Nou succesquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef bambino het volgende:
Router heeft 10/100 poorten.
En ik wil alleen linksys.
Dit is de site voor meer specs.
http://www.linksysbycisco(...)T160NL?lid=LearnMore
Dat ik geen 120 haal via router boeit me niet, maar wil toch minstens 60 ofzo.
Volgens mij heb je dan niet zoveel keus, de WRT310N.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef bambino het volgende:
Router heeft 10/100 poorten.
En ik wil alleen linksys.
Dit is de site voor meer specs.
http://www.linksysbycisco(...)T160NL?lid=LearnMore
Dat ik geen 120 haal via router boeit me niet, maar wil toch minstens 60 ofzo.
Klopt helemaal, maar persoonlijk vind ik dat kut routers. (misschien dat de nieuwere versie beter is).quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:46 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan niet zoveel keus, de WRT310N.
Dat jij het niet kan begrijpen zegt natuurlijk weinig over de antwoorden. Torrent programma's hebben heel veel met je overall internet speed te maken namelijk. IN routers zit een NAT table die alle verbindingen die vanaf je lokale netwerk worden opgezet moet 'onthouden'. Torrent programma's zetten heel veel verbindingen op. Als het aantal verbindingen groter wordt dan in de NAT table 'onthouden' kan worden, zal je verbinding rete traag worden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef bambino het volgende:
wat jullie allemaal zeggen kan ik niet begrijpen.
Torrent programma?? dat gebruik ik amper lol, en heeft niks met mijn overall internet speed te maken.
Beetje jammer dat je hem uberhaupt nog helptquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef Swetsenegger het volgende:
UPNP dat zorgt voor een instabiele snelheid?? Nou dan zal ik maar even je computer gaan scannen op malware.
Hoe UPNP werkt weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat jij het niet kan begrijpen zegt natuurlijk weinig over de antwoorden. Torrent programma's hebben heel veel met je overall internet speed te maken namelijk. IN routers zit een NAT table die alle verbindingen die vanaf je lokale netwerk worden opgezet moet 'onthouden'. Torrent programma's zetten heel veel verbindingen op. Als het aantal verbindingen groter wordt dan in de NAT table 'onthouden' kan worden, zal je verbinding rete traag worden.
Enneh... UPNP dat zorgt voor een instabiele snelheid?? Nou dan zal ik maar even je computer gaan scannen op malware.
UPNP zet automtaisch poorten open van achterliggende applicaties. UPNP heeft nogal wat security flaws gekend naast het feit dat het ongecontroleerd open zetten van poorten natuurlijk sowieso een zeker veiligheids lek is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Hoe UPNP werkt weet ik ook niet.
Die gast van linksys zei dat je het uitgezet moest worden, en dan weer je speed checken, en het werkte.
Enige wat ik wou is hulp met internet snelheid omhoog krijgen.
torrent programma's kunnen misschien je internet omlaag halen, maar als je het programma niet gebruikt, heeft het dus geen reet te maken met mijn probleem.
Anyway zoals ik net al zei, deze mag op slot.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:02 schreef bambino het volgende:
en scannen op malware is niet nodig, zit er niet op
Want er zijn al enkele uurtjes voorbij?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:12 schreef bambino het volgende:
Normaal moest ik me router rebooten, ff uit laten, en dan deed die het pas weer snel.
Nu was het 1 optie aanpassen, en de router bleef continu online, dus lijkt het me dat het nu werkt.
Ah, dus gewoon gescanned dus zoals ik je voorstelde.quote:Ik scan me pc regelmatig daarom weet ik dat er niets op zit.
Ook zorg ik dat er geen crap op me pc komt aangezien deze pc nogal wat dingen bevat wat ik liever niet kwijt raak
Nou ik dacht dat ik dat toch redelijk duidelijk had uitgelegd. Een modem doet geen NAT een routertje thuis doet wel NAT en heeft dus een NAT table die kan vollopen. Zie mijn eerdere post.quote:En over het kortzichtig, het blijft voor mij alsnog een raadsel dat wanneer ik een torrent zou downloaden dat dat ook maar in de buurt komt van bovenstaand probleem.
Ik zei dat het met modem prima werkt, maar met router niet.
Dus als ik dat probleem met torrents zou hebben, zou dat ook het geval zijn bij mijn modem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |