Volgens mij is dat ook precies zo'n Barbie&Ken-ik-ben-fake-Staat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:21 schreef o.us het volgende:
Californië, heb daar twee weken gezeten met familie die daar woont. Prachtig daar!
Als je naar LA gaat wel jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook precies zo'n Barbie&Ken-ik-ben-fake-Staat.
True, maar TS wil natuurlijk ook wel werk kunnen vinden, dus ben je min of meer gebonden aan grote steden. Persoonlijk zou ik gaan voor de bergachtige streken in Oregon of Colerado, maar daar is het weer lastiger werk te vinden.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je naar LA gaat wel jaCalifornie is meer dan LA, SF en Hollywood.
Is Ierland geen optie? Of Malta?quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef Oksel het volgende:
Dus.. als we het over een land hebben waar de taal (Engels) goed is, het weer okay is.. dan blijft de States over.
Dan kun je de hele westkust meenemen in je vergelijkingen. Het zuidoosten kan ook nog leuk zijn, maar het noordoosten is 's winters waarschijnlijk te koud.quote:Kortom: Welke Staten zijn interessant om eens te gaan bekijken? Normaal weer, dus geen extremen (onder nul en boven de 40), normale mensen, en in de buurt van de zee?
Ierland heeft nog slechter weer dan UK en NL. (enig idee hoeveel sneeuw daar nu ligt bv?)quote:
Nee, ik ben niet recentelijk in Ierland geweest. Maar ik denk niet dat de hoeveelheid sneeuw nu representatief is. De gemiddelde dagtemperatuur in de winter is boven het vriespunt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Ierland heeft nog slechter weer dan UK en NL. (enig idee hoeveel sneeuw daar nu ligt bv?)
quote:Als ik weer naar de US zou verhuizen zou ik weer zuid-west gaan.
Tja het weer is er iets slechter dan in NL: net iets kouder en natter dus als het NL weer 'okay' voor je is zal je ook zonder problemen in Ierland kunnen wonen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:42 schreef Light het volgende:
Nee, ik ben niet recentelijk in Ierland geweest. Maar ik denk niet dat de hoeveelheid sneeuw nu representatief is. De gemiddelde dagtemperatuur in de winter is boven het vriespunt.
daar is het weer minder dan in Duitslandquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:32 schreef ebke het volgende:
Ik denk dat Massachusets, of Connecticut wel wat voor jou is.
ik kreeg bijv. niet eens een visum om een project van 3 mnd te doen, terwijl ik in de VS voor een Amerikaans bedrijf werk. Ze vroegen me omdat het bedrijf lokaal niemand konden vinden en het visum werd geweigerd omdat een Amerikaan het moest doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:16 schreef Zith het volgende:
Ik zou eerst eens kijken of je wel mag emigreren naar de USA. Volgens mij moet dat (uit mn duim) via 1) familie, 2) vanuit een bedrijf, 3) met eigen bedrijf/kapitaal van 1.5 miljoen. Of die loterij natuurlijkBedrijven die jou willen aannemen moeten eerst bewijzen dat ze niet eenzelfde persoon in de USA kunnen aannemen die hetzelfde werk kan doen..
Sales personen lijken mij niet te schaars in de USA
Is ook behoorlijk wat minder reistijd naar NL in vergelijking met de westkust, trouwens.quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:24 schreef Plastic_Power het volgende:
Je zou het eens in North Carolina kunnen proberen. Vlak bij de oceaan, bergen in buurt, geen al te extreem weer en in Charlotte en de Triangle (http://en.wikipedia.org/wiki/Research_Triangle) zijn er een hoop goeie werkgevers.
Hier meer: http://en.wikipedia.org/wiki/North_Carolina
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Is ook behoorlijk wat minder reistijd naar NL in vergelijking met de westkust, trouwens.
Zegt iemand die vroeger elke avond gekluisterd aan de buis zat omquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:22 schreef Oksel het volgende:
Volgens mij is dat ook precies zo'n Barbie&Ken-ik-ben-fake-Staat.
Je hebt een punt wat betreft de directe vluchten. Wat je verder "vin" boeit me niet zo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:02 schreef quirigua het volgende:
[..]
met overstap Atlanta, Washington DC of NYC duurt dat even lang als een direct flite naar de west kust ; en dan is de west kust wel ff anders, meer, mooier, relaxted - vin ik
Sneeuw waar? Ik heb sinds 28 januari nog geen liggende sneeuw gezien. Alleen dinsdag kort een natte sneeuw bui.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Ierland heeft nog slechter weer dan UK en NL. (enig idee hoeveel sneeuw daar nu ligt bv?)
Als ik weer naar de US zou verhuizen zou ik weer zuid-west gaan.
oh, ik dacht altijd dat daar de wat welgesteldere mensen van amerika woonden zonder die zogenaamde barbie-en-ken-fakersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |