:19:59 #1
263818 Bleekscheet
wijs me de weg
pi_79873522
De advocaten van de tot levenslang veroordeelde kindermoordenaar Koos H. hebben een kort geding aangespannen tegen misdaadverslaggever Peter R. de Vries. Daarmee willen ze voorkomen dat uitzendingen met onthullingen over H. op de buis komen. De eerste staat voor zondag geprogrammeerd, schrijft De Vries vandaag op zijn website.

De misdaadverslaggever kondigde gisteren aan dat een verborgen camera-actie in de tbs-cel van H., waarbij een jeugdvriend van de man als infiltrant functioneerde, tot "schokkende onthullingen" heeft geleid. De advocaten van H., die wegens moord op drie kinderen in de jaren tachtig tot levenslang werd veroordeeld, vinden dat de uitzendingen onrechtmatig tot stand zijn gekomen en dat ze inbreuk maken op de privacy van de man. Ze eisen daarom volgens De Vries dat de verslaggever al het materiaal over H. aan hen afstaat en dat hij 1 miljoen euro betaalt als hij het toch uitzendt.

De zaak dient vanmiddag bij de rechtbank in Amsterdam.

Kindermoordenaar wil uitzending de Vries tegenhouden

Allcohtonen en criminaliteit Hollanders en kleine kinderen
routine
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:25:27 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_79873696
tvp
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_79873775
kindermoordenaars dienen gedood te worden. galg/spuitje/stroom maakt mij niet uit. of voor de rest van hun leven in een duistere kerker op brood en water.
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:28:22 #4
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_79873808
Acties met een verborgen camera maken toch altijd inbreuk op de privacy?
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:19 schreef Bleekscheet het volgende:
Allcohtonen en criminaliteit Hollanders en kleine kinderen
Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:35:09 #5
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_79874033
Ik zit al maanden te wachten tot Peter weer begint, laten ze 't nu niet wéér uitstellen
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_79874206
Op de frontpage staat ook nog een link naar dit stukje

http://www.volkskrant.nl/(...).ece/De_zaak_Koos_H.

Dan begrijp ik wel waarom peter de vries hier aandacht aan besteed.. het is toch ondenkbaar dat iemand die zo berekenden te werk gaat ooit met enig soort van verlof gaat (kamertje op zolder, het ontvoeren, de wurgsporen op de slachtoffers) ronduit walgelijk.. om over de verstoorde vrijpartij waar over geschreven word nog maar te zwijgen

Als je enige kans om ooit vrij te komen is doktoren overtuigen dat je veranderd bent denk ik dat je verdomt goed kan acteren.
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:54:41 #8
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_79874567
http://www.peterrdevries.(...)-4-april-april-2010/

Lekker Peter: "Oh ja Joran, het gaat dit keer niet over jou!"

PETER
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  Moderator vrijdag 2 april 2010 @ 17:51:36 #9
8781 crew  Frutsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo