Het zal denk ik vooral komen doordat ze niet helemaal 100% zijn gok ik, maar ja, daar kan lang niet altijd iemand iets aan doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja, dat is wel handig trouwens.
De AH is tot 6 uur open op zondag.![]()
En voor de rest tot 10 uur, echt een uitkomst![]()
Ik snap overigens zulke mensen niet echt, dat je hele verhalen aan vreemden gaat ophangen.
Eenzaamheid?
![]()
Nou ja ik vind het wel best, het moet alleen niet elke dag zo zijn.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga zo nog sporten, dus dan zou ik 2 keer achter elkaar moeten. Zonde van het water enzo. En daar kan mn tere huidje niet tegen
Mila Kunis is ook geen tiener meer hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:18 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]vrouwen
Tieners!
Iedere 5 jaarquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, dan moet je elke keer weer naar de dokter.
In Woudenberg?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef WillFerrell het volgende:
Zo, 25 april mooi bunkeren bij Texas Ribhouse.
Zeg, waar zie je mij voor aanquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Gebruik je ook bodylotion voor mannen?
quote:
Sorry, het zal niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wtf, ik was heel even weg en nu al 4 pagina's in een nieuw topic?
Nou je had het over een teer huidjequote:
Het gaat altijd hard als WD er is en weer een kudde hitsige fokkers avances probeert te makenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
Wtf, ik was heel even weg en nu al 4 pagina's in een nieuw topic?
Ik schrok alquote:
Als ik 'ja' had gezegd zou je me uitlachen en dat is slecht voor mn toch als slechte imago hier. Dus ik ontken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou je had het over een teer huidje
Om de 5 jaar ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, dan moet je elke keer weer naar de dokter.
Welnee, maar dat is een beetje dicht in de buurt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maak ik zo een slechte indruk ja?Wees gerust, TheKC gaat nie mee.
Vriendin.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoe weet jij dat nou, als man zijnde... ?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als ik 'ja' had gezegd zou je me uit gaan lachen en dat is slecht voor mn toch als slechte imago hier. Dus ik ontken.
heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dus.
Nou ja, mijn vriend heeft gezichtsspul voor na het scheren, dus tja...
Ik lach je niet uit.
Waarom zou ik überhaupt zo een teringend rijden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, maar dat is een beetje dicht in de buurt.
Daar schrik ik altijd van.
Is dat die paardendinges?quote:
Mijn vriend gaat zich echt niet verdiepen in de pilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |