Hierquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef Blueman het volgende:
Maar waar zijn toch al die eieren verstopt?
[ afbeelding ]
Ik onthou geen enkele verjaardag, maar daarentegen onthou ik wel weer veel andere nutteloze feitjes.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:59 schreef amaranta het volgende:
Ten eerste is Rob mijn man, niet mijn vriend.
Ten tweede, hij hoeft het niet te onthouden. Artic zei dat hij de verjaardagen van de familie van zn ex nog wisst, waarop ik zei dat Rob de verjaardagen van zn eigen familie niet eens onthoudt, laat staan die van mijn familie.
Excusssssssssssse me!quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:59 schreef amaranta het volgende:
Ten eerste is Rob mijn man, niet mijn vriend.
ik bel de brandweer alvastquote:
Ze zijn al op, geen rookpluim geweest en nu ga ik strijken!quote:
En daarna schilderen voor pasen of ga je ze zo al nuttigen?quote:
TL1000 is voor paupersquote:
eisquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eva heeft net ook 2 eis geconfisceerd. Een paasei van chocola en een hardgekookt ei.
Ja snapte ik.. maar het is zo'n grappig woord! Eis... vriend van mij zou dat denk ik ook zo schrijven... dyslectisch.. net als nauw ipv nou.. en zo'n dingen..quote:
Oh!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:59 schreef amaranta het volgende:
Als je zo tegen mij gaat doen zullen we nooit meer afspreken hoor.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd SQWaar ga je aan de slag en als wat?
Moet je kijken of je niet van 11 juni tot 11 juli kan gaan...quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Juup© het volgende:
http://www.addictioncare.nl/zorgboerderij-zuid-afrika
Ik denk dat ik mezelf ook maar eens ga aanmelden bij die stichting of wat het ook is.
Het was idd. een grap. Helaaschquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht dat SQ een grapje maakte betreffende die baan.Zo niet, dan gefeliciteerd met terugwerkende kracht
Ik geef geheel niets om fussballquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Moet je kijken of je niet van 11 juni tot 11 juli kan gaan...
als je dan toch in Zuid-Afrika bent, kun je net zo goed wat wedstrijden meepikken
749 nietquote:
Oh... dan maakt de tijd dat je gaat niets uitquote:
quote:
Plannenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef febster het volgende:
Ik heb helemaal nog geen plannen voor Pasen.
Ja, maar als je vrijgezel bent moet je soms wel iets plannen, anders zit je dadelijk 2 dagen alleen thuis te koekeloeren en de boekhouding van je studievereniging bij te werken of iets anders lames (op zijn engels uitspreken)quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Plannen![]()
Wij gaan zondag gourmetten geloof ik.
Voor de rest hebben we ook geen plannen.
Misschien een keer in Waalre ons hoofd laten zien ofzo.
rly?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:01 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, maar als je vrijgezel bent moet je soms wel iets plannen, anders zit je dadelijk 2 dagen alleen thuis te koekeloeren en de boekhouding van je studievereniging bij te werken of iets anders lames (op zijn engels uitspreken)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:32 schreef amaranta het volgende:
gewooon, omdat het knapste meisje van fok is
[ afbeelding ]
Ja ik ook, de kroegquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rly?
ik heb niks gepland maar ik weet wel waar ik zondag uit zal komen
Raar dan dat alleen Apple dat luktquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:48 schreef bleiblei het volgende:
Wat is daar knap aan?
Kwestie van een paar ton euro over de tafel schuiven en je hebt zo 5 min aandacht bij dwdd of Jeroen Pauw.
Sterker nog. In ruil voor die iPad zullen ze dat al doen.
Maar goed, dan hebben we het ook niet over Letterman maar een NL figuur met +/- 900.000 kijkers.
Ik denk dat je dat alleen mee krijgt van Apple #verkaptjebenteenfanboyenzietvoornamelijkdeapplezakenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:39 schreef febster het volgende:
[..]
Raar dan dat alleen Apple dat lukt. #verkapteikdenkdathiermeermeespeeltdanalleengeld
Ja idd, want de week dat MS iets lanceert lees ik de VS media natuurlijk totaal niet, iee *eng*quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat alleen mee krijgt van Apple #verkaptjebenteenfanboyenzietvoornamelijkdeapplezaken
Neuh, maar dat Apple een goeie marketingmachine heeft is zo na een 10 jaar na introductie van de iPod wel duidelijk.
[ afbeelding ]
Huur gewoon een afperspomp bij Boels en pers jouw waterleiding af dan weet jij zeker dat het dicht is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:24 schreef bleiblei het volgende:
Thanx!
Die van wildkamp had ik gezien maar ik zoek echt iets heel eenvoudigs voor max 15 euro ofzo.
60 euro uitgeven omdat ik twijfel aan mijn soldeerkunsten is een beetje heftig.
Wat is ze liefquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:32 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt, Evi is de knapste baby en Eva de knapste peuter.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wat is ze lief
Maarre...
[ afbeelding ]
...is de knapste baby van fok
quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat klopt, Evi is de knapste baby en Eva de knapste peuter.
* Juup© zal nog een paar leuke foto's opzoeken en postenquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
*rent naar de wc ivm. de overkill aan zoetigheid hier*
Ik ga ook maar eens naar de wc.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
*rent naar de wc ivm. de overkill aan zoetigheid hier*
Ach, zolang je zelf maar anoniem blijftquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
* Juup© zal nog een paar leuke foto's opzoeken en posten
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, zolang je zelf maar anoniem blijft
Nee ik zou willen... maar zit dit weekend in het Noorden bij mijn ouders en het is zooooo saaiquote:
Vanavond... ik ben mijn nagels neon oranje aan het lakken en bier aan het zuipen en bleiblei heeft pannenkoeken gebakkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee ik zou willen... maar zit dit weekend in het Noorden bij mijn ouders en het is zooooo saai
Morgen met de hele familie en zo.. en dan ga ik morgen avond asap naar huis![]()
![]()
in het gezellige zuiden
Jij?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vanavond... ik ben mijn nagels neon oranje aan het lakken en bier aan het zuipen en bleiblei heeft pannenkoeken gebakkenen ik ga nog veel meer bier drinken en tv kijken. en morgen met een kater gourmetten met de familie
Is dat inclusief blacklight?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, we drinken gestaag door
[ afbeelding ]
Een bijbaan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:00 schreef Dizer het volgende:
Ik zoek een leuke bijbaan... 2 avondjes in de week of zo... weet iemand iets leuks in Eindhoven?
Eerder uit verveling zeg maar... ik wil een paar avonden wat doen... en het liefst geld mee verdienen. Ik zat te denken om achter de bar te gaan staan...quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een bijbaan?
Is je gewone baan niet afdoende?
da's wel heftig hoor, qua werktijdenquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eerder uit verveling zeg maar... ik wil een paar avonden wat doen... en het liefst geld mee verdienen. Ik zat te denken om achter de bar te gaan staan...
Nou bij Berlage bijvoorbeeld. Dat is tot 12 uurquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's wel heftig hoor, qua werktijden
Ga nagelstylen!
Ja ik verklaar je voor gek!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou bij Berlage bijvoorbeeld. Dat is tot 12 uur.
En ik denk dat ik al een vriend voor het leven had na onze verkoopafhandelingquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:27 schreef ColtZ40 het volgende:
als je mij de salon tafels cadeau had gegeven zou ik zo maar een vriend van je worden
quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:54 schreef bleiblei het volgende:
ey dizer, zeg volgende keer hoi als ik je zie op perron 5-6 en je foto's van je zelf staat te maken
oe! mooie salontafels? doe eens fotoquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:27 schreef ColtZ40 het volgende:
als je mij de salon tafels cadeau had gegeven zou ik zo maar een vriend van je worden
lollerquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:54 schreef bleiblei het volgende:
ey dizer, zeg volgende keer hoi als ik je zie op perron 5-6 en je foto's van je zelf staat te maken
Foto's van mijn zelf? Op perron 5-6? Nou dat doe ik dus nooitquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:54 schreef bleiblei het volgende:
Dan is er ergens een 2e mister sexyquote:Op zondag 4 april 2010 10:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Foto's van mijn zelf? Op perron 5-6? Nou dat doe ik dus nooit
Ooit 1 keer een foto van mijn zelf gemaakt op een perron en dat is op Den Haag HS.
[ afbeelding ]
Koechie koechie koechiequote:Op vrijdag 2 april 2010 23:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wat is ze lief
Maarre...
[ afbeelding ]
...is de knapste baby van fok
SEMTEX is gewoon heetquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:00 schreef bleiblei het volgende:
en ze is mooier geworden afgelopen jaren.
DuchessX kom je ook nooit tegen?quote:Op zondag 4 april 2010 13:44 schreef Juup© het volgende:
Ik kom nooit iemand tegen, maar ik kom dan ook zelden ergens
Fijner dan in het hoge noorden.quote:Op zondag 4 april 2010 15:22 schreef Dizer het volgende:
Oh ik kan niet wachten... vanavond weer lekker naar huis. Heerlijk naar mijn appartement in het fine zuiden.
Zeker.. ze praten hier allemaal zo raar. Zo plat Amsterdams.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
waar ergens in het hoge noorden zit je?quote:Op zondag 4 april 2010 15:22 schreef Dizer het volgende:
Oh ik kan niet wachten... vanavond weer lekker naar huis. Heerlijk naar mijn appartement in het fine zuiden.
Nog net niet in het buitenland/Friesland.quote:Op zondag 4 april 2010 15:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
waar ergens in het hoge noorden zit je?
uiteraardquote:Op zondag 4 april 2010 15:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helmond
![]()
Eergisteren nog geweest, was wel gezellig.
Arrestaties wegens diefstal met geweldquote:Op zondag 4 april 2010 15:47 schreef -moppie- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_ontucht__.html
Meisje (2) dood: twee vrouwen aangehoudenquote:Op zondag 4 april 2010 15:47 schreef -moppie- het volgende:
Dronken man toonde ongevraagd piemelquote:Op zondag 4 april 2010 15:47 schreef -moppie- het volgende:
Neequote:
Okéquote:Op zondag 4 april 2010 19:46 schreef febster het volgende:
[..]
Neeen verwacht ook niet dat ik hem hier ook ga kopen
. Kijk veel meer uit naar de nieuwe iPhone.
Centrum.quote:
ik ben je eeuwig dankbaarquote:Op maandag 5 april 2010 20:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg, ik heb nog wel een balkje geplaatst
geen ideequote:
collega zet net bakkie 4 neer....is het maandag ofzoquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
collega zet net bakkie 4 neer....is het maandag ofzo
Jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga de tuindeurtjes open kwakken. Hebben jullie de ensuite update gezien?
Lekker geregeld dan daarquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:47 schreef ArTiC het volgende:
17 graden vandaag...dat is warmer dan dat het hier op kantoor was toen ik binnen kwam
Groeit ze uit d'r maxicosi ja?quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:49 schreef Juup© het volgende:
Straks naar consultatiebureau daarna maar eens bij Baby-Dump rondneuzen voor campingbedje en autostoeltje
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Groeit ze uit d'r maxicosi ja?ze groeien zo snel!
Ja, maar goed, veiligheid boven alles hoor. Daar kun je echt niet op bezuinigen... Voordeel is wel dat deze stoel 3 jaar mee kan itt de maxicosiquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het autostoeltje is dusdanig dat zij nu met haar 2 voeten er al uitsteekt dus gaan wij maar een andere halen.KASSA!!!!!!
Was bij de AH in Waalre...quote:
Zitten doet ze al ruim 1,5 maand en vandaag weten we hoe zwaar zij weegtquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
mag ze trouwens wel pas vanaf 9 kilo in en als ze al kan zitten
Wij bezuinigen ook niet op veiligheid, het wordt of een Maxi-Cosi of een Römer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar goed, veiligheid boven alles hoor. Daar kun je echt niet op bezuinigen... Voordeel is wel dat deze stoel 3 jaar mee kan itt de maxicosi
En dan hing het briefje nog aan alle kanten van die opstelling ook.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat ze het dan ook gewoon ophangen, dat snap je toch niet?
Je hebt er ook zo een waarvan het stoeltje op soort plateautje zit wat je kan draaien. dan kun je de stoel naar je toe draaien om het kind in de auto te tillen. Dat lijkt me best makkelijk, ik moet altijd moeilijkdoen om Eva erin te krijgen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij bezuinigen ook niet op veiligheid, het wordt of een Maxi-Cosi of een Römer.
Hé, een bisexuele metro man!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:12 schreef amaranta het volgende:
Wie see er ook al weer da dragen nie voor mannen is?
[ afbeelding ]
Interessantquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je hebt er ook zo een waarvan het stoeltje op soort plateautje zit wat je kan draaien. dan kun je de stoel naar je toe draaien om het kind in de auto te tillen. Dat lijkt me best makkelijk, ik moet altijd moeilijkdoen om Eva erin te krijgen.
In mijn auto ( 3 deurs_) overigens niet, want dan stap ik er gewoon bij in achter.
Wij hebben een tobi, die heeft opstaande schouderbandjes, handig, hoef je niet steeds te zoeken achter de rug van je kind.
dierentuinquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:12 schreef amaranta het volgende:
Wie see er ook al weer da dragen nie voor mannen is?
[ afbeelding ]
dit weekend was d'r vrije weekendquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jup, heb de zus van BB niet gezien overigens.
buurmanquote:
Kerel!quote:
Ik dacht dat dat allemaal koopapp waren?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kerel!
Iemand heeft gisteren iets van kauwgom ofzo in ons slotje van de brievenbus gedaan waardoor hij nu niet meer open gaat.
Woningbouw gebeld: "Hmm, dat is lastig... ga ik werk van maken en er wordt contact met je opgenomen"
Eens kijken of dat lang gaat duren..
Nee, het zijn maar 20 koopappartementen en die dokus woningen weet ik niet hoe dat werkt..quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat allemaal koopapp waren?
Behalve die dokuswoningen dan....
gezellig daar bij jullie...bij ons is het nu lekker relaxt...de pyromaan zit vast en komt niet meer terug en tokkie houd zich gedeisd na een waarschuwing![]()
WBV belt trouwens ws vd Aa of vd Heuvel en die gaan het dan fixen.
Dat is echt een naaistreek!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kerel!
Iemand heeft gisteren iets van kauwgom ofzo in ons slotje van de brievenbus gedaan waardoor hij nu niet meer open gaat.
Woningbouw gebeld: "Hmm, dat is lastig... ga ik werk van maken en er wordt contact met je opgenomen"
Eens kijken of dat lang gaat duren..
quote:Filip Dewinter plaatst videobeelden klungelende inbreker online
Filip Dewinter toont op de website www.criminaliteit.org videobeelden van een inbraak. "Iedereen moet deze beelden kunnen bekijken zodat de dader snel herkend en gearresteerd kan worden", redeneert de Vlaams Belang-politicus, die de beelden ook op zijn persoonlijke webpagina postte.
De inbraak vond in de nacht van donderdag 11 op vrijdag 12 maart plaats in een reisbureau en de aangelegen appartementen aan de Turnhoutsebaan in Deurne. De feiten werden vastgelegd door een bewakingscamera van het Vlaams Belang-secretariaat, dat vlak ernaast ligt.
Koevoet
De beelden tonen hoe de dader tevergeefs probeert binnen te breken. “Deze inbreker kroont zich tot amateur van het jaar. Hij kijkt recht in de cameralens en geraakt niet binnen. Daarna probeert hij de camera te vernielen met zijn koevoet, wat ook al mislukt (te zien rond 1'30, red.). En tot slot trekt hij een kap over zijn hoofd om onherkenbaar te zijn, om daarna weer in de cameralens te kijken”, aldus Dewinter.
Bekijk de beelden via YouTube:
Rond hetzelfde tijdstip werd in de buurt een inbraak in een auto gesignaleerd. Mogelijk gaat het om dezelfde dader. Het VB roept getuigen op de politie te waarschuwen.
Gazet van Antwerpenquote:Tony Blair laat toast aanbranden
De voormalige Britse premier Tony Blair lijkt geen echte keukenpiet te zijn. De man liet maandag zijn toastjes aanbranden en kreeg vervolgens de brandweer over de vloer.
De feiten deden zich voor in Blairs landhuis in Wotton Underwood, in het zuidoosten van Engeland. Nadat de broodrooster van de oud-premier rook begon te produceren, ging het alarm in het 17e eeuwe huis automatisch af en werd de brandweer gewaarschuwd.
Cherie, de vrouw van Blair zou nog naar de brandweer gebeld hebben om te zeggen dat het vals alarm was. Maar dat was tevergeefs, vier brandweerwagens stonden immers al voor de woonst van de man.
De familie Blair was volgens hun woordvoerder erg beschaamd. Ze zouden dan ook een dankbriefje naar de brandweer hebben gestuurd.
Kan niet, zit op mijn werk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:28 schreef amaranta het volgende:
Levi, alsje niks te doen hebt kun je hier de ramen wel komen wassen
ze komt de ramen wel ff brengenquote:
Die weet ik nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:52 schreef amaranta het volgende:
moet je voor de grap eens op mjin hyves kijken![]()
![]()
en nu ruik ik poep! doei!
Ik hou wel van wilde poezenquote:
kapstokquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
als je sq in je hyves hebt dan vind je mij zo...
zoek maar op maria
ze heeft hem nog steeds vast, ook tijdens het verschonen van de luierquote:
ik wist niet dat wij stoelen leverden tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
SQ belt met de stoelenboer over haar kapotte stoel:
Goeiemiddag, met SQ. Is Harrie er ook?
Nee harrie is even in gesprek!
Oh, okee. Volgens mij heb jij mij trouwens al eerder geholpen...
Klopt, over die gescheurde kuip! Ja die heb ik volgens mij binnen zien komen vorige week!
Eh okeeIk zou namelijk nog gebeld worden over de levertijd...
Oh ja ja, dat kan. Maar ik ben eigenlijk vrij, ik was nog even wat laatste dingetjes aan het doen!
Je bent vrij?
Ja, ik ga nu weg!
.... Ik bel wel terug![]()
Ja is goed. klik.
Klantvriendelijkheid ftw!
ik heb liever dat ze niet opnemen dan dat ze wel opnemen en je vervolgens niet helpen omdat ze vrij zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:03 schreef amaranta het volgende:
Nouja, ze had ook niet kunnen opnemen toch??
ik ga dat excuus ook maar eens gebruiken....quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
loller!
Bel ik een kwartier later terug, neemt die eppo die vrij had weer op!
Ik heb meteen opgehangen, ontzettende aap
M'n neef?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef amaranta het volgende:
ik heb net de voicemail van jouw neef ingsproken margot...
Wat een loller, die pa van jouquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:10 schreef ArTiC het volgende:
pa gebruikt het wel eens andersom
Pa staat met de taksi aan het station
klant komt aanlopen: Bent u vrij?
Pa: Nee, ik ben aan het werk
ws uit hetzelfde hout als jouw pa gesnedenquote:
ik hoor het 30x he....alle grappen die die uithaalt etc...quote:
heb je enig idee hoeveel nederlanders er met die achternaam rondlopen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
L a m b e r t met dezelfde achternaam als jij
Jij hebt gewoon veul neven en nichten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je enig idee hoeveel nederlanders er met die achternaam rondlopen?
ik weet heus wel dat het jouw neef niet is hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je enig idee hoeveel nederlanders er met die achternaam rondlopen?
En hier wonen ze:quote:In Nederland zijn er 3.596 telefoonboek vermeldingen voor de achternaam xxx en dus ongeveer 19.990 mensen met deze naam.
wat flauw?quote:
Mijn hele familie woont in de groene zone, met de rest heb ik niets te makenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
En hier wonen ze:
[ afbeelding ]
De groene en witte gebieden zijn veilig.![]()
serieus?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat flauw?
dat is mijn officiële naam![]()
iedere generatie in mijn familie heeft iemand met die naam...aangezien in de enige man van mijn generatie ben was ik de gelukkigegelukkig hebben ze er een fatsoenlijkere roepnaam bij verzonnen
Ja wat boeit het nou als iemand lambert typt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
serieus?
Ik dacht even dat je mij zat te kutten, ikgebruik expres spaties en jij zet ze weer aan elkaar.
De mijne:quote:In Nederland zijn er 26 telefoonboek vermeldingen voor de achternaam xxxxx en dus ongeveer 144 mensen met deze naam.
quote:In Nederland zijn er 5 telefoonboek vermeldingen voor de achternaam xxxx en dus ongeveer 27 mensen met deze naam.
Daarbij staat 50% van de mensen al niet in het telefoonboek. Waaronder ik, en mijn broertje bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:29 schreef Levitation het volgende:
V's achternaam:
[..]
De mijne:
[..]Alleen klopt dat spreidingskaartje niet.
De hele Z'meerse tak staat er niet op, net als ikzelf. Terwijl we wel allemaal in het telefoonboek staan. Faalsite.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja wat boeit het nou als iemand l a m b e r t typt?
net alsof we dan weten over wie het gaat ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:32 schreef amaranta het volgende:
[..]DIE STAAT TOCH NIET OP FOK, LIKE DUHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
NEE MAAR NU KUNNEN JULLIE HEM GOOGLEN, EN DAN WEET IEDEREEN MET WIE IK EEN EFFEIR HEBquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DIE STAAT TOCH NIET OP FOK, LIKE DUH![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, ik denk dat jouw familie de telefoongids online geblockt heeft, ik krijg ook geen hits bij jouw achternaam in Z'meer
Geheijm noemer hierquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:36 schreef ArTiC het volgende:
ik sta ook niet in the feunboek...maar je bent dan wel bekend bij die commerciele infodiensten (1888 enzo)
ja...ook als je een geheim noemer hebt...quote:
bananen plukken?quote:
ik heb een banaanvraagquote:
Gewoon bellen over glasvezelt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...ook als je een geheim noemer hebt...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...ook als je een geheim noemer hebt...
Ons ook niet via de kabel. En een geheim nummer is dus niet bekend bij welk commercieel bureau dan ook, zou wel erg gek zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon bellen over glasvezelt.Mij vind je (blijkbaar) nergens meer.
is het welquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ons ook niet via de kabel. En een geheim nummer is dus niet bekend bij welk commercieel bureau dan ook, zou wel erg gek zijn.
06-nummerquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:04 schreef Levitation het volgende:
Vraagje aan de nasi's hier... Is het:
- Mobieltelefoonnummer
- Mobiele telefoonnummer
- Mobiel telefoonnummer
??
Ja, ik kan het bij google intypen, maar aangezien google ook god niet is, vraag ik het hier.
Da's lelijk en ga ik niet zakelijk gebruiken.quote:
mobiel nummer ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's lelijk en ga ik niet zakelijk gebruiken.Daarbij is het incorrect wanneer men over buitenlandse mobiele telefoons spreekt.
Volgens mij het mobiel telefoonnummer, want het mobiele telefoonnummer betekent dat het telefoonnummer mobiel is. Toch? gaat zich vast in een hoekje verstoppenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:04 schreef Levitation het volgende:
Vraagje aan de nasi's hier... Is het:
- Mobieltelefoonnummer
- Mobiele telefoonnummer
- Mobiel telefoonnummer
??
Ja, ik kan het bij google intypen, maar aangezien google ook god niet is, vraag ik het hier.
Ik geloof er niets van, als wij aan UPC doorgeven dat ons nummer niet in een telefoonboek of soortgelijke diensten mag staan of bekend mag zijn dan mogen ze dat nummer niet vrij geven.quote:
Stevige zadeltassen zijn ook handigquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
ZOMG met 6 traytjes petunia's, 6 Spaanse margrieten en 40 liter potgrond naar huis fietsenWho needs cars anyway?
Voor op je paard?quote:
het is toch zo...eigen ervaringquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, als wij aan UPC doorgeven dat ons nummer niet in een telefoonboek of soortgelijke diensten mag staan of bekend mag zijn dan mogen ze dat nummer niet vrij geven.
Peter vd Aa...die man werkt 24/7quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Blueman het volgende:
Wow!
Telefoon gaat... met de slotenmaker... je brievenbusslot is kapot...
Uhhh ja klopt...
Ben ik er zo!
Schrik daar gewoon van dat ze dat zo snel regelen.. wil meestal toch wel even duren
Ik had een andere maar mijn slot is gemaakt!quote:
Sherlock Holmes is je slotenmakerquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik had een andere maar mijn slot is gemaakt!
Binnen een minuut..toen ik beneden aankwam was hij al bezig met kauwgom eruit te peuteren... beetje spul erin vanuit spuitbusje en mijn sleuteltje draait weer als een zonnetje..
Zoals de slotenmaker al zei: "een rotgeintje van iemand"
hebben jullie wel een papiercontainer bij de brievenbussen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:18 schreef Blueman het volgende:
Is irritant hoor als je brievenbus niet open gaat!
Kan ik al die reclame niet lezen
Als je in die opgesloten brievenbus zat?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
fijn dat je brievenbus weer open kan... ik zou gek worden
pssst.... dat past niet...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je in die opgesloten brievenbus zat?
er zijn heule grote bussebrieven hequote:
Dat zijn er 600 te weinigquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
zow, 66 plantjes hebben weer voetjes in de aarde
OMG, je bent nog erger dan ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:25 schreef ArTiC het volgende:
grrrr...nieuwe foon besteld...status staat al sinds vanmorgen op 'in behandeling'....verzend, nu!
ik heb mezelf vandaag pas 30x ingelogd op die site en 40x mijn mail gechecktquote:
Niet naast de brievenbussen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hebben jullie wel een papiercontainer bij de brievenbussen?
matig...wij hebben niks meer sinds die bak in de fik gezet isquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet naast de brievenbussen.
Ik neem die toch mee naar boven om door te bladeren (ik heb geen werk he, remember)
Maar bij de vuilniscontainers staan tegenwoordig wel 3 papiercontainers. Eerst hadden ze in de garage een aparte ruimte daarvoor waar je alleen binnen kon met een gewone deur.. Elke imbiciel snapt wel dat het legen daarvan dan met een aanhanger moet en dat ze dat niet met een vuilniswagen kunnen doen. Toen kwam er bij de afvalcontainers eerst 1 papiercontainer en dat zijn er nu al 3. en die zijn eigenlijk ook vaak vol
Orderstatusquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb mezelf vandaag pas 30x ingelogd op die site en 40x mijn mail gecheckt
Irritant! Dus nu gooi jij gewoon al je papier weg?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
matig...wij hebben niks meer sinds die bak in de fik gezet is
Ik zet het buiten in een doosjequote:Op dinsdag 6 april 2010 16:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Irritant! Dus nu gooi jij gewoon al je papier weg?
Die korf inderdaadquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zet het buiten in een doosje
dus niet in die blauwe korf
die korf staat in de keuken, daar flikker ik het oud papier is...en dan tief ik het daarna wel in een doosje om buiten te zettenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die korf inderdaad![]()
Wat moet ik ermee!
Maarja, hoef nu niet meer iedere keer een doosje mee te nemen van de supermarkt... maar handig is anders..
order ligt al 30 minuten in dat magazijn...stelletje luie negers daarquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Orderstatus
Order doorgezet naar het magazijn, 06-04-2010
VERZEND NU!!!!!1!!!!!
Oh oh!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
order ligt al 30 minuten in dat magazijn...stelletje luie negers daar
ja...levertijd was 1 werkdag...zaterdag dus al besteld zodat ie mmorgen binnekomt....donderdag zit ik in het boitenlandquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:22 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh oh!
En het is al na 16.00u.
Ik vrees het voor je!
Heb je de X10 besteld?
Ik gok erop dat het erom zal hangen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...levertijd was 1 werkdag...zaterdag dus al besteld zodat ie mmorgen binnekomt....donderdag zit ik in het boitenland
afleveradres: kantoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het erom zal hangen!
Ben je wel thuis morgen om hem aan te nemen of moet je werken?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Orderstatus
Order doorgezet naar het magazijn, 06-04-2010
VERZEND NU!!!!!1!!!!!
Oh kijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
afleveradres: kantoor![]()
Doe ik met alle pakketjes, ideaal
Als je een kantoor hebt wel jaquote:
Heb hier wel een deur met het woord kantoor erop, maar dat is stiekem onze bergingquote:
ach...the Fonzzz had een toilet als kantoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb hier wel een deur met het woord kantoor erop, maar dat is stiekem onze berging
Eyyyyyyyy maar die was ook cool!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...the Fonzzz had een toilet als kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |