Ik kon het niet nuttigen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:54 schreef RacerDKB het volgende:
Je ging een koud biertje halen, en ze hadden koud bier. Wat is je punt?
quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:54 schreef Lundegaard het volgende:
Echte mannen scheuren zo`n bevroren blikje met de tanden open om vervolgens het bier op te eten.
ze zei fapquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:00 schreef afcajos het volgende:
Lekker in je eentje een blikje bier halen om vervolgens als een zwerver te nuttigen op het station
en dan ook echt 1 biertje halen....quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:00 schreef afcajos het volgende:
Lekker in je eentje een blikje bier halen om vervolgens als een zwerver te nuttigen op het station
Zozo, jij gaat helemaal los vanavond? Wow, zeker wel een dagje vrij genomen morgen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan ook echt 1 biertje halen....
en dan die 16 jarige cassiere zo van: zooo spannende avond geplant?
Wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:00 schreef afcajos het volgende:
Lekker in je eentje sixpack bier halen om vervolgens te nuttigen bij iemand binnen.
eensquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:54 schreef Lundegaard het volgende:
Echte mannen scheuren zo`n bevroren blikje met de tanden open om vervolgens het bier op te eten.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:54 schreef Lundegaard het volgende:
Nee Hertog Jan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:06 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Terechte klacht, niks kutters dan bevroren bier. Het was zeker Heineken Ice Cold?
Met bier is dat niet lekker.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:13 schreef Lundegaard het volgende:
Ik had een keer dat mn pakje fristi bevroren was. Toen pulkte ik het pakje open en deed er een stokje in. Toen had ik een fristi ijsje
Lekker hoor, mmmm!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |