abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79993385
Dusch. Vanavond Atletiekvereniging -> Benieuwd
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79993391
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:15 schreef Joene het volgende:
Dusch. Vanavond Atletiekvereniging -> Benieuwd
Hoe werkt dat nou? Hebben ze een beginnersavond ofzo of ga je er gewoon naar toe zo van "Hoi ik ben J en ik wil hard kunnen rennen!" ?
pi_79993410
ik had een mailtje gestuurd naar aanleiding van die circuitrun met mn been, en gevraagd of dat te corrigeren was.

Daarna kreeg ik mailtje terug dat ze hadden gekeken naar het filmpje en dat er wel wat aan te doen was, en werd ik uitgenodigd om vanavond heen te gaan
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79993415
Ahkay. Ben benieuwd naar je ervaringen.

Ik ga vanavond maar weer eens zwemmen. Beetje rustig aan, spieren in beweging houden enzo.
pi_79993445
Ja ik ben zelf ook wel benieuwd J.

Ik wil 1x in de week de AV doen en 2x zelf trainen

Hopelijk om ik ooit zover dat ik kan Lopen naar zwembad / zwemmen / lopen terug
pi_79993478
Ben je al met de 2e serie Evy begonnen? Of focus je je eerst op de 5km?
pi_79993501
Hij staat op mn mp3 speler nog niet begonnen

Ik wil dat dus ook even voorleggen bij de AV vanwege dat been , ben ik vrij bang dat als ik afstand ga maximaliseren dat ik mezelf nogal blessures ga aandoen Dus eerst even bespreken.
pi_79993538
Ik kan me er ook nog helemaal niks bij voorstellen. 5km klinkt al als een dubbele marathon, en dat je dat nog gaan uitbouwen ook. . Gisteren ben ik geloof ik, afgaande op runkeeper, voor het eerst over de 1km hardlopen heengegaan. .
pi_79993574
Jij loopt te hard als ik je runkeeperschema bekijk
pi_79993585
Althans ik vind dat je voor een beginner een hoog tempo hebt
pi_79993592
Maar goed ik wil dus in september een 10 EM afleggen
pi_79993605
Voor m'n gevoel loop ik echt op een sukkeldraf. .
pi_79993618
Dat heb ik ook dat gevoel , maar 10+ km/h is echt best pittig in het begin hoor

Ik ren ook lang niet altijd voluit , ik deed op een gegeven moment met evy 1 van die stukjes van 4 minuten proberen voluit te rennen Hijgen als een oud paard jongen!
pi_79993641
Doodgaan is okay.
pi_79993659
Jij kan het weten J.
pi_79993694
Ik ben wel de expert he.
pi_79993719
dat wel dusch
pi_79993853
Hebben we iedereen weggejaagd? .
pi_79993884
Te sportief denk ik J. of dood daar kennen ze ook niet tegen dusch
pi_79993887
Nou iedereen.
Alleen ik was er naast jullie nog. En ik vond het niet zo interessant.
Dus hield ik me er even buiten
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_79993980
Ik denk jij gaat ook wel even meepraten over jou hardloopshit
pi_79994055
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:08 schreef Joene het volgende:
Ik denk jij gaat ook wel even meepraten over jou hardloopshit
Ik heb de afgelopen weken niet hard gelopen.
Mocht niet
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_79994130
Goedemorgen.
*sjekkie opsteekt*
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_79994269
Wel over je longen he JK. Zo heel diep enzo.
pi_79994275
Lekker JK. Ben je nog steeds onder de arbeiders danwel heb je je proeftijd overleefd ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')