An zo een hoge zo met je benen net boven de grond ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:12 schreef Tally het volgende:
Ik heb nergens zin in. Ja in hangen aan een boom
Zoals het hoort. Flash is geen standaard, HTML5 wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hoop dat Apple's "hoogmoed" voor de val komt met die Flashweigering, maar ik heb zo het idee dat het gros van de sites gewoon overgaan op HTML5 oid.
Juist ja. Met een touw om mijn nek.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:16 schreef Joene het volgende:
[..]
An zo een hoge zo met je benen net boven de grond ?
en flashvideoplayers en dus geen youtube op de ipad ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:27 schreef KingOfMars het volgende:
Dan mis je alleen maar een hoop reclame J.
Je moet wat over hebben voor wurgsex.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:33 schreef Tally het volgende:
Juist ja. Met een touw om mijn nek.
Maar dan wel op een plekje waar ik niemand tot last hangt. En even mijn gang kan gaan
ik weet wel een goed bosjequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist ja. Met een touw om mijn nek.
Maar dan wel op een plekje waar ik niemand tot last hangt. En even mijn gang kan gaan
Nee hoor. Sex hoeft er niet bij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor wurgsex.
Youtube doet toch gewoon HTML5 nu? Plus dat de dedicated Youtube applicatie zoals die op de iPhone staat ook op de iPad draait toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef Joene het volgende:
[..]
en flashvideoplayers en dus geen youtube op de ipad ?
* JohnnyKnoxville geeft T een lief kusje op haar voorhoofd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef Tally het volgende:
Nee hoor. Sex hoeft er niet bij.
Zo allenig.. In mijn uppie
Das lief.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
* JohnnyKnoxville geeft T een lief kusje op haar voorhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |