Kun je misschien iets minder allochtonisch praten?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:15 schreef bendk het volgende:
Jeg siger nu farvel fordi mit kæreste er nu here.
Verder: als je iets moet ontwikkelen op het gebied van nieuw beleid moet je eerst abstract denken !
Me dunkt gaan deze onverschrokken stadsmariniers vanuit de onderbuik schietend keihard optreden tegen de vloedgolf van islamisering in Nederland.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Dit zit mij niet echt lekker. 'Warsvan bureaucratie en optimale slagkracht' zijn termen die mij nogal onheilspellend in de oren klinken. Kortom; een achterlijk idee. Wat gaan deze zogenaamde mariniers precies doen? Op ettertjes schieten die eieren tegen ramen gooien?
?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Dit zit mij niet echt lekker. 'Warsvan bureaucratie en optimale slagkracht' zijn termen die mij nogal onheilspellend in de oren klinken. Kortom; een achterlijk idee. Wat gaan deze zogenaamde mariniers precies doen? Op ettertjes schieten die eieren tegen ramen gooien?
http://www.nieuwrotterdam(...)/stadsmariniers.htmlquote:Jan Burg is wijkteamchef politiebureau Bospolder-Tussendijken. Voor welke activiteiten heeft hij met de stadsmarinier te maken? Burg: 'Bijvoorbeeld bij een actie tegen vervuiling naast ondergrondse containers. Daarvoor werken we samen met de Roteb en Stadstoezicht. We hebben de stadsmarinier hard nodig als schakel tussen de instanties. Binnen de politie moeten we ons houden aan prestatieafspraken en we willen graag weten met welke productiedoelen de andere diensten werken. Als we ze daar als politie op aanspreken, gaat al gauw de deur dicht omdat we daar niks mee te maken hebben. De stadsmarinier is niet aan een van de organisaties gebonden en kan daarom met iedereen onderhandelen. Bovendien werkt hij rechtstreeks onder de burgemeester, dus de lijnen tussen bestuur en uitvoering zijn kort. Dat werkt perfect.'
Ah dus gaan we nog een communicatie laag er tussen plakken dan gaat het helemaal goed komen met de communicatie. Ik heb de ervaring dat hoe directer de betrokkenen communiceren hoe eerder het probleem verholpen is, of er bekend is wat er nu moet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:32 schreef Iblardi het volgende:
Misschien ten overvloede, maar volgens mij gaat het ook in Breda om coördinatie en communicatie, niet om fysieke ordehandhaving:
[..]
als ik even zoek en ze gaan net zulke "stadsmariniers" krijgen als in Rotterdam worden het niet de stads commando's van de pvvquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:34 schreef bendk het volgende:
Als een marinier dit kan voorkomen dan mogen ze van mij gericht tussen de oogjes schieten..
http://www.vandaag.be/bin(...)trosporen-video.html
Omdat jij de stadsmariniers van GroenLinks in Breda hetzelfde vindt als de stadscommando's van de PVV in Almere. Klinkt hetzelfde, is het niet. Maar ondertussen word je wel een beetje gepwnd door je eigen dommigheid.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:50 schreef TheVotary het volgende:
Ik begrijp HELEMAAL niks meer van politiek. De ene week is een partij die zoiets voorstelt de nieuwe NSB volgens tegenstanders en nu neemt Groen-Links het zelfs over.![]()
![]()
![]()
Bedankt voor je compliment. Maar dit zijn dus 'lievere' versies, zo moet ik het zien. Nu begrijp ik het helemaal!quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat jij de stadsmariniers van GroenLinks in Breda hetzelfde vindt als de stadscommando's van de PVV in Almere. Klinkt hetzelfde, is het niet. Maar ondertussen word je wel een beetje gepwnd door je eigen dommigheid.
Je moet ze helemaal niet zien zoals het PVV stadscommando idee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:56 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Bedankt voor je compliment. Maar dit zijn dus 'lievere' versies, zo moet ik het zien. Nu begrijp ik het helemaal!
Door met andermans veren te pronken? Rotterdam heeft al bijna 8 jaar stadsmariniers, sukkel, langer dan de PVV zelfs maar bestaat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef bendk het volgende:
Krijgt de pvv in ieder geval mentaal gelijk !
Ik ben in ieder geval benieuwd naar de uitkomsten over een paar jaar.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:06 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
het zijn mensen die in probleem gebieden de middelen krijgen om zonder al te veel bureaucratie dingen geregeld te krijgen tussen gemeente en organisaties
Niet echt een stadscommando, lijkt me. Weet niet of zoals TS beweert de PVV nu "mentaal gelijk" krijgt eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:32 schreef Iblardi het volgende:
[..]
?
Misschien ten overvloede, maar volgens mij gaat het ook in Breda om coördinatie en communicatie, niet om fysieke ordehandhaving:
[..]
http://www.nieuwrotterdam(...)/stadsmariniers.html
http://www.bndestem.nl/re(...)t-ondanks-zorgen.ecequote:"De woorden zijn mooi, verder wachten we het maar even af", zegt PvdA-fractievoorzitter Miriam Haagh over het nieuwe coalitieakkoord. "Ik ben blij verrast dat de bewoners van de stad worden uitgedaagd en betrokken bij het beleid", zegt ze. Ook is ze blij met de plannen voor brede scholen, het opknappen van bedrijventerreinen en de opvang van dak- en thuislozen.
De stadsmariniers beschouwt ze als een samenvoeging van de verbindings- en veiligheidsregisseurs.
http://www.bndestem.nl/re(...)psje-Nooitgenoeg.ecequote:8. Stadsmariniers gaan aan de slag, wars van bureaucratie en gericht op een optimale slagkracht.
Dijkhoff: "De politie wordt vaak aangesproken op wat er soms al lang sluimert in een wijk. De stadsmariniers moeten daar op inspelen en problemen als het even kan voorkomen. Het is geen Bromsnor, geen Rambo, maar wel een zichtbare autoriteit. We bekijken nog wat we gaan doen met de twee veiligheidsregisseurs die al in dienst zijn."
Yippp ... heimwee gesublimeerd tot Nederlandhaat in rechts jasje (rechtse zelfhaat?)quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
zichzelf ervan te overtuigen dat zijn heimwee niet echt is.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:23 schreef SeculasStatius het volgende:
Wel opmerkelijk dat wederom een ballonnetje van onze Grote Blonde Roepert bij deze weer gemeengoed is geworden
Dat versterkt het beeld dat om effectief te zijn hij helemaal niet hoeft te regeren. Hij moet gewoon van de kant blijven roepen, de rest conformeert zich vanzelf.
En de mensen die menen victorie te mogen kraaien omdat er "heus niet op knieën geschoten gaat worden!" houden zichzelf voor de gek. Die uit context getrokken soundbite koesteren jullie namelijk zelf, de mensen die overwegen PVV te stemmen willen gewoon dat er aan de veiligheid gewerkt wordt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Door met andermans veren te pronken? Rotterdam heeft al bijna 8 jaar stadsmariniers, sukkel, langer dan de PVV zelfs maar bestaat.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet echt een stadscommando, lijkt me. Weet niet of zoals TS beweert de PVV nu "mentaal gelijk" krijgt eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |