Heb je bijna wel nodig vooral de Johannes Gerardtswegquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:53 schreef Yreal het volgende:
hilversum..
Als je daar woont kan je toch gewoon met je prive helikopter?
Dat staat vastquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:59 schreef wise het volgende:
nog nooit zoveel Hilversum gelezen in 1 post
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:04 schreef mister_manager het volgende:
Normaal kar je zo van de a27 de diependaalselaan op. Maar die ligt op het moment open idd. Dus wordt het sight-seeing Hilversum.
In ieder geval geen zangerquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:05 schreef Karzai het volgende:
He Paul ben jij een celebrity, of gewoon een bekende Nederlander?
Ik snap je ook niet, wat bedoel je met omheenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:05 schreef Delta09 het volgende:
Hilversum zuigt ook als je naar Media Park moet. Laatste keer dat ik daar was moest ik er helemaal omheen. En mijn TomTom begreep het niet helemaal meer
Ik weet niet of het nog steeds zo is hoor. Maar ik kom dan vanuit de A1. En ik kon niet meer de normale weg. Dus ik moest er helemaal omheen. Dus vanaf de andere kant.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap je ook niet, wat bedoel je met omheen
Zeker omdat die rotonde weggingquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef Delta09 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nog steeds zo is hoor. Maar ik kom dan vanuit de A1. En ik kon niet meer de normale weg. Dus ik moest er helemaal omheen. Dus vanaf de andere kant.
rotonde is vervangen voor stoplichten en dat werkt echt een stuk beterquote:
Ik wilde op je onderschrift klikken, maar dat kan nietquote:
Nou !!!!!!!!!!!!!! dat je ipv 20 minuten ergens heen er nu 40 minuten over doet, en dat het er altijd file is door al die opbrekingenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:12 schreef Afwazig het volgende:
Wat is er nou weer mis met Hilversum? [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Van het station naar de Kerkelanden lopen is een heel eind. Dan ben je zelfs met de auto sneller.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga dan ook gewoon met de trein
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |