Ik moet echt geen andere mensen om mij heen hebben en moet eigenlijk altijd een computer beschikbaar hebben om eventuele dingen op te zoeken. Ben nog nooit in de UB geweest, maar heb daar ook niet echt de behoefte toe.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:22 schreef Bob. het volgende:
Thuis krijg ik echt niks gedaan, vooral achter mijn computer werken wil daar echt niet. En de UB is best gezellig af en toe!
Lijkt me in ieder geval beter dan de hele dag werken.
Eigenlijk heb je daar ook gelijk in.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:22 schreef Bob. het volgende:
Lijkt me in ieder geval beter dan de hele dag werken.
Andere baan zoekenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je daar ook gelijk in.
Ik zit nu de hele dag in een betonblok naar het mooie weer te kijken.
Ervan genieten kan ik straks pas, altans wat er nog van over is.
Had vandaag een afspraak staan voor een botscan.. Ik ben nu dus radioactief!quote:
Hopelijk kunnen ze nu idd een diagnose stellen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Had vandaag een afspraak staan voor een botscan.. Ik ben nu dus radioactief!Ik hoop zoo dat er wat uit komt!
Niet? ik mag geen kleine kinderen op schoot hebben vandaag!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze nu idd een diagnose stellen.
Radioactiviteit schrikt mij niet af hoor
Als dat alles is ...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Niet? ik mag geen kleine kinderen op schoot hebben vandaag!
Dat klopt!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als dat alles is ...
Het zijn kleine hoeveelheden, dus de schade valt mee
Met mij is alles wel prima. Moest alleen gister weer ff wennen aan Groningen omdat ik vanwege mijn bijbaantje ruim een week niet in de stad ben geweest.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat klopt!Als mijn voet nou licht zou geven, dan zou ik vanavond op stap gaan!
Hoe is het met jou peterselieman (hoezo eigenlijk peterselieman?)
Ik vind het heeeeeerlijk hier! Ik moet vrijdag alweer naar huishuis, zo'n weekje is even erg kort!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met mij is alles wel prima. Moest alleen gister weer ff wennen aan Groningen omdat ik vanwege mijn bijbaantje ruim een week niet in de stad ben geweest.
klopt helemaal. Komt omdat het een mooie stad is waar altijd veel te doen isquote:Op woensdag 7 april 2010 18:34 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik vind het heeeeeerlijk hier! Ik moet vrijdag alweer naar huishuis, zo'n weekje is even erg kort!
Hmm, en omdat het als thuis voelt voor me, momenteelquote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt helemaal. Komt omdat het een mooie stad is waar altijd veel te doen is
Ik kom idd uit Fryslân. Enkele kilometer onder de stad Leeuwarden ben ik geboren en opgegroeid. How about you?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, en omdat het als thuis voelt voor me, momenteel![]()
Maar, je komt uit friesland? waarvandaan?
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef Slaif het volgende:
Voetballen in het noorderplantsoen is leuk!
Niet eens de Zonnelaan?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:51 schreef Gro251 het volgende:
ook thuis van stage , tog nog eff zonnetje mee gepakt aan -let wel- de koningsweg hahaha
Verslavingschzorgsch noord nederlaendsch lokatie liwadden (aangezien de plekken hier in grun vol waren)quote:
Wat voor werk doe je? Ik zoek nog een leuk baantje in Groningen, doe momenteel callcenter (inbound) en ben d'r wel een beetje zat vanquote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Andere baan zoeken![]()
![]()
Ik heb heerlijk gecruised vandaag in de baas zijn tijd. Ben zo blij met mijn baan
Nope.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kan ik jou hebben gezien voor de Spar vanmiddag, zo rond 13:30?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |